Stel hier je persoonlijke vraag #5

Staat bij jou op werk de radio/muziek altijd aan op de afdeling?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Wat vind je daarvan?

• Geen radio/muziek maar heeft ook mijn voorkeur
  • Geen radio/muziek wil ik liever wel
  • Wel radio/muziek maar heb ik liever niet
  • Wel radio/muziek en heeft ook mijn voorkeur
  • Soms radio/muziek liever heb ik het wel
  • Soms radio/muziek liever heb ik het niet
  • Het maakt mij niet uit

0 stemmers

Geen radio met slechte kutmuziek aan maar lekker eigen oortjes in met muziek op mijn Spotify die ik wel leuk vind.:sunglasses:

4 likes

We hadden na een date elkaar geghost. Nooit meer iets van hem gehoord en vind het ook niet heel erg ofzo haha

Beide wel maar dat staat er niet tussen

7 likes

Moet zeggen dat ik R. Kelly dus oversla sinds een paar jaar. Michael Jackson heb ik afgelopen jaren nog wel eens aangezet, maar krijgt ook wel een vreemde bijsmaak, dus zou goed kunnen dat ik dat komende tijd ook niet meer luister.

2 likes

Ik vind het wel ā€˜lastig’ dat R. Kelly, ja die muziek is leuk om op te dansen ofzo, maar MJ heeft echt wel goede muziek van kwaliteit gemaakt. Man in the mirror vind ik heel mooi qua betekenis. En zo nog wel meer liedjes. Zo jammer om die te boycotten.

3 likes

Hoe vaak dweil jij je huis?

• Elke dag
  • Paar keer per week
  • Elke week
  • Elke 2 weken
  • Elke maand
  • Elke paar maanden
  • 1x per jaar
  • Nooit

0 stemmers

En Chris Brown trouwens? En zouden jullie nog de eerdere seizoenen van House of Cards kijken? En films van Woody Allen?
Het is zo veel, en dat allemaal boycotten, best een taak :stuck_out_tongue: (maar ik luister dus niet naar CB en films van Woody Allen hoef ik ook niet te zien. HofC ben ik nog niet uit, ooit S1 gezien, nooit afgekeken, ga ik dat nog doen?)

8 likes

Ik vroeg me dit afgelopen week ook af, dus ben heel benieuwd.
Ik heb t nu 2 keer gedaan, na het klussen en voordat ik ging verhuizen… maar ben niet van plan iedere 2 weken te dweilen eigenlijk

Edit: hoewel ik kan ook wel goed genieten van schone dingen. Dus misschien haha

Heb vloerbedekking 🤷 Toen ik nog schoonmaakte dweilde ik altijd als ik een huis deed. De meesten dweilden zelf niet ook nog tussendoor, en ik kwam bij de meesten 1 keer per twee weken.

Nee ik luister geen Chris Brown en ga de eerdere seizoenen HoC niet terugkijken. Woody Allen skip ik denk ik oko liever, al moet ik zeggen dat ik vaak behoorlijk ignorant ben tov welke regisseur een film gemaakt heeft las ik 'm aan klik op netflix ofzo.

1 like

Wil degene die elke week dweilt zich even melden? Dan wil ik je persoonlijk bewonderen haha

8 likes

Ja doe ik mee! Even een staande ovatie :grin: ik met kind en hond dweil veel ste weinig…
StofZuig wel paar keer per week maar dweilen schiet er altijd bij in, ik loop dan heel stom met een doekje door Mn woonkamer om eventuele vlekken te verwijderen

Ik heb een studio van 28m2 waar ook nog eens een kleed ligt in de woonkamer. Dweilen duurt bij mij 10 minuten😜 In een groter huis zou ik vast minder vaak dweilen.

Over verkrachtingsartiesten gesproken, toen die zanger van The LostProphets werd veroordeeld heb ik de enige cd die ik van die band had (Start Something) gesloopt. En sindsdien ook de muziek niet meer geluisterd omdat ik mij niet meer goed bij voelde. En uiteraard zijn die andere bandleden niet schuldig, maar ik ben blij dat ze toen onder een andere naam iets anders zijn gaan doen.

6 likes

Ben ik wel met je eens, maar ik vind bijv. best dat je een programma dan kan uitstellen tot een uitspraak eigenlijk.

1 like

Vind je het lekker om in je ogen te wrijven?

• Ja
  • Nee
  • Neutraal

0 stemmers

1 like

OkĆ© ā€˜zijn muziek is m’n leven’ is zwaar overdreven, maar ik kan denk ik geen afstand doen van de muziek van MJ (dit klinkt ook zwaar dramatisch trouwens, haha).

1 like

Helemaal vergeten dit verhaal… Ik luisterde vroeger nog wel eens naar hun muziek, maar doe dat nu sowieso al niet meer. Ik kan me nog zoiets herinneren dat die chatgesprekken van die zanger waren uitgelekt ofzo, volgens mij was dat toen ook op egf gedeeld, echt misselijkmakend.

1 like

Hier ben ik het niet mee eens. Tenzij je er zelf bij was of het dossier hebt gelezen kan je er geen eerlijk oordeel over vellen want je weet gewoon echt niet alle feiten. De media is ook zo gekleurd met dat soort dingen. En niet alleen om dit soort zaken maar ook bij andere dingen een verdachte wordt zo snel al weggezet als dader.

1 like