Jaaa ik ook. Maar ik vind hem sowieso heel leuk. Krijg altijd zomervibes van zijn muziek haha
Haha me 2! Ogen dicht, muziek aan en je ligt op t strand haha
Ik had gisteren voor het eerst de VR bril van m’n broertje op en dan kun je dus een soort van vliegen en dan ook door de ruimte. Ik kon er niet tegen, ben op de grond gaan zitten en heb die bril van m’n hoofd getrokken word naar van die oneindige leegte in de ruimte, brrr
Wow echt een wonder als je als kind geen luizen hebt gehad! Er was bij ons elk jaar wel een paar keer een uitbraak. Als ik hoor dat het op de basisschool van oppaskinderen is en m’n oppaskind het heeft gehad dan ben ik altijd angstig. Hoe kut zou dat uitkammen wel niet moeten zijn, met droge krullen en geen vader/moeder/iemand in huis die dat geduldig kan doen :’)
En wormpjes, ik kan het me niet precies herinneren, maar ik heb maar op ja geklikt omdat volgens mij bijna elk kind dat ook wel een keer krijgt.
In de categorie belangrijke levensvragen: hoe sluit jij je zak chips?
- Met een clip
- Ik vouw de zak dicht met een speciale techniek
- Ik prop de zak naar binnen (dus zonder techniek maar minstens net zo efficiënt)
- Ik installeer altijd eerst zo’n dekseltje zodat ik hier niet over na hoef te denken
- Ik sla de zak 1x om en that’s it. Hier zijn dus geen foto’s van en dat is maar goed ook
- Ik stop de chips die over is in ziplock zakjes (of in hersluitbare bakjes) ???
- Het is nog nooit zover gekomen dat ik m’n zak moest sluiten
- Ik sluit m’n chips op een andere manier en ik ga je in de comments vertellen hoe
0 stemmers
Anders; ik sla hem zo vaak als mogelijk om, maar vaak gaat ie dan wel weer los Waarom is in elkaar proppen net zo efficiënt? En efficiënt als wat?
(als ik een knijper zie liggen dan gebruik ik die trouwens. vaak is er ook geen clip of techniek nodig want oppp, al heb ik dan tussendoor wel pogingen gedaan om nog wat te bewaren en dan de tactiek van hierboven gebruikt).
Met een (was)knijper.
Ik bedoelde minstens net zo efficiënt als die met die speciale vouwtechniek. Beetje onduidelijk nu ze niet meer onder elkaar staan haha. Maar na wat research kwam ik er dus achter dat er een speciale techniek is om je zak te sluiten
Maar dan krijg je toch slappe chips? Als je het alleen gaat vouwen haha
Maar in elkaar proppen = veel lucht erin = taaie chips. Dat is dan toch niet minstens net zo efficiënt als die speciale vouwtechniek? Want met dat laatste komt er geen lucht in. Dus dat in elkaar proppen is veel minder efficiënt en speciaal vouwen veel efficiënter…
Meestal leg ik hem dan zo neer dat hij niet open gaat, op zijn kop ofzo of tegen iets aan.
Naja je (of ik) prop hem zo strak dicht dat er ook geen lucht bij komt. Alleen er zit geen techniek achter, gaat gewoon op gevoel maar dat plaatje lijkt inderdaad alsof er nog lucht bij zit… kon geen betere vinden, was bijna in staat om eigen foto’s te maken
Vandaar ook mijn forum naam.
Haha ik ben nu die speciale vouwtechniek aan het oefenen zodat ik daar in het vervolg de blits mee kan maken, maar het lukt nog niet echt.
Oh ik vind dat juist een stomme techniek omdat het vaak losjes gebeurt, ik altijd die chips nog zie zitten in die zak = lucht = taai = domme zet
Mijn ouders (en ik vaak ook) vouwen/proppen ze strak dicht en doen er dan een elastiekje omheen.
Omg dit heb ik ook!!! Als ik uitzoom bij google earth krijg ik een rilling en een naar gevoel, vind het heelal zo eng
Een clip van de Ikea of een haarelastiekje wat op dat moment rond m’n pols zit.
Ik heb zoooooo vaak luizen gehad op de middelbare school. Zat naast een meisje die er niks aan deed en ik maar iedere keer die kut stink shampoo gebruiken. Mijn moeder werd ook helemaal gek ervan want die shampoo was best duur
Chips kan gewoon altijd vind ik. Als ik een lange vlucht heb neem ik altijd 1 of 2 zakken mee want het eten is smerig en chips is eigenlijk een volwaardige maaltijd
Kan jij een agenda bijhouden?
- Ja, ik werk hem altijd bij en heb hem vaak/altijd mee. (Hoe???)
- Ik probeer het telkens wel maar het mislukt steeds
- Ik heb het opgegeven
0 stemmers