Ik heb ja gestemd, maar het is wel 20 jaar geleden dat ik les had geloof ik, dus waarschijnlijk was een nee beter geweest
Ik dans nog steeeds, maar dans ook pas anderhalf jaar, en jij?
Leuk! Ik ben begonnen in 2012 en bezig met wedstrijden sinds 2015, nog steeds actief ook dus.
Edit: wojoo dans al 7 jaar dus. :’) Bizar eigenlijk. Doe jij ook competities/feestjes/gala’s etc? Misschien kennen we elkaar wel…
Haha ben 5x opnieuw begonnen met rekenen, wat een irritant plaatje zeg.
Ik dans bij een studentenstijldansvereniging, maar ik heb helaas geen vaste danspartner.
Ik doe niet mee aan competitie, maar wel aan het weekend van alle Nederlandse studenten verenigingen (hoop dat je het zo herkent). Tof dat je meedoet met competitie!
Haha ja ik dus ook.
Ik vind het grappig dat ik de antwoorden steeds zie verspringen
Ja omg ik blijf bezig hahaha.
Haha superleuk! Ik zit ook bij een vereniging, ben ook bij de komende editie van dat evenement dat jij bedoelt, jij ook?
Dan heb je editie van twee jaar geleden niet meegedaan denk ik hè? Die keer heb ik het georganiseerd. (Nog steeds veel te trots op.)
Ik heb al drie verschillende antwoorden bedacht omdat ik niet goed naar die plaatjes heb gekeken haha
Ik keek niet naar de tekens🤦🏻♀️
Godvrdomm. Ik zag die x natuurlijk weer niet.
Het wordt nog erger.
Ja zag ik! Hele slechte opdracht voor de ongeduldige mens.
Met sportlegging naar de ub om te studeren
- Kan wel
- Kan niet
0 stemmers
Dit is toch het antwoord ? Ik kraak mijn hersenen hier echt over.
Ohhh never mind klopt niet hahha
Hahaha bij mij ging het echt zo:
Samenvatting
Hehe, I got this. Eén sjaaldingetje, een X, ik zie alles. Winning.
/antwoord ingevuld
O wacht. Hij heeft schoenen aan. Kutzooi.
/nieuw antwoord
O wacht even. Hij heeft ook twee van die sjaaldingetjes vast (wtf zijn dat voor dingen?).
/nieuw antwoord
HET IS MAAR 1 SCHOEN 2#&$@#$^$
/nieuw en voorlopig laatste antwoord
Hint
Nog even goed naar dat laatste mannetje kijken
Bijna
De gast in het laatste sommetje heeft 2 van die dingetjes vast + schoenen aan, dus dat moet er ook nog bij.
Spoiler!!!
Nee 43. Dat kut ventje heeft schoenen aan en stropdasjes vast