Drop met chocola is geweldig! Alles met drop is geweldig!
Aan Fikkie (de hond) is het toch?
Bij mijn eerste studie hadden we superveel les, werkcolleges en practica. We hadden geregeld weken met slechts 1 vrije middag en meestal maximum 1 vrije dag of 2 vrije middagen. Ook vaak lange dagen van 8u30 tot 17u of 18u (echt klote in november). 's Avonds dan nog practica voorbereiden, verslagen schrijven en werkcolleges voorbereiden. We moesten dus ook wel echt nog 's avonds of in het weekend iets doen.
Ik werkte toen ook in het weekend, had een sociaal leven in mān universiteitsstad (tijdens de week) en mān geboortestad (in het weekend) en deed best tijdsintensief vrijwilligerswerk. Ik heb echt geen idee hoe ik dat toen allemaal geregeld kreeg . Ik krijg al stress als ik er nog maar aan denk hoe ik die hoeveelheid verplichtingen in mān huidige leven zou moeten inplannen, haha. Maar ik zit momenteel ook echt in een luxepositie.
Bij mijn huidige studie zou ik in principe alles overdag kunnen doen, maar ik ben vaak de hele dag lui en moet dan 's avonds nog flink doorwerken. Echt idioot, want ik zou veel meer van mān vrije tijd kunnen genieten als ik het anders deed.
Waarom specifiek voor een wo studie?
Denk je dat je een leuk weekend gaat hebben?
- Ja
- Mwah beetje
- Nee
0 stemmers
Welke kleur vind jij het meest lelijk?
- Geel
- Paars
- Rood
- Blauw
- Oranje
- Groen
- Turqoise
0 stemmers
Omdat ik zelf wo gedaan heb en mezelf wilde vergelijken met anderen, en het anders misschien een scheve vergelijking zou worden. Ik weet niet precies hoe de week eruit ziet op andere opleidingstypes wat betreft planning en aantal contacturen, stages⦠Ik kan me bijv voorstellen dat hbostudenten die heel veel uur per week moeten besteden aan een verplichte stage overdag geen tijd hebben om te studeren en dit in de avond moeten doen. Die hebben dan geen keus (bron: een vriendin die dit irritant vindt ).
Aan fikkie, een fikkie, mijn portie mag verdwijnen hahaah
Love alle kleuren
Gebruik jij oortjes/koptelefoon in het ov?
- Altijd
- Vaker wel dan niet
- Vaker niet dan wel
- Nooit
0 stemmers
Maar is ānooitā dan ik luister muziek/bel met geluid op speaker? Of ik gebruik mijn telefoon in stille stand en luister naar niets?
Haha ik ging uit van het tweede. Hoop niet dat mensen hier op speaker muziek luisteren in het ov
Kun je me wat samples opsturen namens het promoteam?
Is dit in Nederland te verkrijgen? Ben heel benieuwd
Oh ze bestaan! Zeer irritant, vooral de mensen die spelletjes spelen en je bij elke zet een bevestigend ping geluidje hoort.
Ik heb zelf op nooit gestemd omdat ik in het OV nooit muziek luister en mijn telefoon op stil heb staan.
Oh ja dat! Enorme ergenis. Begrijp uberhaupt niet waarom mensen dit aan zetten, daar irriteer je jezelf toch ook aan lijkt me dan?
Toppunt van asocialiteit vind ik het aandoen van optie dat je flits afgaat bij een inkomend gesprek/appje. Waar is dat goed voor?
In de tram had laatst iemand dat, ofcourse druk aan het appen met de telefoon in de lucht. Nou een hardcore feest was er niets bij
Drop schepijs Zo jammer dat ze dat bijna nergens als vaste smaak hebben
Ja, mensen zijn er ook altijd heel verbaasd over en gaan er vanuit dat het vies is. Ik bedenk me trouwens net dat mān favoriete ijssalon in mijn stad sinds vandaag weer open is en dat die soms verzoekjes aanneemt voor zān wekelijkse special. Denk dat ik gewoon ga vragen of hij een keer drop ijs wil maken
Bij Lidl heb je toch ook chocoladerepen met drop?
Mij niet gezien trouwens, maar blijkbaar zijn er wel een aantal liefhebbers hiervan aanwezig.
Oh volgens mij hebben we dezelfde favoriete ijssalonā¦
Haha nou smurfenijs is gewoon vanille ijs met een kleurtje! Drop is wel echt een aparte smaak. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe dat is. Als ik het tegen kom maar eens nemen.