Ha dit had ik vroeger met mijn broers ook, was raar haha. Al voelde ik me als twaalfjarige wel ‘stoer’ ‘oehh ik kan al aangezien worden als het vriendinnetje van een jongen/man van de leeftijd van x jaar’ :’)
Had al eens op het forum verteld, maar bij de bruiloft van mijn broer dacht dat ambtenaar van de burgerlijke stand dat ik de vriendin van mijn vader was. :’) Terwijl zijn vriendin naast hem zat en duidelijk rond dezelfde leeftijd is als hij is, en ik duidelijkkk niet hahha. Was een heel raar moment haha, zo tijdens een of andere speech die die vrouw hield.
Ohh nooo. Wat slecht ook dat die ambtenaar daar niet van op de hoogte was! Was laatst op een bruiloft en de ambtenaar wees toen het over de ouders van de bruidegom ging, de ouders van de bruid aan. Dit soort dingen oefen je toch even van te voren, is voor diegene zelf ook minder ongemakkelijk.
Komt wel alleen omdat ik een keer koffie moest zetten op mijn stage en was toen 21.
Thuis hadden we hem niet En heb hem nergens anders moeten gebruiken.
Dit is toch gewoon het navo alfabet?
Nee je moet vergelijken met die erachter!
De ‘Q’ for ‘queue’
Hahaha oh die zag ik niet eens! Heerlijk!
Haha D voor Double-u.
Oh ik doe het andersom, 2 scheppen koffie voor 1 kop. Anders heb je echt slappe koffie.
Ahh dat lijkt me echt naar ja
Volgens mijn vriend maak ik te vaak mijn oren schoon met een wattenstaafje, dus hoevaak maak jij je oren schoon?
Ik doe het elke dag, en soms wel paar keer per dag.
- Elke dag ongeacht of ik douche
- Meerdere keren per dag
- Om de dag
- Paar keer per week
- Paar keer per maand
- Ik vergeet het altijd, dus wanneer ik er aan denk
0 stemmers
Ik heb soms eczeem in m’n oor en ben echt verslaafd aan wattenstaafjes, zo lekker om m’n gehoorgang daar flink mee te mishandelen. Superslecht, i know, en de huisarts is niet blij met me maar ik kan het gewoon niet laten
Ik heb een paar keer proppen in m’n oren gehad en toen zei m’n dokter dat hij oorstokjes afraadt. Ik gebruik ze nog wel steeds, maar niet heel vaak. Als ik eraan denk of als ze kriebelen, dat is dan een paar keer maand, denk ik (na het douchen).
En ik moet op m’n werk oordoppen dragen, dus die kuis ik heel geregeld, omdat er dus af en toe wel iets meekomt (sorry, dit klinkt heel vies).
Poets jij je tong?
- Altijd
- Vaak wel
- Soms, als ik er aan denk
- Nooit
- Ik wil wel, maar ik moet kokhalzen als ik het doe
0 stemmers
Haha ja ik ook. Vind het zo naar, maar zo’n witte beslagen tong al helemaal.
Ik heb dus echt nooit een wit beslagen tong he? Poets hem ook nooit. Ik spoel wel met mondwater trouwens, maar dat is vooral voor de fluoride voor mijn tanden.
Ik heb dit vooral als ik bier heb gedronken
Ja het ligt aan wat je eet en of drinkt inderdaad. Niet elke dag is hetzelfde. Maar vind een schone tong wel fijn.
Denk je aan andere mensen tijdens seks met je partner?
- Nooit
- Soms
- Regelmatig
- Vaak
- Altijd
0 stemmers
Zo ja, over wie?
- Een bekend persoon (acteur, zanger, etc)
- Een collega
- Een vriend/vriendin
- Een ex-partner
- Een ex-scharrel
- Een docent
- Een onbekend iemand
- Anders
0 stemmers
Zou je dit bespreken met je partner?
- Nee joh
- Ja waarom niet?
- Dit weten we al van elkaar
0 stemmers
Niet perse iemand anders. Maar soms dwalen mijn gedachtes een beetje af en dan kan ik dus ook in eens denken aan een gesprek van lang geleden. Of iets wat ik nog moet doen die dag. Bijvoorbeeld dat ik de makelaar nog moet bellen. Dus dan denk ik aan de makelaar tijdens de seks. Probeer het dan wel snel te blokkeren in mijn hoofd
Ik heb de tip! Je moet met je linkerhand je duim in je hand knijpen. Het helpt sommige mensen ook om grote pillen te slikken. Ik geloofde het zelf eerst niet zo, maar dit werkt voor mij heel goed