Stel hier je persoonlijke vraag #5

Wie ben jij?

• Jake
  • Amy
  • Rosa
  • Terry
  • Holt
  • Boyle
  • Hitchcock
  • Scully
  • Gina
  • Pontiac Bandit
  • Kevin
  • Ik moet echt Brooklyn 99 gaan kijken en dat ga ik nu doen Thanks Leeuwenhart

0 stemmers

3 likes

Eigenlijk comic sans maar ja

16 likes

Ben echt wandelende Google Maps dat is m’n trots

2 likes

:sob::sob: calibri :sob::sob:

3 likes

Ben je wel eens onzeker over de snelheid van je ruitenwissers?

• Ja
  • Nee, wtf?

0 stemmers

1 like

Volgens deze Buzzfeed quiz (wetenschappelijke bron jwz) Rosa. Ik vrees dat als Rosa en de Pontiac Bandit een kind zouden hebben dat ik dat zou zijn.

4 likes

Meh. Minst favoriete character

Also:

Waarschijnlijk vanwege het eten.

2 likes

Ik heb laatst mijn vriend gevraagd. Als je zegt dat je gaat trouwen is het eerste wat iedereen vraagt hoe ik gevraagd ben

37 likes

Een echte hel😭 wat zal ik blij zijn als hij af is!!

Ik ben Holt. Laf Holt, en Cheddar. Ik wil een Cheddar.

Als ik Holt niet was zou ik Terry zijn vanwege al mijn gainz door sporten.

6 likes

Ik wil eigenlijk alleen de bruiloft niet het huwelijk

10 likes

Haha ik andersom, een hele dag in het middelpunt van de belangstelling staan is echt mijn ergste nachtmerrie. Vier al nooit echt mijn eigen verjaardag laat staan dat ik een enorme jurk aantrek en mijn relatie ga vieren, oooh nee ik wil het echt niet.

16 likes

Door deze poll kwam ik erachter dat er hier nergens plinten zijn :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Was Mn eerste woord en wordt sowieso ook Mn laatste woord voor ik de kist in ga.

25 likes

Haha i feel you!

1 like

Het antwoord op je vraag is
 nee. :musical_note::musical_note:

7 likes

Ik kan ook echt niet föhnen met een borstel. In de categorie: ik blaas altijd met de föhn de pluk haar weer van de borstel af.

Tot ik deze video van Monica Geuze keek :sweat_smile:
Ik heb gewoon precies dezelfde föhnborstel gekocht (jawel, influenced much) en doe haar na. En sindsdien lukt het allemaal best prima!

3 likes

Nee daarom werk ik 7 dagen achter elkaar

6 likes

Ik wil eigenlijk alleen maar trouwen zodat ik één keer in zo’n fancy trouwjurk kan shinen.

2 likes

Ik twijfel een beetje wat ik moet antwoorden, puur ‘nee’ zeggen durf/doe ik meestal niet, maar ik zeg wel vaak dat ik ‘het niet ga redden’, en dat kan dat puur praktisch zijn of mentaal omdat ik even rust nodig heb. Dat is dus wel een soort verantwoordig, maar geen reden als ‘nee ik kan niet want ik heb een verjaardag’ oid.

2 likes