Ik ben ook ween week naar Spanje gegaan met alleen handbagage, maar was bij familie dus de zonnebrand, shampoo, deo, handdoeken etc kon ik gewoon van hun pakken. Anders was het niet gelukt denk ik.
Ja en qua vloeistoffen vind ik het altijd onhandig om alleen met handbagage te gaan, zeker voor langere tijd
Ik heb gestemd op een half jaar, maar het is niet zo dat ik altijd alleen maar met handbagage reis. Dat hangt heel erg van het type reis en de bestemming af. Ik zou wel onbeperkt kunnen reizen met enkel handbagage, als ik dat zou willen. Bij langere/verdere reizen check ik meestal bagage in, omdat dat dan meestal toch inbegrepen is. Langste dat ik werkelijk met enkel handbagage ben gegaan, was ongeveer anderhalve maand (trektocht). Voor een citytrip was dat 7 dagen, maar langer is dan gewoon een kwestie van je spullen wassen .
Ik heb dit niet qua make up maar qua verzorgingsspullen. Dingen voor mijn gezicht en haar. Dat zijn veel producten en het komt eigenlijk ook niet vanzelf in mini-verpakkingen en dan moet je alles overdoen en bleg heel onhandig met crème-achtige dingen.
Qua kleding kan ik wel een week doen. Ben alleen al jaren niet een week weggeweest Laatste keer was 5 dagen en toen had ik makkelijk nog langer met mijn kleding kunnen doen (nog schone onderbroeken, sokken en jurk en shirtjes).
Overigens ben ik ook een keer 5 nachten weggegaan met een enorme backpack en rugtas.:o Maar toen gingen we wel veel verschillende activiteiten doen en qua weer was het ook wisselvallig.
Nee die optie bestaat niet in mijn leven
Ja precies die huidverzorging! Ik voel me ook altijd zo overdreven als ik in de rij zo’n zakje probeer vol te proppen met alle verzorging die ik heb.
Nee de enige die ik live gezien heb is Sam Hunt (), maar weet niet of je die helemaal country kan noemen haha.
Ja Melkweg idd! Vond het wel heel leuk, sowieso al om naar hem te kijken haha, maar het is idd een beetje meer pop.
Gewoon thuis doen!
Ik heb bij de Sligro van die sambal bakjes gekocht en daar doe ik m’n verzorging in, heb ik 6 van die kleine bakjes en die zijn precies genoeg voor een week. En vind dat heel fijn want ik gooi ze daar gewoon weg en kan dan evt iets nieuws kopen qua vloeistof.
Haha yes dat zou beter zijn, maar heb nooit zin om van die zakjes te halen. Misschien binnenkort toch maar wat gaan kopen
Blondservies:
- Wanstaltig en veel te duur
- Yes, ik ben fan!
- Heb ik geen mening over
- Que?
0 stemmers
Heb je een vaste plek op de bank?
- Ja
- Nee
- Periodiek
0 stemmers
Met name overpriced, verder moet iedereen het lekker zelf weten!
Wij hebben geen normale bank maar 2 chaise longues tegen elkaar maar ik wissel wel constant van plek.
Ik heb al menig keer op familieverjaardagen mensen die mn moeder al kenden toen ze in de 20 was horen verzuchten ‘jeetje wat lijk jij toch op je moeder’. Maar qua innerlijk ben ik echt 75% mn vader en 25% mezelf ofzo haha, daar zit echt niks van mn moeder in.
Normaal gesproken zou ik hier ongeveer 0,01 seconde over nadenken, maar nu ga ik toch twijfelen.
Ik ga straks voor vriendinnen pannenkoeken en poffertjes bakken. Het liefst maak ik alles vast voordat ze komen want dan hoef ik niet de hele tijd in de keuken te staan en aan samen koken heb ik een hekel.
Kan ik alles zometeen vast maken en daarna in de oven warmhouden (max 1,5 uur) op ± 70 graden zonder dat ze droog of klef oid worden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
In mijn ervaring worden ze dan toch klef.
Ik denk dat je ze beter kan warm houden met een pan kokend water en dan tussen 2 borden.
Ik zou het dan nu maken en straks opwarmen. Dan smaakt het volgens mij prima.
Die had ik ook gelezen, maar ik wil bakken in 2 pannen en dan is er nog amper ruimte voor die pan met kokend water én dan kan ik de poffertjes en pannenkoeken niet tegelijk warmhouden.
Ik heb geen magnetron of bedoel je opwarmen in de oven? Kan dat met een hele stapel?
#pannenkoekennoob