In België zeggen ze vaak Holland!
Ik doe niet aan beleefdheid wat dat betreft. Als ik zoiets vraag dan meen ik dat en mag je gerust een stukje pakken. Als ik eigenlijk niet wil dat je een stuk aanneemt dan vraag ik het gewoon niet.
Andersom ook, als je zoiets aan mij vraagt en ik heb er zin in dan pak ik het aan. Als dat niet je bedoeling is, vraag het dan gewoon niet.
In het buitenland is Holland veel meer bekend dan The Netherlands. Verder gebruik ik het woord Holland ook nooit
.
Nee, ik kon uit noord Holland en vind Holland alleen noord en zuid Holland.
Dan zouden buitenlanders nogsteeds zeggen “oh so near Amsterdam!!” veel mensen (vooral in Noord Amerika) denken dat heel NL zowat Amsterdam is en voor hun begrip ligt alles in NL dichtbij Amsterdam.
Ik kom uit Den Haag en als ik dat zeg dan zeggen ze altijd “oh near Amsterdam” en dan zeg ik altijd dat het ongeveer 1 uur met de trein is, en probeer ik er wat meer over te vertellen (bijv dat in DH de overheid zit ofzo). Maar toen ik in Noord Amerika woonde zei ik altijd ook dat ik in Vancouver woonde maar eigenlijk woonde ik 1 uur buiten die stad. Maar het was heel normaal om dat gewoon te zeggen dat je in de stad woonde. Dus het is ook gewoon moeilijk voor mensen om voor te stellen hoe het in NL is.
Lezen jullie alle berichtjes in dit topic, of scrollen jullie door naar de polls? 
- Ik lees alles
- Ik scroll naar de polls
0 stemmers
Kijk je, voordat je op een poll stemt, of de poll anoniem is of niet?
- ja
- nee
0 stemmers
Hoe spreek jij Lidl uit?
- Liedol
- Liddol
- Laidol
0 stemmers
Liddel
Tot wanneer heb jij de kerstboom staan
- December
- Januari
- Februari
- Maart
- April
- Langer, namelijk:
0 stemmers
En Vanaf wanneer?
- Augustus
- September
- Oktober
- November
- December
0 stemmers
Nooit 

Ik was benieuwd naar de mensen die dus wel een kerstboom hebben staan haha. Maar ik maak een nieuwe poll wacht
Heb jij jaarlijks een kerstboom staan?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Vroeger mochten we de kerstboom opzetten als Sinterklaas geweest was, en hij mocht blijven staan tot mijn verjaardag eind januari 
Tegenwoordig zetten we hem inderdaad nog steeds rond die tijd op, maar blijft hij staan tot begin januari, daarna is het wel mooi geweest. De laatste twee jaar heeft hij uberhaupt niet gestaan vanwege de pups.
Liedel
Welke Mister Kitchens pindakaas is het lekkerst?
- Super crunchy
- Kokos maple
- Chocolade
- Zeezout karamel
- Honing chili
- Crunchy hazelnoot
- Amandel speculaas
- Ik vind ze allemaal vies
- Ik ken ze allemaal niet
0 stemmers
- Kroket
- Frikandel
- Kaassoufflé
0 stemmers
Negeer je je partner wel eens expres op WhatsApp om een soort van hard to get te spelen?
- Ja
- Nee
0 stemmers