Haha ja dit precies wou ik net zeggen
maar eh. als je t voor geld doet ben je toch een hoer, geen slet? deze gaat meestal andersom fout! haha.
Hooker shaming !
Heb jij last van striae?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Waar heb je er last van?
- Armen
- Benen
- Buik
- Billen
- Borsten
- Heupen
- Anders:
0 stemmers
Vind je dit vervelend?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Misschien flauw maar ik heb het zeker alleen heb ik er geen last van.
Dat kan!
Vandaar de laatste vraag of je er zelf last van hebt
Hahaha shit, confronterend zo een niet-anonieme poll met 3 stemmers waarvan ik de enige ben die alles aanduid Ik ben trouwens een aantal jaren aan een stuk veel bijgekomen, daardoor heb ik dus overal striae (of ja, tussen de knieƫn en de schouders zeg maar
)
Niks om je voor te schamen hoor!
Ieder lijf is prachtig!
Omg ik wil zo graag een chinchilla. Ik kijk vaak op youtube filmpjes dat ze worden geaaid en ze genieten dan zo.
Kut, dacht ik al.
Mijn brein na 3 uur slaap werkt niet meer zo best
Lief! Heb het gelukkig al wel geaccepteerd, maar dat komt denk ik ook wel doordat ze op een gegeven moment niet langer rood en opvallend waren!
Toen ik nog jong en onzeker was had ik er zeker wel last van, de laatste 10 jaar gelukkig niet meer
Alles is shaming geworden tegenwoordig
Ik vind mijn striae niet vervelend, maar wel lelijk. Het maakt me niet onzeker en loop gewoon in bikini, maar als ik het zie, denk ik wel: oja, toch wel lelijk
Ik dacht dat ik nergens striae had tot mijn vriend vroeg wat die rare strepen op mān rug zijn.
Wat voor strepen? Ja net zoals de mijne *wijst naar striae
Nooooo
Het is maar te hopen dat ik verkeerd heb gelegen anders zou ik dat oprecht jammer vinden
Ik heb ook striae op mijn onderrug en op mijn knieƫn(?). Heb altijd al last gehad van een droge huid en daardoor jeuk. Ik heb weleens gehoord dat dit bij kan dragen aan het ontstaan van striae. Als ik later een dochtertje krijg ga ik haar goed leren te moisturizen haha.
Ik vind dit zó schattig!
ik heb het ook op mān knieĆ«n, dacht altijd dat ik de enigste was
Ik snap ook niet hoe daar striae is gekomen? Ik heb het al op mijn knieƫn sinds ik 11 ben. Ik kwam erachter tijdens de gymles, wist niet eens wat die gekke strepen waren, haha. Daarnaast heb ik nooit echt een groeispurt o.i.d. gehad en in ik ben rond die tijd naar mijn weten niet extreem veel aangekomen.
@flazeda denk dat het dan wel echt te maken heeft met dat je op die leeftijd vrij snel groeit. Zijn de strepen verticaal of horizontaal?