Stel hier je persoonlijke vraag

Was Kortjakje een hoer?

• Ja
  • Nee
  • Weten we niet

0 stemmers

Met welke L-naam heb jij de meest negatieve associatie (door ervaringen etc.)?

• Linda
  • Lisanne
  • Lisa
  • Laura
  • Lotte
  • Linsday / Lindsey
  • Liv
  • Liz / Lize /Lizzy
  • Louise
  • Lenneke / Lonneke
  • Luna
  • Lorraine
  • Lynn
  • Liselotte (en de 485885 versies daarvan)
  • Geen. Love all the L’s

0 stemmers

Ik WIL er dolgraag in geloven. Ik ben Christelijk opgevoed maar nu niet meer gelovig, maar ik mis dat geloof in een ā€˜lotsbestemming’ heel erg, ā€˜dingen die zo hebben moeten zijn’. Dat gaf heel veel rust. Dus ik zoek het soms wanhopig in andere dingen, hoewel mijn verstand me wel zegt dat horoscopen niet waar zijn.

4 likes

Maar er staat toch nergens dat hij/zij dat eist? Dat vind ik een ander verhaal inderdaad.

Nu verwacht ik sowieso niet dat de liefde van mijn leven in een klein dorpje zou (willen) wonen, maar ik weet wel dat ik veel meer voor ā€˜de liefde’ zou doen dan ik aanvankelijk dacht.

Nouja ik kan me geen andere situatie bedenken waarin ik bijvoorbeeld naar Volendam of Staphorst zou moeten verhuizen (stel mn ware komt daar vandaan)

Hoezo is Kortjakje een sekswerker? @anon26776401

Alsof je ever voor de lol naar Volendam gaat verhuizen. Na 2.5 jaar daar gewerkt te hebben ben ik nog niet ingeburgerd. En dat zal ook nooit gebeuren als ze je als ā€˜jas’ blijven zien

2 likes

Precies dus daarom heb ik nee geantwoord over dat verhuizen. Er zijn plekken waar ik gewoon nooit zal wonen

1 like

Ik bedoel meer dat er een verschil is tussen eisen en bespreken. Als iemand iets van je eist kun je je afvragen of het de liefde van je leven is, als iemand iets met je bespreekt en je besluit dan naar Volendam te verhuizen is dat al heel anders toch.

What the actual fuck. Nodig zijn!?

3 likes

Hoe gebruikt ze dat in een zin dan?
Als ze zegt: ik ga naar de supermarkt want ik heb afwasmiddel nodig. Is het dan ā€œik ga naar de supermarkt want afwasmiddel is nodig?ā€

1 like

Oh ik vatte dit op als zelf nodig zijn of zelf iemand nodig hebben

Edit: wat @Santeria zegt

11 likes

same

Ik interpreteerde dit op een eerder filosofische manier, haha. Misschien vandaar de vele stemmen op ā€˜zijn’?

Edit: ja wat dus voor mij al gezegd werd. Ik ben traag.

7 likes

@Fibonacci Hoedaaaaaannnn?

ā€œHet is nodig datā€¦ā€ :stuck_out_tongue: Maar je hebt gelijk, nodig hebben houdt meer steek.

1 like

Dit dacht ik ook inderdaad haha

Ik zou het echt mega creepy vinden als iemand met wie ik gedate heb daar een blog over zou schrijven.

26 likes

@Zemraluani Ik had bij jou een heel andere voornaam verwacht! Weet niet precies welke, maar iets minder oer-Hollands dan dat in ieder geval.

1 like

Nee dat ben ik.

3 likes