Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik gebruik elke dag een tongschraper! Een vieze tong is waar je het meest van uit je mond gaat stinken geloof ik, dus zeker toen ik nog rookte haalde ik 2 of 3x per dag die witte aanslag weg. Nu ik niet meer rook is Mn tong sowieso veel meer roze, maar ik gebruik het nog elke dag.

Gebruiken jullie een tongschraper?

• Ja
  • Nee
  • Nog nooit van gehoord

0 stemmers

1 like

Inademen werkt ook of je adem inhouden. Ik moest vanochtend kokken bij de tandarts omdat ik een foto moest maken en op zo’n raar ding moest bijten, maar toen moest ik mn adem inhouden en ging het super goed!

2 likes

Zou dat ook werken bij een bj? :ghost:

4 likes

Ik denk dat het voor je reflex niet uit zal maken wat of wie de aanstichter is dus lijkt me wel :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha dit vraag ik me ook af

Wij zijn gestopt met bestellen en geminderd met uit eten gaan omdat we dat vaak uit gemakzucht deden en dat eigenlijk heel erg zonde was, maar we blijven relatief veel buiten de deur eten omdat we daar beiden heel erg van genieten. Het is volledig afhankelijk van waar je zelf gelukkig van wordt (en wat bij je leefstijl en budget past, natuurlijk).

@mercurysummer, in je duim knijpen helpt supergoed tegen je reflex! https://www.thehealthyhomeeconomist.com/acupressure-stops-gag-reflex/

1 like

Dat heb ik uitgetest!

dit was de uitslag

Nog steeds gekotst :no_mouth:

6 likes

Heb je geen landkaart tong?
Ik schaam me altijd voor mijn tong (hoe vaak ziet een ander die :’)) maar kwam er vorig jaar ofzo achter dat ik dat dus blijkbaar heb

https://www.huidarts.com/huidaandoeningen/landkaartong-lingua-geographica/

Omg hier heb ik ook zoooo bij gekokhalsd. Het leek gewoon niet op te houden en het deed zo’n pijn! Had de tranen over Mn wangen lopen. Bleek dat zij het onder en bovenbitje had verwisseld?! Nouja toen ze het wel op de goede manier deed ging het alsnog moeizaam en om mij af te leiden gaf ze maar een random compliment en begon daarover te praten terwijl ik dus voor haar snufferd maar aan het kokhalzen was.

Bleeeeeeggghhhhh ik vind een tong zo vies. Het woord en het ding.

2 likes

Nooit! Heb er verder ook geen last van, dus zal wel goed zitten

Heb jij weleens een serie opnieuw gekeken?

• Ja, maar niet alle seizoenen.
  • Ja, en dan ook alle seizoenen.
  • Nee.

0 stemmers

Mijn vriend wou graag Stranger Things gaan kijken, had hij bedacht vlak voor het tweede seizoen uit zou komen. Ik had het eerste seizoen al gezien maar het leek me wel gezellig om seizoen twee samen te gaan kijken dus toen heb ik seizoen 1 met hem meegekeken (voor mij voor de tweede keer dus).

1 like

Doctor Who en Gilmore Girls al meerdere keren opnieuw gekeken.

4 likes

Ik heb veel te weinig series gekeken, laat staan opnieuw gekeken. Het lijkt mij wel heerlijk om iets zo vaak gezien te hebben dat het een soort comfort wordt, maar uiteindelijk kies ik altijd nieuwe dingen, omdat mijn “to watch”-lijst nog zo lang is, haha.

1 like

Love love love Gougar Town, zo hard om gelachen!

1 like

Mensen die een film of serie voor een tweede keer kijken… ik zal ze nooit begrijpen :woman_shrugging:

4 likes
  • Mijn bed heeft een hoofdbord
  • Mijn bed heeft geen hoofdbord

0 stemmers

Een tandenborstel of tongschraper of iets van de tandarts toch ook niet :stuck_out_tongue:

1 like

Niet iets dat achter mijn bed staat dat de lucht in komt ofzo. Wel een brede rand aan mijn bed vast dat ik als nachtkastje gebruik. Functioneel dus. Heel handig en wil dit altijd! Niet alleen links of rechts iets neer kunnen leggen, maar over de hele breedte van mijn bed.

2 likes