Stel hier je persoonlijke vraag #5

Dan had ik het misschien anders moeten overbrengen: een lange reistijd brak mij persoonlijk wel op. Ik weet niet of die reistijd niet uitzonderlijk is, in mijn omgeving sowieso wel want ik ken verder bijna niemand met zo’n lange reistijd. De enkelingen die dat wel hebben die gaat het ook echt niet in de koude kleren zitten, of hebben een slaapplaats dicht bij werk voor af en toe.
Nu hielp het bij mij waarschijnlijk ook niet mee dat ik om 07:15 aanwezig moest zijn of juist om 23:30 nog naar huis moest, dan lijkt vijf kwartier eindeloos.

2 likes

Ben jij al eens bij het museum Voorlinden geweest? (Was er vandaag)

• Ja
  • Nee
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Staat hoog op mijn lijstje! Ik ga er sowieso naartoe dit jaar.

2 likes

Doen! Extra leuk als het zonnig is zodat je het kan combineren met een wandeling. Niet alles is geweldig natuurlijk, maar mooie belevenis in zn geheel.

1 like

Gaan jullie wel eens in de eerste klas zitten als het heel druk is in de trein? (Ik bedoel dus niet als de conducteur omroept dat dat mag.)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zit nu in de trein en de tweede klas coupé zit helemaal vol, ook allemaal mensen in het gangpad. Ik stond dus in de eerste klas een beetje tegen de leuning van een lege stoel te hangen en toen ben ik maar gaan zitten. Er zijn toch genoeg lege stoelen hier.

1 like

Ik heb een keer een kies gehad die helemaal rot was van binnen en afgebroken was. Die is toen zonder verdoving gevuld omdat de tandarts dat niet nodig vond. Sindsdien wil ik voor alles een verdoving. Echt achterlijk dat die kerel dat gedaan heeft, het deed zo veel pijn.

Laatst voor het eerst zonder gedaan. Moet zeggen dat het best wel pijnlijk was, maar achteraf vond ik het wel waard, geen halve dag een verdoofde wang. Dit was gelukkig een klein gaatje, mocht het een grote zijn denk ik dat ik wel weer voor verdoving ga.

Maar mensen met een 1e klas kaartje betalen er juist voor om (onder andere) om niet te hoeven staan tijdens drukte

3 likes

Ik heb dat laatst gedaan omdat ik een beetje paniekerig werd. Het was zo abnormaal druk (uitgevallen intercity’s in de spits). Bovendien stonden in het dichtstbijzijnde gedeelte van de 2e klas alleen maar mannen héél dicht op elkaar… Gelukkig stapten zij tussendoor uit en toen ben ik daar wel gaan staan. Vond het een heel vervelende situatie.

2 likes

Haha herkenbaar. Maar het werkt blijkbaar toch haha. Heel mooi gebouw in een mooie omgeving. Worth it.

Ik lag laatst in de stoel ook heel erg in mijn handen te knijpen en toen duwde de tandarts stresssballetjes in mijn handen, hij zei “het doet minder pijn om hier in te knijpen” haha. Vond het heel lief en ontspande meteen een beetje, lig altijd zo verkrampt in die stoel.

13 likes

Omg wat vreselijk. Ik had een keertje dat het niet goed verdoofd was en toen ging ik gelijk piepen en kreeg ik meer. Ik vond die ene seconde al vreselijk laat staan als je de hele sessie moet volhouden.

Ik heb eens heel erg afgezien toen ik genaaid werd zonder verdoving, omdat ik de dokter geloofde en ik op zich niet kleinzerig ben (zou maar 1 klein draadje zijn volgens de dokter, dus niet de moeite om te verdoven; het werden uiteindelijk 6 draadjes (of beter gezegd: 3 draadjes, maar ze moest ze wel alledrie 2 keer doen)), dus sindsdien kies ik altijd voor verdoving als ik de keuze krijg. Ik geloof niet meer in “het zal niet veel pijn doen” of “het zal niet lang duren”.

2 likes

Bij de wc op mijn werk

• ga ik altijd gewoon zitten
  • leg ik wc papier op de bril voordat ik ga zitten
  • veeg ik de bril schoon (met bijv zon schoonmaakspray) en ga dan zitten
  • ga ik nóóit zitten, ik hang erboven

0 stemmers

Slik je de anticonceptiepil?
(Anoniem)

• Ja
  • Nee, ik gebruik geen vorm van hormonale anticonceptie
  • Nee, ik gebruik een andere vorm van hormonale anticonceptie

0 stemmers

Ik slik hem zelfs al minstens 8 jaar door en ik wil niks anders meer. Ongesteld zijn vond ik zo’n ontzettende verschrikking.

4 likes

Omg deze poll wilde ik ook maken! Ik squat áltijd, behalve thuis of bij m’n ouders. Ongeacht de boodschap.

Nou dit is een echte biecht maar voordat ik een keratine behandeling had gedaan heb ik het meerdere malen wel eens een meer dan een maand niet gewassen. Ik ben nu nog steeds aan het wennen dat het na de keratine behandeling veel sneller vet wordt en dus 2 keer per week moet wassen. Ik zou graag naar 1 keer per week willen maar dat wil ik de mensheid niet aan doen.

Van mij mogen ze best een stuk inkorten van eerste klas, vind het echt zonde dat mensen gepropt in tweede klas moeten zitten terwijl eerste klas leeg is

4 likes

ik heb ooit 5 tanden moeten laten trekken (voordat ik mijn beugel kreeg), de kaakchirug had toen al 3 keer verdoofd ‘dus het moest wel goed zijn’ toen ik aangaf dat ik het echt voelde gaf hij aan dat dat onmogelijk was omdat hij al 3x verdoofd had. Vervolgens alle 5 de tanden getrokken voelen worden en pas bij de hechtingen begon de verdoving te werken, echt ideaal :-1:t4:

gelukkig heb ik wel een super lieve tandarts die nu aangeeft wat ze doet en het op mijn tempo doet zodat een verdoving niet altijd nodig is :slight_smile: