Stel hier je persoonlijke vraag

‘A little bit of Jessica HERE I AM!’

Als dit liedje opstap op komt weet gelijk de hele stad hoe ik heet :musical_score: :man_dancing:t4:

8 likes

Ik heb het al vaker gezegd maar die met chocola is GOOR KOOP HET NIET!!

3 likes

Ik kom uit Noord-Holland, en heb op de andere optie gestemd (Anders had er ook wel holland in de namen van de andere provincies gestaan)

1 like

Ik mis Mary.

1 like

Dit is prachtig.

1 like

Dat begrijp ik heel goed, haha.

Precies dit! Dat vroeg ik mij laatst ook nog af. Echt ontzettend blind.

1 like

Ligt er ook wel heel erg aan hoe aantrekkelijk de miljonair is

2 likes

Ja precies. Voor een miljoen mag mijn vriend het wel een keer met een ander doen. Win-win (voor hem dan, voor mij alleen ‘win’).

5 likes

Mwah even 20 a 30 minuutjes doorbijten (… niet letterlijk dan maar) en vervolgens van al je problemen af zijn. Ik zou het (in overleg) wel doen.

8 likes

Ik vraag het net aan mijn vriend en hij zegt nee, dat is vreemdgaan. Terwijl ik eigenlijk had gedacht dat hij voor het geld zou gaan. Fijn om te weten dat hij mij niet zou hoereren.

7 likes

Hadden we deze al gehad:

Jouw ogen zijn het meest

• Bruin
  • Groen
  • Blauw
  • Grijs

0 stemmers

Kut man nu heb ik zin in een tosti.

Voornamelijk groen, met een klein klein beetje bruin en een grijze rand, maar ik vraag me nog steeds af waar ik het van heb. Alleen mijn moeder heeft het maar voor de rest niemand in de familie?

2 likes

Als ik vrijgezel zou zijn dan zou ik het zonder twijfelen met die man doen voor 1 miljoen! Kom maar door. Zoveel zorgen zou dat schelen…

Maar nu in mijn relatie zou ik het echt niet kunnen, ook al zou t in overleg zijn

2 likes

Jarenlang leven met stress omtrent je financiele situatie kan uiteindelijk ook je relatie kosten / en of grote invloed hebben op je gezondheid. Dan liever een korter termijn oplossing waar ik langer profijt heb.

7 likes

Ik vind het vrij extreem dat sommige vinden dat je je waardigheid zou kwijtraken als je dat zou doen. Ik merk echt dat ik seks niet zo’n big deal vind als anderen. Het is maar seks.

23 likes

Dat doet ze toch ook niet, ze zegt het toch alleen over zichzelf

10 likes

Mooi! Heeelll donkerbruin misschien? Haha nee ja sorry.

Maar je had het dan ook wat anders kunnen verwoorden als je nu zegt dat iedereen zijn ding moet doen. Want je komt met Yikes aan en zegt vrij uitdrukkelijk mét waardigheid. Ik vond je eerste bericht wel een beetje als slutshaming overkomen.

11 likes