Leuk al die polls over de tandarts als je morgenmiddag een afspraak hebt staan haha
Nog nooit iets gehad en altijd huilen. Mijn tandarts was mijn buurman super lieve man. Nam de tijd enz, maar nu is hij geopereerd en zijn vervangster is hel. Totaal geen begrip etc. Ik ben nu ook zo bang dat hij niet meer terugkomt en zij de praktijk overneemt.
Een kennis heeft er zelfs zijn vriendin ten huwelijk gevraagd haha, maar ben er zelf nog niet geweest al wil ik nog wel.
Dat zag ik voorbij komen inderdaad! Leuk!
Vond 17,50 wel veel eigenlijk, maar mijn dochter was gratis haha dus dan deel ik het in mijn hoofd door 2.
(Als je een museumkaart hebt voelt het altijd wat vervelend als die niet geldt.)
Klopt! Ik heb ook bijna geen doorbraakbloedingen gehad, alleen in het begin heel af en toe. Ik vind het echt heerlijk.
Heb jij vaak geluk? En dan bedoel ik: zitten dingen jou vaak mee? Met studie, werk, gezondheid bijvoorbeeld.
- Ja, dingen zitten mij vaak mee
- Gemiddeld
- Nee, ik ben een pechvogel
0 stemmers
Ik heb meer ongeluk dan geluk, en dan ook altijd zoân ânet nietâ situatie. Vorig jaar was ik ergens met een loterij en je lotnummer was als hoeveelste je binnen liep. De hoofprijs ging naar degene die na mij was binnengekomen
Ik wil hierheen!!
Ik ben vaak toch wel een beetje jaloers op mensen bij wie dingen vaak meezitten. Mijn leven is echt een aaneenschakeling van momenten waarin âhet levenâ tegenzit. Uiteindelijk komt het wel goed, maar niet zonder slag of stoot. Makkelijk en geluk zijn woorden die zeker niet bij mij passen . Toch ben ik doorgaans wel optimistisch en positief en laat ik het mijn mindset zo min mogelijk beĂŻnvloeden.
Hoeveel gaatjes heb jij in je oren?
- Geen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
En ik wil er eigenlijk nog 3 of 4 bij
Ik wil ook graag nog een lage helix en een tragus maar die laatste durf ik niet. Hoor daar altijd nare verhalen over en dat je een bepaalde zenuw kan raken.
Nu tien, en het worden er binnenkort elf. En ik denk dat ik dan wel klaar ben.
Lage helix heb ik sinds kort, dat was echt de beste piercing ooit. Geen centje pijn en kon dezelfde nacht al op dat oor slapen. Trachus heb ik heel spontaan een jaar of 6 geleden gedaan, die vond ik ook meevallen - heb er toen niet echt over nagedacht dat het wel eens riskant kon zijn. Ook geen last van gehad met helen.
Wil zelf nog een forward helix, aan twee kanten een extra oorbelgaatje erbij (derde) en dan misschien een daith. En dan zitten mijn oren wel vol denk ik.
Oh dat klinkt goed! Ik heb al heel lang een helix (gewoon hoog) vanaf mijn 11e, die is toen bij een juwelier geschoten en ik kan me niet meer herinneren of dat pijn deed. Het laten piercen gaat wel een stuk langzamer natuurlijk. Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt? Ik zie echt teveel verschillende prijzen.
Tel je de industrial als 1 of 2 gaatjes mee?
40 euro incl sierraad en wissel/check.
Ik heb een forward helix en dat was ook een droom om mee te kunnen slapen, net als mijn rook. Ik vond mân helixen niet zo fijn en kon na de eerste een week er niet op liggen, maar dat was ook alles. Ik heb eigenlijk nooit last gehad van ontstekingen of in het helingsproces, gelukkig. Enige was een ontstoken rook na drie maanden, maar dat was een week pus eruit knijpen en toen ook voorbij.
En ik heb dus links een rook en drie gaatjes in mân oorlellen en rechts tweemaal een helix, een forward helix, een inner conch, en twee gaatjes in mân oorlellen (en dit worden er nog drie).
Ja helemaal mee eens! Ik had verwacht dat mân rook piercing voor veel meer problemen zou zorgen, maar het was echt 100x beter dan helix, zeker qua slapen.
Hoe kun je 1 gaatje in je oren hebben?