Stel hier je persoonlijke vraag #5

Haha ben 5x opnieuw begonnen met rekenen, wat een irritant plaatje zeg.

5 likes

Ik dans bij een studentenstijldansvereniging, maar ik heb helaas geen vaste danspartner.
Ik doe niet mee aan competitie, maar wel aan het weekend van alle Nederlandse studenten verenigingen (hoop dat je het zo herkent). Tof dat je meedoet met competitie!

Haha ja ik dus ook.

Ik vind het grappig dat ik de antwoorden steeds zie verspringen :stuck_out_tongue: :eyes:

3 likes

Ja omg ik blijf bezig hahaha.

4 likes

Haha superleuk! Ik zit ook bij een vereniging, ben ook bij de komende editie van dat evenement dat jij bedoelt, jij ook?

Dan heb je editie van twee jaar geleden niet meegedaan denk ik hè? Die keer heb ik het georganiseerd. :smiley: (Nog steeds veel te trots op.)

Ik heb al drie verschillende antwoorden bedacht omdat ik niet goed naar die plaatjes heb gekeken haha

6 likes

Ik keek niet naar de tekens🤦🏻‍♀️

3 likes

Het wordt nog erger.

7 likes

Met sportlegging naar de ub om te studeren

• Kan wel
  • Kan niet

0 stemmers

Dit is toch het antwoord ? Ik kraak mijn hersenen hier echt over.

Antwoord

En als er in een som x en + staat moet je eerst de x oplossen.

Dus 15 toch? :see_no_evil::see_no_evil:

Ohhh never mind klopt niet hahha

Hahaha bij mij ging het echt zo:

Samenvatting

Hehe, I got this. Eén sjaaldingetje, een X, ik zie alles. Winning.
/antwoord ingevuld
O wacht. Hij heeft schoenen aan. Kutzooi.
/nieuw antwoord
O wacht even. Hij heeft ook twee van die sjaaldingetjes vast (wtf zijn dat voor dingen?).
/nieuw antwoord
HET IS MAAR 1 SCHOEN 2#&$@#$^$
/nieuw en voorlopig laatste antwoord

17 likes
Hint

Nog even goed naar dat laatste mannetje kijken

4 likes
Bijna

De gast in het laatste sommetje heeft 2 van die dingetjes vast + schoenen aan, dus dat moet er ook nog bij.

1 like
Spoiler!!!

Nee 43. Dat kut ventje heeft schoenen aan en stropdasjes vast :woman_facepalming:

9 likes

@Briseis @Dazed hahah omg ja ik zag het in het antwoord van briseis. Had ik echt niet gezien :exploding_head:

3 likes

Haha ik heb dit ZO verkeerd gedaan

Ja, ik ben in januari toch nog ingeloot. Lijkt me gaaf om te organiseren, omdat het om zoveel mensen gaat!

1 like

Oh deze briljante geest zag niet eens dat er maar één stropdas stond bij de laatste som. Ik schaam me dood :joy:

4 likes

Jaa het is echt superleuk om te doen! Als je ooit de kans krijgt om in de organisatie te gaan zou ik 'm grijpen; het is echt heel bijzonder om mee te maken.

Zo naar om eerst uitgeloot te worden hè? Ik was ook uitgeloot, mocht alleen mee onder bepaalde voorwaarden (om tekorten aan te vullen). Volgens mij kan nu wel ons hele team mee dus dat is mooi. :smiley:

Oké dit is echt vals, ik vind dat ik het goed gedaan heb en beschouw mijn antwoord als de waarheid want fuck die kleine details DAT ZIET TOCH GEEN MENS (behalve alle mensen van jullie die het wel zagen ok ok)

11 likes