Stel hier je persoonlijke vraag #5

Je herinnert me er aan dat ik zo’n nee nee sticker moet halen bij de gemeente. Ik wil dat namelijk niet meer hebben in huis. Al dat papier.

4 likes

Kun je dat halen bij de gemeente? Dan moet ik even een nieuwe halen want ik heb nu een halve sticker op de deur. :sweat_smile: En ik vind ze online te duur voor 1 sticker.

Ja in ieder geval bij mijn gemeente wel. Geen idee eigenlijk of je die sticker ergens los kan kopen? :thinking: ik ga Googlen

Bagels en beans hebben een eigen :grinning:

2 likes

Niet kopen! Je kunt ze gewoon gratis bestellen online. Mensen die ze verkopen, kopen een enorme stapel in voor een paar cent per stuk en verkopen ze dan voor een paar euro. Heel slinks

1 like

Thanks voor de tip!

Ik heb een aantal folders geselecteerd bij kiesjefolders.nl, dan krijg je het wekelijks per post en alleen diegene die je echt wilt.

Ik gebruik die reclamefolder app.

5 likes

De luizenmoeder is

• Grappig
  • Niet grappig
  • Nog nooit van gehoord

0 stemmers

Wel van gehoord maar nog nooit gezien

5 likes

Ah sorry dat was zeker niet de bedoeling! Er zijn ongetwijfeld eigenschappen of dingen waar je zeker in uitblinkt maar die ik gewoon niet genoemd heb :heart: ik kon ook maar 20 dingen invullen, vanwege de beperking van de poll.

2 likes

image

Liefde voor Tommy Shelby

29 likes

Ken het alleen van het forum, heb het nog nooit gezien. Er is nu blijkbaar ook een Belgische versie, een collega begon vorige week al met dat “hallo ik ben zo blij om je te zien” (ofzoiets), wat ik dus alleen van het forum ken, en ik dacht automatisch al nooooo hou je bek :stuck_out_tongue:

8 likes

Heb gestemd voor bohemiam rhapsody maar heel eerlijk vond ik hem tegenvallen als je al iets van Queen weet. Vond het een soort verfilmde wiki pagina

3 likes

11 likes

Love deze! :heart_eyes:

1 like

Vond het tempo ook te hoog. Er zat voor mn gevoel niet echt een goed verhaal in of character development, het was inderdaad soort van: zoveel mogelijk gebeurtenissen tonen!

1 like

Kun jij stijldansen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat bezit jij?

• Oordopjes met draad
  • Draadloze oordopjes
  • Koptelefoon met draad
  • Draadloze koptelefoon

0 stemmers

@Theeleut haha we zijn maar eenzaam tot nu toe. Dans je nog steeds?