Stel hier je persoonlijke vraag

Ligt er ook wel heel erg aan hoe aantrekkelijk de miljonair is

2 likes

Ja precies. Voor een miljoen mag mijn vriend het wel een keer met een ander doen. Win-win (voor hem dan, voor mij alleen ‘win’).

5 likes

Niet doen. Niet eens zozeer om het vreemdgaan (al zou ik het ook daarom absoluut niet doen), maar ik zou me niet kunnen laten betalen voor seks. Denk dat ik me daar ZO naar bij zou voelen dat daar geen geld tegenop kan.

13 likes

Mwah even 20 a 30 minuutjes doorbijten (
 niet letterlijk dan maar) en vervolgens van al je problemen af zijn. Ik zou het (in overleg) wel doen.

8 likes

Ik vraag het net aan mijn vriend en hij zegt nee, dat is vreemdgaan. Terwijl ik eigenlijk had gedacht dat hij voor het geld zou gaan. Fijn om te weten dat hij mij niet zou hoereren.

7 likes

Dit dus! Ik verbaas me er ook echt over dat de meerderheid het wel zou doen.

Hadden we deze al gehad:

Jouw ogen zijn het meest

• Bruin
  • Groen
  • Blauw
  • Grijs

0 stemmers

Kut man nu heb ik zin in een tosti.

Voornamelijk groen, met een klein klein beetje bruin en een grijze rand, maar ik vraag me nog steeds af waar ik het van heb. Alleen mijn moeder heeft het maar voor de rest niemand in de familie?

2 likes

Als ik vrijgezel zou zijn dan zou ik het zonder twijfelen met die man doen voor 1 miljoen! Kom maar door. Zoveel zorgen zou dat schelen

Maar nu in mijn relatie zou ik het echt niet kunnen, ook al zou t in overleg zijn

2 likes

Jarenlang leven met stress omtrent je financiele situatie kan uiteindelijk ook je relatie kosten / en of grote invloed hebben op je gezondheid. Dan liever een korter termijn oplossing waar ik langer profijt heb.

7 likes

Ik heb zelf in (langdurige) bijzonder ellendige situaties gezeten en ook toen merkte ik dat mn waardigheid voorop bleef staan (en zat dat me soms ook in de weg). En ja, het zou stress wegnemen als je die waardigheid opzij zou kunnen schuiven, maar voor mij zou 't plaats maken voor een misschien wel levenslang naar gevoel over mezelf, en dat lijkt me net zo goed niet gezond.

1 like

Ik vind het vrij extreem dat sommige vinden dat je je waardigheid zou kwijtraken als je dat zou doen. Ik merk echt dat ik seks niet zo’n big deal vind als anderen. Het is maar seks.

23 likes

Dat doet ze toch ook niet, ze zegt het toch alleen over zichzelf

10 likes

Mooi! Heeelll donkerbruin misschien? Haha nee ja sorry.

Maar je had het dan ook wat anders kunnen verwoorden als je nu zegt dat iedereen zijn ding moet doen. Want je komt met Yikes aan en zegt vrij uitdrukkelijk mét waardigheid. Ik vond je eerste bericht wel een beetje als slutshaming overkomen.

11 likes

Ik zie ĂŒberhaupt niet hoe dit ‘shaming’ zou zijn. Er wordt in die poll naar meningen gevraagd. En die geeft ze, waar ik het overigens helemaal mee eens ben.

2 likes

Omdat ik vind dat ze haar eerste bericht niet als een mening verwoord en het niet alleen op zichzelf betrekt. Ik vind niet dat je over een ander kan zeggen dat ze hun waardigheid verliezen als ze het wel zouden doen.

7 likes

Als je hele waardigheid afhangt van foute keuzes op het gebied van seks ben ik die toch al eeuwen kwijt, kom maar hier met dat geld. :sunglasses:

20 likes

Ten eerste zegt ze dat niet. Maar ook al zou je dat er in lezen, dat is een mening.

1 like