Stel hier je persoonlijke vraag

Ik weet nog dat het eerste zinnetje in mijn dagboek vroeger was: “ik vind poepen leuk” :joy:

11 likes

Ja eerst kijken, dan vegen. Jij bent duidelijk geen kijker haha

8 likes

Afvegen, in de pot kijken, papiertje in de pot gooien. Anders gooi ik ook wel eens het papier er langs (als ik niet kijk dus):joy:

1 like

Nee hahaha. Dan moet je dus gaan staan, omkijken, weer gaan zitten en afvegen. Gaan staan met een poepreet vind ik vies ofzo? Als er dan nog wat tussen zit wordt dat geplet tussen je billen.

Goed verhaal dit.

3 likes

Staan? Nee gek, gewoon zittend achterom kijken :joy:

1 like

Nee niet helemaal rechtop staan! Ik zit nog half maar draai een beetje ofzo. Kan het niet echt uitleggen :joy:

1 like

Heel kinderachtig, maar dat is voor mij een beetje afhankelijk van de prijs. is het een euro of 15 of een jas van 30 euro dan zou het mij weinig schelen maar als het wat duurder is koop ik toch liever iets dat ik niet op elke hoek van de straat zie. :stuck_out_tongue:

6 likes

Gatver :persevere:
En ik wil het niet weten maar ik weet dat het gebeurt. Niet in mijn wereld brr.

5 likes

Ik doe het niet, omdat hij het zelf doet. Maar als hij het zou vragen of ik het wil doen, zou ik het wel doen. Want het zijn maar nagels :woman_shrugging:

1 like

Biecht: mijn ex knipte mijn teennagels. Ik heb me toch een hekel aan dat klusje en hij vond het prima om te doen. Laten we het maar vergevorderde emancipatie noemen

8 likes

Die vierkante zijn het lekkerst maar ik leef voor kaassoufflés dus alledrie zijn goed

4 likes

Hoe oud ben je?

• jonger dan 20 jaar
  • 20-23 jaar
  • 24-27 jaar
  • 28-30 jaar
  • ouder dan 30 jaar

0 stemmers

Die smalle (bovenste) lijken op de pittige kaassoufflé en die zijn het lekkerst :heart_eyes: (en nu heb ik daar trek in)

3 likes

ff gewoon:

ik draag sieraden

• goud
  • zilver
  • combi
  • anders

0 stemmers

ik eet

• vega
  • vegan
  • ik vreet alles wat los en vast zit
  • anders

0 stemmers

ik heb

• geen vaatwasser
  • wel een vaatwasser

0 stemmers

de luie versie van doggy (voor de vrouw dan)

2 likes

Shoppen bij de Primark vind ik

• Geweldig
  • Kut
  • Nooit geweest

0 stemmers

Het aanbod vind ik geweldig en vind het leuk om te zien wat ze allemaal hebben

Maar het winkelen zelf vind ik verschrikkelijk in die winkel, altijd zoveel mensen en een pleurisbende

9 likes

Altijd checken. Je weet maar nooit of je piertjes aka aarsmaden hebt

2 likes

Zilver en rosegoud!

Maken jullie je snel zorgen als je iets medisch hebt? Zorgen als in bang dat je ernstig ziek bent ofzo.

• Ja
  • Nee

0 stemmers