Stel hier je persoonlijke vraag #5

Je kan toch het bedrag wat je op je rekening krijgt gestort/het aantal uren per maand doen?

Als ik de keuze had gehad had ik echt niet willen leven. Ik ben niet depressief of suĂŻcidaal, maar ik geniet vaker niet dan wel van het leven. Vind het allemaal soms best vermoeiend of saai. Ben ook best een labiel persoon en de vele emoties vind ik ook vaak kut. Ik ben echt de anti-levensgenieter en baal daar op passieve wijze van.

19 likes

Kan, maar zitten bij mij ook een hoop bruto toeslagen bij die wisselen per maand.
En zei ook niet dat ik het niet kon uitrekenen, zei dat praten over bruto gebruikelijk is als je het over salarissen hebt.

1 like

Hoeveel gesprekken op whatsapp (incl. groepen) heb je vandaag gebruikt (bericht verstuurd of ontvangen)?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Meer dan 15

0 stemmers

Omdat je zei ‘ik zou het niet weten’ ik dacht, dat kun je wel weten door het uit te rekenen :stuck_out_tongue: Maar wordt lastiger als je wisselende bonussen hebt ja. Alsnog zou ik het dan wel eens per jaar bijvoorbeeld willen weten. Gewoon, voor de leuk :stuck_out_tongue: Hoeveel je precies verdient netto met 1 uur werk.

Gekregen = ontvangen ? :stuck_out_tongue:
Ik zie dat ik vannacht om 00.30 uur ook iets heb ontvangen en gestuurd, maar die tel ik niet mee, was nog voor het slapen :stuck_out_tongue:

Haha oepsssssss is al laat

Momenteel 25 haha

1 like

Haha ik dacht dat ik 20 had ofzo maar ik kwam op 37 uit
 en nu schaam ik me een beetje maar er zijn wel wat dingen in mn omgeving gaande waardoor ik even met heel veel mensen whatsapp

2 likes

Ik ben echt geen apper. Die 2 gesprekken van vandaag zijn allebei werkgerelateerd. Mn laatste appje dat niet met werk te maken had is van zondag :sweat_smile:

1 like

Een paar maanden backpacken:

• Ja, leuk!
  • Nee, bedankt.

0 stemmers

Geen :stuck_out_tongue:.

Heb je dan altijd wel contact met zoveel mensen? Ik ken niet eens zoveel mensen om mee te appen laat maar zeggen. Ik bedoel, ik ken wel 37 mensen, maar ik app er met een stuk minder.

7 likes

Ik zou echt gek worden als ik zoveel groepen/gespekken had als sommigen aangeven :scream: en dat is dan ook nog eens maar alles waarin vandaag/gisteren iets is gezegd. Wordt er dan voor iedere scheet een nieuwe groep aangemaakt ofzo :grimacing:

3 likes

Ja met de meesten wel regelmatig! Maar van die 37 gesprekken zijn er 10 een groep dus dat is ook wel anders

1 like

Pfoe ik zou ook helemaal gestrest raken als ik zoveel apps zou krijgen van verschillende mensen op een dag. Ik voel zelf totaal niet de behoefte om maar steeds in contact te zijn met mensen. Ik vind het heerlijk als ik een dag helemaal geen appjes krijg en dat is regelmatig.

5 likes

Ja in principe is een orgasme krijgen van penetratie gewoon een orgasme via de binnenkant van je clitoris. Ik dacht (en volgens mij veel mensen) heel lang dat dat echt twee verschillende dingen zijn, maar uiteindelijk komt het vanaf dezelfde plek haha (wat @anon24802271 ook al zei :))

Anatomisch plaatje voor de mensen die geen idee hadden:

lalala

2 likes

Alleen soms als ik bovenop zit en dan ook Mn clit wordt gestimuleerd maar dat telt misschien niet echt. :thinking:

Zat jij op livejournal?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Was je lid van “gewooneenvraag”?

• Ja
  • Nee
  • Heh???

0 stemmers

1 like

Oh no they diiiidnt, jezus wat ver terug in de tijd

@grace zo jammer, daar kwam ik ook een tijd geleden achter dat het verwijderd was. Is er niet ergens een archief oid?

1 like