Stel hier je persoonlijke vraag

Idem! Ik heb school op vrijdag en werk op zaterdag en zondag, dus maandag is de eerste dag van m’n weekend. Geen last van maandag/zondagavondgevoel hier.

1 like

Maar dan vraag ik me af: heb je dat op woensdagavond? :stuck_out_tongue:
Want soms ben ik maandag vrij en dan heb ik het maandagavond niet. Alsnog niet echt zin om dan dinsdag te werken maar op zondag heb ik zo’n raar gevoel.

• Marlon voor een meisje
  • Marlon voor een jongen

0 stemmers

• Noa(h) voor een meisje
  • Noa(h) voor een jongen

0 stemmers

De hele naam Noah moet eigenlink gewoon verdwijnen. Ieder kind en iedere hond heet zo tegenwoordig. Vreselijk…

Ik vind het nog het meest een hondennaam

9 likes

Heb je de webcam op je computer afgeplakt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je de camera op je telefoon afgeplakt?

• Ja, die aan de voorkant
  • Ja, die aan de achterkant
  • Beide
  • Nee

0 stemmers

Ik vind Bo voor een meisje en Beau voor een jongen

16 likes

Boo zie je ook nog wel eens voor een meisje.

1 like

Dan denk ik aan diegene van orange is the new black :joy:

11 likes

Wie koos jij als starter Pokémon?

• Bulbasaur
  • Charmander
  • Squirtle
  • Pikachu

0 stemmers

Ik aan:

image

15 likes

Webcam niet afgeplakt, wel bij deze vraag weer eens gezwaaid naar al mn hackers xx

36 likes

Haha ik ben tot nu toe de enige die de voorkant heeft afgeplakt, ben echt bang daarvoor

2 likes

Haha ohja! Ik denk vooral aan het Spookje van Mario.

3 likes

maar dat je telefoon gehackt wordt dan?

Ik vind zondagavond echt het vreselijkste moment van de week. Soms zit ik op zondagochtend al: geen zin om te werken morgen, en dan raakt mijn vriend altijd geirriteerd en zegt ie dat ik juist van het weekend moet genieten :joy:

2 likes

Ik doe het ook :’) half omdat ik soms vlagen van paranoia heb, half omdat ik zo nooit lillike accidental selfies maak

1 like

Courgettesoep! M’n favoriet

1 like

Qua dingen te doen vind ik zondag dezelfde dag als iedere andere dag. Maar ik heb wel zo’n “meh” gevoel omdat de werkweek weer begint, heel naar vind ik dat!

1 like
  • Pure chocola
  • Melk chocola
  • Witte chocola
  • geen chocola

0 stemmers

en mot er nog wat in?

• Nootjes
  • Marsepein
  • Zeezout
  • Creme
  • Koekjes
  • Crispy
  • Fruit achtige zaken

0 stemmers

poll ~ inspired ~ bij mijn aankoop vanmiddag, ik eet eigenlijk nooit chocola maar vind die goedkope melk met hazelnoot alsnog het lekkerste (Lidl heeft lekkere, tip)

2 likes