Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik wil een laagsensitieve bruiloft. Naast elkaar op de bank via een tikkie :clinking_glasses:

23 likes

Ik kreeg Gina

Maar had zelf in de poll Amy gestemd haha

3 likes

Omg capibara’s zijn mijn meest favoriete dieren :sob: Kijk dat lijfje!

Edit: ik heb hier for realz een spreekbeurt over gehouden in groep 7.

15 likes

Bedankt voor dit

1 like

Mijn droom (niet de man)

36 likes

image

Uhm kijk deze dan

68 likes

Dit zeg ik ook vaak, maar dan bedoel ik vooral dat anderen nee tegen mij kunnen zeggen. Zelf kan ik nooit nee zeggen als er geen reden voor is.
Deze eigenschap heb ik van mijn vader en als ik hoor en zie wat de meest vreemde mensen aan hem vragen roep ik altijd ‘dat moet ie niet doen!’ Of ‘daar moet ie geld voor vragen!’ Maar ik zou zelf ook ja zeggen zonder geld te vragen :thinking:

Ja dwergnijlpaard Cor :heart_eyes:

Onee lijkt me juist leuk, en dan een fantastische dag voor al m’n vrienden organiseren waar we nig lang over zullen napraten. Gelukkig kan dit ook bij andere gelegenheden haha! T Zou super cringy zijn om een “er zijn al 5 jaar samen feest” te geven, maar ik word over 5 jaar 30 of misschien als ik en m’n hypothetische vriend samen een leuk getal hebben bereikt ofzo :biggrin:

2 likes

Een grote bruiloft met witte jurk en alles lijkt me echt helemaal niks. Ik word er nu al nerveus van dat je dan zo in het middelpunt staat en dat je de gasten ook zo moet entertainen ofzo. Het is jouw (jullie) feest en je bent er dan helemaal voor verantwoordelijk dat mensen het dan ook leuk hebben.

Maar als ik nou ooit iemand vind met wie ik de rest van mijn leven wil doorbrengen (en als diegene dat dan ook met mij wil, waarvan ik betwijfel of het ooit gaat gebeuren), dan zou ik wel willen trouwen. Gewoon simpel, zonder hele happening, een paar belangrijke mensen er bij en dan daarna met z’n allen eten ofzo.

2 likes

Nee, zie niet zo goed in waarom een stukje overeenkomstig dna/genen voor een band moet zorgen? Als de wens was van de ouders om de kinderen samen te brengen was dat neem ik aan al wel gebeurd?

Ik sprak mijn long lost halfbroer, toevallig wel weer vandaag sinds 6 jaar. Hij refereerde naar mijn vader als: “jouw vader, uh mijn vader ja je weet wat ik bedoel
” dat was wel grappig.

Samenvatting

Ik heb 1 van mijn halfbroers en m’n halfzus pas na het overlijden van vader ontmoet. De ander halfbroer zag ik vroeger regelmatig sinds m’n 12e omdat hij en mijn vader contact hadden met elkaar, maar daar heb ik zelf niet echt contact mee. Qua band voelt het voor mij niet anders dan een willekeurige buur in de straat hier, zeg ze goedendag als ik ze zie maar verder niet betrokken bij en in hun leven.

1 like

Ik ook! Maar ik wissel niet veel. Links staat altijd op 2 (volgens mij is die ook kapot) en rechts wissel ik wel tussen 4/5 of 7/8 @Memoria Heb een mountainbike maar het was een goedkoop ding dus ideaal voor in de stad want kan er wel lekker hard op fietsen. (Wel kut: een nieuwe band erop laten zetten is duurder dan op een normale fiets dus ik baal wel als dat gebeurt).

1 like

Dit laat ik echt afhangen of mijn naam icm mijn man’s achternaam een beetje klinkt haha.

Wanneer is het huis/gebouw waarin je nu woont gebouwd?
(Zie https://bagviewer.kadaster.nl/ als je het niet weet, maar ik waarschuw vast: die website is verslavend)

• Van voor 1900
  • jaren 10
  • jaren 20
  • jaren 30
  • jaren 40
  • jaren 50
  • jaren 60
  • jaren 70
  • jaren 80
  • jaren 90
  • 2000+
  • 2010+
  • 2015+

0 stemmers

2 likes

Ik heb stiekem vast 2015+ aangeklikt aangezien ons droomhuis dit jaar gebouwd wordt :hugs: Maar eigenlijk woon in nu nog in een jaren '60 flatje.

4 likes

1005 :see_no_evil:

Edit: ik vind dit moeilijk te geloven.

24 likes

Oohh dit is leuk! Mijn pand in 1984, maar de panden waar ik muren mee deel (en ook nog in gewoond heb) beiden uit 1915. En in hetzelfde blokje zitten nog oudere panden!

1 like

Vind jij het kunnen om voor een weekendje weg naar een ander continent te vliegen? (dus PUUR recreatief)

• Ja prima
  • Mwoah
  • Nee kan echt niet

0 stemmers

Is van heel veel dingen afhankelijk toch? Voor plezierreisjes zou ik inderdaad wel neigen naar ‘neen’ maar ik heb zelf wel al meegemaakt dat er bijvoorbeeld een familielid in het buitenland overlijdt en er halsoverkop naar daar gevlogen moet worden. Voor werkreizen vind ik dat er bindende regels moeten komen om reizen korter dan een bepaalde afstand met de trein te doen mits haalbaar en ik vind dat grote bedrijven ook aan een soort van carbon offsetting moeten doen wanneer hun werknemers vaak moeten vliegen.

1 like

Ik doel puur op een leuk weekendje weg voor de lol en ontspanning!