Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik wil heel graag 3e gaatjes en een helix maar durf niet :see_no_evil: weet niet waarom ik het vroeger minder eng vond haha, heb ook een hele lage pijngrens

Ik wil nog steeds een conch laten zetten alleen mag ik dan een half jaar geen plasma meer geven

Ik vind de gedachte nu ook zoveel enger dan vroeger. Snap niet waar het aan ligt. Die helix op Mn 11e was ik totaal niet bang voor, tongpiercing op Mn 18e deed me ook helemaal niks. Maar nu ben ik ineens helemaal bang voor de eventuele pijn. :face_with_raised_eyebrow: oorlel vind ik als enige niet eng.

Je kan toch ook één oorbel laten schieten/piercen? Ik ken een meisje die heel lang aan een kant een oorbel (gewoon in lel) had en aan de andere kant niet

1 like

Ik vond mijn piercings geen pijn doen en ook heel snel gaan! Heb m’n tragus bij de v&d laten zetten voor €15 (echt erg dat dat toen nog kon :rofl:) en heb 2 helixen (maar dan op de plek waar een rook zit, geen idee hoe dat heet) en die waren beide €40 incl piercing. Die man zat lekker te kletsen en ineens zei die “klaar!”, had er niks van gemerkt haha. Ik zou er gewoon voor gaan!

2 likes

Waarvan eentje een groot gat is omdat ik vroeger een stretch had. Zo veel spijt van want kan nu geen kleine fijne oorbelletjes meer in zonder dat ze door het gat heenvallen.

Ik heb een triple forward helix en vier oorlelgaatjes, waar ik eigenlijk nooit meer iets in draag. Vind het namelijk te veel goud/sieraden in m’n oren sinds ik die piercings heb.

Kan overigens nog steeds niet lekker liggen op de kant waar m’n piercings zitten en soms krijg ik nog vochtbultjes. Alweer 1,5 jaar geleden dat ze werden gezet.

Mijn oude professor in moral philosophy heeft hier een interessante theorie over. Wordt oa hier uitgelegd voor wie 't interessant vindt https://www.google.com/amp/s/www.newyorker.com/culture/persons-of-interest/the-case-for-not-being-born/amp

6 likes

Ik heb nee gestemd maar dat voelt heel ondankbaar. Ik geloof niet dat het zo simpel is dat een mens maar zomaar geboren wordt, ik geloof dat een ziel daar ook bewust voor kan kiezen om te incarneren. Kan het niet goed uitleggen. Maar ik vind het leven zelf niet echt zo heel geweldig, maar heb ook geen vergelijkingsmateriaal. Denk altijd wel dat het veel leuker kan zijn op andere planeten, maar ook veel minder leuk dus ja🤷🏽‍♀️.

3 likes

Ik zou deze graag als volgende willen maar ik draag iedere dag een koptelefoon en kan niet zonder :thinking:

11 likes

Jaaa die wil ik zo graag! dat is toch een lage helix?

@Jumpsuit ik heb na het piercen van m’n tragus vrijwel geen last gehad, echt een wonder ding. Was van te voren wel heel bang voor pijn van zowel zetten als genezen. Heb m nu 3 maanden, dus verwacht niet dat ie nog ineens moeilijk gaat doen. Piercen van nn helix daarin tegen, dat is een half jaar op en af geïrriteerd geweest en soms voel ik het nog als ik erop heb geslapen (zit nu 3 jaar ongeveer).

1 like

Ik hoop dat je nooit meer ooggaatjes laat schieten, dat klinkt pijnlijk. :sob:

2 likes

Nee dat is een conch!

2 likes

Ik heb nee gestemd. Heb het hier eerder op t forum ook wel eens over gehad. Ben niet depressief, heb eigenlijk niks om over te klagen nu (wel een trauma in het verleden waar ik veel last van heb gehad maar dat gaat nu wel) maar ik vind het leven gewoon vaak mwah. Niet ondraaglijk, wel vaak een sleur. Ik heb vrienden en mooie dingen en beleef wel plezier maar ik vind het leven niet spetterend. Ik voel geen hoger doel en ik ben snel verveeld.

15 likes

Ik heb hem ook. Meestal met staafje, soms met ringetje. Heb hem nu 8 jaar ofzo, dus sowieso geen pijn meer. Ook niet met koptelefoon. Heeft wel dik een jaar geduurd voor ie niet meer gevoelig was.

Ik zag laatst deze en die krijgt heel goede reviews, misschien om even uit te proberen: https://www.maisonmiru.com/collections/earrings/products/eternity-ear-cuff

Weet jij hoeveel je per uur verdient?

• Ja, ongeveer
  • Ja, precies
  • Nee

0 stemmers

En hoeveel verdien je netto per uur? Even vanuit gaan dat het een heel bedrag is. (Anoniem)

• Minder dan €10
  • €11
  • €12
  • €13
  • €14
  • €15
  • €16
  • €17
  • €18
  • €19
  • €20
  • Meer dan €20

0 stemmers

Netto of bruto? dat maakt natuurlijk ook nog wel uit! Heb nu op netto gerekend.

Ja had ik er misschien bij moeten zetten. Had ook netto in mijn hoofd.