Stel hier je persoonlijke vraag #5

Bedoel je op het moment dat je zwanger was/wilde worden of nu?
Want toen had ik alleen een vaste relatie.

@Ainu kom er maar in met je penseel (van vivaglam mag dat geen kwast heten, die zijn voor het schuurtje verven denk ik)

6 likes

Heb je cash geld bij wanneer je boodschappen gaat doen/winkelen?
(dus niet wanneer je snel even iets moet halen)

• ja
  • nee

0 stemmers

ik stuur de taalpolitie per direct

3 likes

Figuurtjes én twee kanten (maar dan geen effen)

Ik heb de bijenkant altijd, vind ik leuker. :biggrin:

10 likes

Ik kan mijn stem niet meer weghalen, maar ik wilde zoiets ook typen! Alleen is het bij mij dan met ’ aa’. Een combi tussen staasjon en staatjon, want de ‘t’ is niet super hard/duidelijk. @doei

1 like

Ik wil alleen nog maar vrolijke dekbedovertrekken hebben tegenwoordig dus ik heb er nu 1 met allemaal flamingo’s, 1 met allemaal sterretjes en een luipaardprint.

2 likes

Wat doe jij om ervoor te zorgen dat er geen remsporen in de wc achterblijven?

• Wcborstel gebruiken om het weg te borstelen
  • Wcpapier gebruiken om het weg te vegen
  • Wc papier gebruiken vóór het poepen zodat het daarop valt en niet aan de pot blijft plakken
  • Iets anders (ik ben heel benieuwd dus laat het vooral achter)
  • Mijn poep laat (bijna) nooit sporen achter, dus ik heb ook geen techniek
  • Ik laat het meestal gewoon zitten

0 stemmers

Ik vraag me dit af omdat ik me de laatste tijd realiseer dat wc borstels echt heeeeel vies zijn :frowning:

1 van de weinige voordelen van ijzertabletten. Ik hoef nooit meer te poetsen met de wc borstel :tipping_hand_woman:

3 likes

Ik vroeg het me af: word je ontlasting dikker van ijzer inname? (Ik gebruik sinds kort elke dag bruistabletten met extra ijzer toegevoegd, waar ik voorheen switchte tussen vitamine c bruistabletten, en mijn poep lijkt dikker te zijn en het komt ook niet echt in mooie drollen naar buiten :stuck_out_tongue: vraag me af of het daardoor komt. Herken jij dat?

1 like

Of geen prullenbakjes😠

4 likes

Zo dit wordt lekker TMI.
Maar ik heb echt hele pijnlijke harde ontlasting sinds ik ijzer tabletten gebruik. Ik weet niet of er verschil zit tussen de “echte” ijzer tabletten en de ijzer als toevoeging aan bruistabletten.

Ligt eraan welke foundation! En hoeveel haast ik heb.

Ook zo nice dat het dan lekker zwart is. Mja, niet mijn favoriet, ijzertabletten. Floradix is fijner zoals @Mhysa zei.

1 like

Die er nu op ligt heeft toevallig patroontje en effen kant, maar verder heb ik alleen helemaal witte overtrekken.

Wat is er dan zo anders aan deze elixer in vergelijking met ijzertabletten? Qua werking of opname bijvoorbeeld. (want waarom raden dokters tabletten aan in plaats van dit als dit even goed werkt?)

Dat je in ieder geval gewoon kunt schijten en niet constant verstopt bent.

Excuse the language maar zo’n haat voor die tabletten.

3 likes

csm_1249_818feac681
Ik gebruik deze, daar raak je ook niet verstopt van!

6 likes

Kodiakberen staan hier niet bij, die worden bijna even groot als ijsberen!

De lippenbeer, rechtsboven, vind ik ook leuk.

20 likes

Typ je in informele tekst (social media, whatsapp) wel eens een spatie voor een leesteken?
Dus zo !
Of zo ?

• Ja, want… (graag uitleg ik ben echt benieuwd)
  • Nee en ik erger me er ook niet aan
  • Nee en ik erger me er wel aan
  • Nee en ik ken ook niemand die zo typt

0 stemmers