@hanson @Lentex haha ja ze dronk hem inderdaad in 1x op.
Het is ongeveer 600 kcal en daarmee 80 gram suiker.
Wel een beetje sneu want ze was zo trots! Haha. “In plaats van brood had ik een smoothie! Goed he!”
… Ehm… nou…
@hanson @Lentex haha ja ze dronk hem inderdaad in 1x op.
Het is ongeveer 600 kcal en daarmee 80 gram suiker.
Wel een beetje sneu want ze was zo trots! Haha. “In plaats van brood had ik een smoothie! Goed he!”
… Ehm… nou…
Ik ben wel benieuwd of degenen die getrouwd zijn/gaan trouwen een verlovingsring én een trouwring hebben.
0 stemmers
Woww haha maar dan ben je toch ook teringlang aan het drinken, man man man. Ik doe 1 banaan, een biet en een hand aardbeien en dan heb ik al 2 glazen vol
Ja haha, dat was ook waardoor ze dacht dat het top was. Omdat het natuurlijk super vullend en veel is, en ze daarna de hele middag geen honger meer had. Niet zo gek ook, haha.
Ik wild echt net een berichtje gaan typen met dezelfde boodschap. Alles in perspectief natuurlijk.
Ik zit er zelf aan te denken om het diamantje uit mijn verlovingsring te laten verwerken in mijn trouwring (ik ben niet zo van de sieraden, dus 1 ring is wel genoeg voor mij ). Maar ik moet me er nog even in verdiepen of dat niet heel duur is haha
Ik neem echt alllltijd een halve pizza mee naar huis nadat ik bij een restaurant heb gegeten. Juist bij Italiaanse restaurants kan dat makkelijk omdat ze altijd pizzadozen hebben!
Als je klaar bent met het lezen van een topic, hoe kies je welk topic je hierna gaat bekijken?
Oftewel: hoe lees je dit forum?
0 stemmers
Ahhh lekker is dat he, of de volgende ochtend als ontbijt haha. Zo lekker.
Wil jij kinderen?
0 stemmers
Zo ja/misschien… Zou je het erg vinden als je vriend onvruchtbaar is?
0 stemmers
Welk minder bekend huisdier vind je het leukst?
0 stemmers
Degu!
En van deze?:
0 stemmers
omg maar nu kan ik niet kiezen :’(
Mag van alles 1 kiezen
Was het wel verse sinaasappelsap? En uit hoeveel ml bestond die smoothie dan uiteindelijk wel niet?? Kan me voorstellen dat als je een ,75 liter suikerbom-moothie wegdrinkt wel aardig lang vol zit, ja.
Poets je je tanden terwijl je onder de douche staat?
0 stemmers
0 stemmers
Eten jullie weleens ‘avondeten’ (aka een warme maaltijd) 's middags, en dan brood of iets dergelijks 's avonds?
0 stemmers
Alleen maar zwart = een droom = hoe ik nu ook al zo vaak mogelijk door het leven ga ️