Stel hier je persoonlijke vraag #5

Allebei

2 likes

Ik heb echt nog nooit plinten gezien die tegen de vloer vast zitten. Het verbaast mij ook dat nog zo’n groot percentage dat heeft haha.

Ik heb voor mijn minor 3 onderdelen die getoetst werden. In totaal krijg ik 30 studiepunten voor de gehele minor. Je mag voor 1 onderdeel een 5 halen, als je voor een ander onderdeel minimaal een 7 hebt, zodat je het kan compenseren. Ik heb nu dus een 5 gehaald, maar voor het eerste onderdeel een 8 en het tweede onderdeel een 7. Ik heb mijn minor dus opzich gehaald, maar ik zou die 5 nog kunnen herkansen. Het gaat om een verslag, die ik kan herkansen door het aan te passen d.m.v. de feedback, maar ik ben nog niet zeker of ik dan een voldoende haal en ik heb eigenlijk geen zin om het aan te passen. Zouden jullie toch een voldoende proberen te halen ervoor of het gewoon laten?

• Aanpassen en proberen een voldoende te halen.
  • Niks meer aan doen, minor heb je toch gehaald.

0 stemmers

Hoeveel versnellingen heeft jouw fiets?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Meer dan 10
  • Ik heb geen fiets

0 stemmers

Ik heb wel een fiets maar geen versnellingen? Of mag ik dan niet mee doen

6 likes

Dit lijkt het werk van mijn vader

7 likes

Dan heb je toch gewoon 1 versnelling? Of werkt dat niet zo haha

5 likes

Ja dit vind ik dus echt bizar haha! Welke gebruik je meestal dan?

De reden dat ik in mijn 4e jaar gestopt ben met hbo

Vreselijk! Ook totaal geen goede begeleiding vanuit mijn stage, als in geen onderzoeksvraag hebben.

1 like

Ohja dat is wel heel logisch eigenlijk hahaha

2 likes

Vermijd jij actief bepaalde ingrediënten in haar- en/of huidverzorging?

• Ja, SLS/SLES/sulfaten
  • Ja, siliconen
  • Ja, parabenen
  • Ja, alcohol
  • Ja, gluten
  • Ja, ammoniak
  • Ja, parfum
  • Ja, het moet vegan zijn
  • Ja, het moet dierproefvrij zijn
  • Nee, ik let hier niet op

0 stemmers

Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt hoor! Zoals iemand hier al zei is het gewoon een mega paper, maar dan met je eigen data dus eigenlijk is het veel leuker, aangezien je waarschijnlijk oprecht benieuwd bent naar wat er uitkomt (als je kwalitatief onderzoek doet dan). Plus je hebt er ook veel langer de tijd voor dan voor een normaal paper.

1 like

En toen ging je persen en kwam er een scriptie uit?

tenor%20(2)

19 likes

3x8! Het is gewoon een van de goedkoopste modellen van gazelle, en woon ook niet in heuvelachtig gebied ofzo… :woman_shrugging:

1 like

Ik heb er 6 maar vraag me niet hoeveel er daadwerkelijk werken -_-

2 likes

Wat een lieve reactie, dank je wel! Inderdaad wel fijn om het te zien als een grote paper. Kan mij gewoon niet voorstellen dat ik iets nuttigs kan opschrijven of überhaupt een opzet kan bedenken. Ik ben inderdaad wel echt op zoek naar een onderwerp wat ik boeiend vind, zodat ik in ieder geval iets lees of schrijf wat ik leuk vind. Maar ppfff… Blijft spannend, kan niet wachten tot het voorbij is haha.

1 like

Haha ja jezus dit hebben wij (gelukkig wel zoals op die bovenste foto, minst erg). Boven zijn er al een paar van die kleine stukjes in mn stofzuiger verdwenen, die lagen los :sob:
Wij hebben geen een vloer zelf gelegd, Alles overgenomen van de vorige bewoner. Beneden ligt een houten vloer, dus die gaan we eerder schuren en lakken dan vervangen. Dus voorlopig zitten we nog wel met vloerplinten denk ik

1 like

Letterlijk haha echt geen idee eigenlijk waarom? Maar het ene is een bouwplint en het is een huurwoning dus dit was denk ik het makkelijkste. Maar ik moet nu eerlijk zeggen dat ik het wel anders zou doen en dit blijkbaar heel logisch vond toen ik laminaat uitkoos met mn vriend :thinking:

8 likes

Ik heb het laminaat laten leggen :see_no_evil: dus zelfs bij de hoekjes zien de vloerplinten er mooi uit. Alleen de wandplinten heb ik wel zelf geverfd haha.

1 like

Haha ik ook :joy: heb me nooit bedacht dat dat eigenlijk gek is…

1 like