Stel hier je persoonlijke vraag #5

Mijn huis komt uit 1690, blijkbaar. Het is ook een rijksmonument, dus ik spiekte daar even en daar staat gebouwd in de 18e eeuw. Ligt op zich 10 jaar uit elkaar, dus ik geloof wel dat het ongeveer zo oud is.

Funda zegt 1905, dus dat klopt waarschijnlijk niet ;p

3 likes

Ik wil echt heel graag trouwen maar ik ben ook best wel bang dat het een mega teleurstelling wordt? Omdat ik er al zo lang naar uit kijk/keek en dan uiteindelijk zoiets heb van “ja was n leuk feestje maar niet zo bijzonder als ik zou willen” en dan juist negatief terug kijk op de hele dag

3 likes

Hmm die site klopt niet helemaal, bij het huis van mijn ouders staat als bouwjaar het jaar waarin zij iets verbouwd hebben.

1 like

1909, maar ik geloof dat ik nu niet kan stemmen

2 likes

Jammer dat ik hier nu pas achterkom. Ik zie dat mijn huis uit 1908 komt, dan had ik vorig jaar wel een huisfeestje willen geven om te vieren dat ons huis 110 jaar bestaat.

14 likes

1972 en mijn huis is schijnbaar 69 m2. Grappig wist ik allebei niet (wel ongeveer maar niet precies).

Yeahhhh!

1 like

Aha goed punt! Ligt wel het dichtst bij jaren 10 dus ik zou daarvoor gaan.

Ik voel me nu wel een stalker. Ben het huis van mijn ex ook aan het opzoeken haha en ondertussen aan het nadenken wie zijn huis ik nog meer ga opzoeken.

5 likes

1906 :frowning: enkel glas en 0 isolatie

2 likes

Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in!

1777, heel mooi pand maar zo slecht geisoleerd. Op onze wc is het even koud als buiten :sob::sob: In de winter houden we het altijd zo lang mogelijk op haha…

Haha dat nog net niet, maar er zit een raam dat niet dicht kan (van alles geprobeerd helaas) en de toilet is op de gang waar geen verwarming is. Dus ja, het is erg koud. De toilet is serieus de reden waarom ik zou willen verhuizen :joy:

Eigenlijk vind ik hutspot echt niet lekker, maar ik wil niet zeggen dat ik het niet lust. Slaat natuurlijk nergens op eigenlijk.
Als ik het ergens voorgeschoteld zou krijgen zou ik het ook wel eten, maar meer omdat het van mezelf zou moeten.

1 like

Vind jij dat je naam bij je past?

• Ja
  • Meer wel dan niet
  • Neutraal
  • Meer niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Ik heb van andere namen soms wel een stereotype beelden, maar ik heb eigenlijk geen beeld bij die van mij :thinking:

Lussen met je neus ertussen.

Ik heet zoals de grote blonde actrice/zangeres waarvan je haar achternaam bij de bloemist kan kopen. En ik vind het echt vreselijk. Past totaal niet bij me. Ik vind het een naam voor vrouwen met korte pittige kapsel en zo ben ik helemaal niet.

5 likes

Ik heet zoals de RTL4 presentatrice die bij BN’ers blijft slapen en ben over het algemeen best tevreden over mijn naam. Het vervelende vind ik dat veel mensen mijn naam associëren met een domme doos of een sletterig iemand. Ik ben geen van beide. :nerd_face:

2 likes

Hebben jullie een Bitmoji?

• Ja
  • Nee

0 stemmers