Stel hier je persoonlijke vraag

Hoe woon jij?

  • Eigen appartement/studio - huur
  • Kamers
  • Eigen huis - huur
  • Eigen appartement - koop
  • Eigen huis - koop
  • Ouders
  • Samen met partner appartement/huis gekocht
  • Samen met partner appartement/huis huur

0 stemmers

Ben jij voor iemand de allerbelangrijkste persoon in zijn of haar leven

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

ik hoop het, vooral

3 likes

Mis de optie:zat eerst op allebei maar nu volledig hier :smiley:

3 likes

Ik mis helaas toch de optie 60+ :frowning:

Geweldig topic dit!

Ben jij een honden of kattenmens?

  • Hondenmens
  • Kattenmens
  • Vind beide even leuk
  • Vind beide even stom

0 stemmers

Wil je als je dood bent begraven of gecremeerd worden?

  • Begraven
  • Gecremeerd

0 stemmers

Soms is het echt best creepy hoe snel mensen op je poll stemmen als je m net hebt gepost :tongue:

3 likes

Ik heb net even die test gedaan maar het is bijna eng hoe erg hij klopt! Als ik het lees denk ik echt: wow dat ben ik.

1 like

Ik zou dat echt niet kunnen, zoveel werken. Doe je dit omdat je het zelf wil, voor een eigen bedrijf ofzo, of moet dit voor je baan?

Ik las je bericht en zag daarna welk plaatje er bij mijn uitkomst stond. Toen dacht ik: die heeft Toubab vast ook, en inderdaad haha :grin:

1 like

@Degas ik ben ook vooral benieuwd wat je doet op een dag. Ik weet wat voor werk je doet, maar niet wat dan precies je taken zijn. Wil je daar ooit meer over vertellen?

Ben je tevreden met het aantal vrienden dat je hebt?

  • Ja
  • Nee (te weinig)
  • Nee (te veel)

0 stemmers

0 is geen optie :face_vomiting:

1 like

Inclusief of exclusief huidige relaties?

Geen idee. Ik werk er een gedeelte van thuis en in theorie zou dat alleen bereikbaarheid moeten zijn maar in de praktijk ben ik dan ook echt gewoon bezig, het werk zelf is heel afwisselend en de tijden ook. Ik ben officieel 24/7 bereikbaar voor calamiteiten en van 6:45 tot 20:00 telefonisch bereikbaar voor mn medewerkers van maandag t/m vrijdag en dan in het weekend van 8:00 tot 16:00 telefonisch bereikbaar, maar ik probeer steeds meer dan mn werktelefoon uit te zetten in het weekend en ook mn bereikbaarheid terug te schroeven naar tot 17:00. Zodra mn avondleidinggevende goed ingewerkt is moet dat wel lukken. Hopelijk na de zomer.
Het varieert tussen de 45 en 70 uur per week, dus het is niet non stop zo veel. Meestal is het een paar weken achter elkaar 60 - 70 uur, omdat het dan druk is. En dan loopt het terug naar rond de 50 en als ik mazzel heb minder en dat houdt dan ook weer een paar weken wel aan meestal.
Eerste drie maanden deed ik 80 uur per week, dat doe ik niet meer.

1 like

Ja hoor, zal even kijken hoe een pb sturen werkt want denk niet dat iedereen daarop zit te wachten :joy:

1 like

@Arecales @anon68622085 voor mn baan gewoon. Geen eigen bedrijf, maar heb wel 110 medewerkers en daarop 5 verantwoordelijke lopen waar ik weer verantwoordelijk over ben en ik neem het allemaal gewoon te serieus denk ik.
Denk dat de eerlijke waarheid in het midden ligt tussen dat ik eigenlijk het werk van 2 man probeer te doen en er gewoon is gekozen door hogerop voor maar 1 persoon en dat ik daar ook gewoon teveel voor vraag van mezelf.
Ik zou mn 5 leidinggevenden veel meer van mijn taken en verantwoordelijkheden kunnen geven, maar ben teveel een controlefreak.
Denk dat mijn werk ook zou kunnen in standaard 50 uur (niet de 38 die er eigenlijk voor staat) als ik minder perfectionistisch, niet zo’n controlefreak en niet zo bang om te falen zou zijn.

Edit: het is overigens niet iets waar ik trots op ben, het komt door allemaal slechte eigenschappen dat ik dit doe. Zou graag met minder energie hetzelfde bereiken, dat zou pas slim zijn, wat ik nu doe is gewoon dom. Het is niet cool om 60+ uur te werken, is gewoon dom.

2 likes

Wat doe je in het dagelijks leven?

  • Werken
  • Opleiding
  • Beide
  • Geen van beide

0 stemmers

Ja had ik ook haha stond echt versteld

1 like