Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik heb het trouwens in dit geval over een papieren agenda. De agenda in mijn telefoon houd ik wel bij.

Best raar want ik ben een mega planner maar aan een agenda heb ik dan weer geen behoefte?

1 like

Ik kan juist een digitale agenda niet bijhouden? Vind dat zo ingewikkeld haha voel me echt een oma maar goed

Ik hou van mijn Moleskine

12 likes

Ik heb dit jaar een mooie agenda gekocht ipv de goedkoopste die er te verkijgen is en ben er nu wel fanatiek in aan het schrijven, maar het zit nog niet helemaal in mijn systeem. Ik vergeet hem ook altijd mee te nemen dus dat werkt ook niet mee. Vind een papieren agenda ook veel overzichtelijker dan een digitale, maar omdat ik hem vaak vergeet moet ik dingen dan vaak eerst in mn telefoon zetten en thuis in mijn agenda schrijven en dat vergeet ik vaak. En het zit al helemaaal niet in mijn systeem om dan in mijn telefoon te kijken naar de afspraken die ik daar in had gezet dus eindstand is dat ik alsnog de helft vergeet haha. Ik wil ook gewoon een mooie papieren agenda hebben omdat ik me dan volwassen en georganiseerd voel haha.

1 like

Stel: je nichtje/neefje van 1 krijgt een oude (4 jaar) smartphone van opa. Wat vind je hiervan?

• Belachelijk
  • Normaal
  • Neutraal
  • Ik zou nog een paar jaar wachten hiermee.

0 stemmers

Wat vind je een normale leeftijd voor een kind om zelf een smartphone te hebben?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 12+

0 stemmers

Waarom zou je iets moeten ondertekenen?

2 likes

Er staat toch boven de poll ‘voor degenen die samenwonen:’
Dus als je niet samenwoont is de vraag niet voor jou bedoeld

1 like

Vanwaar deze specifieke vraag over een dekbedovertrek? Haha.
Toevallig heb ik hem inderdaad, dus ik dacht al dat ik een forumtrend had gemist maar ben blijkbaar een van de weinigen. Of is ‘ie misschien ergens belachelijk gemaakt haha :joy:

2 likes

Of deze!

Heb jij één van deze IKEA-dekbedovertrekken (of allebei…)?

image

(is er in grijs en blauw)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor dekbedovertrekken ga jij nar de:

• IKEA
  • Hema
  • Bijenkorf // Hudson’s Bay
  • Speciaalzaak
  • Markt
  • Action
  • Anders

0 stemmers

Ik denk dat ook wel verschil maakt of je een huur- of koophuis hebt. Als je gaat kopen, laat je denk ik sneller wat vastleggen op papier.

Katoensatijn van de hema :heart_eyes:

8 likes

Dekbedovertrekken van de H&M.

8 likes

Ik heb die onderste, maar dan in het geel met wit!

1 like

Ik heb ze nog van V&D!

2 likes

H&M! Die hebben gaten bovenin waarmee je het dekbed er heel makkelijk in krijgt en knoopjes onderin zodat je dekbed er niet uit komt. En ze zijn zacht!

3 likes

Heeft iemand deze van de Ikea???

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Verschillend maar ik vind die van de Lidl erg leuk/mooi en betaalbaar.

2 likes

Flanel en satijn zijn allebei manieren van weven. Een flanellen / satijnen dekbedovertrek kan dus ook gewoon van katoen zijn. En satijn is niet hetzelfde als zijde.

6 likes

Ik wil die al zo lang he, vind dat echt een mooi dekbed