Stel hier je persoonlijke vraag

Oeh ja dat is een goeie, ik heb wel al genoeg eten maar ijs blijft wel lang goed in de vriezer gelukkig. Stop ik hier na met inslaan haha. Ik koop dan wel braaf iets met koekjesdeeg haha.

nee dat zet ik (nu) liever niet neer. misschien binnenkort nog maar wel in een ander (geschikter) topic

Hè naar, sterkte @safkina en @Fenayi.

4 likes

Heb om een voice memo gevraagd, maar mijn schildpad schudt alleen maar zijn hoofd :woman_shrugging: :turtle:

5 likes

Als je alleen woont (of hebt gedaan). Hoeveel besteed je gemiddeld aan boodschappen per week? Ik snap dat er momenten zijn dat het een keer wat meer is of minder door verjaardag ofzo maar jullie snappen het.

• 0 - 20 euro
  • 20 - 30 euro
  • 30 - 40 euro
  • 40 - 50 euro
  • 50 - 60 euro
  • 60 - 70 euro
  • 70 - 80 euro
  • 80 - 90 euro
  • 90 - 100 euro
  • Meer dan 100 euro

0 stemmers

Snackbarvoer enz telt (logisch vind ik) niet mee. :laughing:

Per week of maand? Heb nu per week gestemd.

1 like

Oh shit haha. Uhm ja per week!

1 like

Ik weet het van mijzelf nog niet maar wil er beter mee bezig en minder uitgeven dus ik ga hem zelf snel ook even invullen. :slight_smile: Daarom ook nieuwsgierig naar wat jullie hebben. Haha love dit topic zo erg.

Misschien een tip, wat ik altijd doe is aan het begin van de maand een vast bedrag pinnen voor mijn boodschappen. Zo geef je misschien minder uit dan wanneer je elke keer zou pinnen in de supermarkt.

5 likes

Ahh wat rot :pensive: voel je je nu wel beter ?

Zoveel mogelijk je maaltijden plannen helpt erg om je aan een budget te houden en uiteraard geen boodschappen gaan doen als je honger hebt😊

hmmwaa niet echt, hij kwam dronken thuis en ging zonder doei te zeggen naar het volgende feestje, terwijl hij wist hoe ik me voelde de hele dag. moet zo werken dus dan heb ik afleiding, maar zie dat praten van vanavond eigenlijk helemaal niet zitten, dus misschien wacht ik daar nog ff mee

Sterkte!

Volgens mij wordt er bedoeld of je open doet wanneer er iemand aanbelt en je niemand verwacht.

meh :disappointed: succes met werken (en evt. het gesprek)!

Woon 4 hoog in een appartement, kijk altijd eerst uit het raam, daarna eventueel nog de intercom.
Maar soms zit ik midden in een netflixserie en ben ik te lui om op te staab

4 likes

Bij mijn ouders doe ik altijd open, maar bij mezelf op kamers doe ik de deur niet open. Dan moeten ze me maar appen/bellen.

1 like

Hierdoor is mijn buurvrouwtje van 90 onlangs beroofd.
Een meisje belde aan en vroeg of ze even mocht plassen, nouja prima zei ze, en toen rende er ineens een jongen achteraan die haar geld, pinassen e.d. heeft gejat :disappointed_relieved::rage:

Dus als ik niemand verwacht doe ik niet open nee. Kijk altijd wel ff naar buiten of ik wat zie

4 likes

Zou je voor de liefde van je leven verhuizen naar de andere kant van het land?

Denk dan vooral van grote stad naar klein dorpje achteraf.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het kan de liefde van mn leven niet zijn als hij dit van me eist. Dus nee

8 likes