Stel hier je persoonlijke vraag

• Koffie
  • Thee

0 stemmers

Met een koophuizenbuurt zou ik me sowieso wel voorstellen. Met een gebouw waar veel in en uitloop is en niemand geeft om buren, nee.

1 like

Lekker zoete koffie met veel melk, maar thuis altijd thee.

Lekkere sterke zwarte koffie voor het sporten
Thee als ik maagpijn heb of soms voor het slapen gaan

Ik drink dagelijks zowel koffie als thee. Maar als ik voor de rest van mn leven nog maar één zou mogen, dan koffie.

Als je af en toe thuis werkt. Werk je dan net zoveel (in uren) als op kantoor?

• Ja
  • Nee
  • Meer

0 stemmers

Krijg je net zoveel gedaan als op kantoor?

• Ja
  • Nee
  • Meer

0 stemmers

Hoeveel uur werk je ongeveer op een thuiswerkdag?

• 0
  • 0-2
  • 2-4
  • 4-6
  • 6-8
  • 8+

0 stemmers

Oké.

Mijn ex heeft zelf, tot 3x toe omdat ik een pauper ben, aangeboden mijn deel van de vakantie terug te betalen. Nu wil ik het inmiddels ook wel gewoon hebben en ik kan het best gebruiken. Wanneer is het oké om daar om te vragen? Het is sinds vrijdag uit. Hij zei zelf dat hij het wou terug geven omdat hij het véél makkelijker kan missen en ik zei tot 2x toe na hoeft niet of doe maar een deel maar hij zei nee ik geef het je terug maar ik heb het nu nog niet op mijn rekening staan nml.

• App hem nu gewoon even!
  • Morgen of overmorgen
  • Eind deze week
  • Ergens volgende week
  • Over 2 weken
  • Over 3 weken

0 stemmers

Hij weet dus dat ik het echt wel goed kan gebruiken, daarom krijg ik het terug. Ik weet dat hij het geld ook gewoon heeft want hij is zeker niet arm en het gaat om 210 euro trouwens.

Maar je hebt 2 keer nee gezegd? Dus misschien denkt hij dat je het niet wil?

1 like

Hoe stel je zo’n vraag normaal? Hij dacht dat het beter was om een tijdje gaan contact op te nemen. Iets als: ‘Hey. Alles goed? :slight_smile: Wanneer kan ik dat geld verwachten?’. ?

Jawel joh want na de laatste keer zei ik ja is goed ofzo. En ik ken hem
 Hij wil dit ook teruggeven omdat dat het minste is wat hij nog kan doen voor me zei. Is ook wel weer zo.

1 like

Ik zou eerst in ieder geval zeggen: ‘Hee, ik heb er nog eens over nagedacht en kan het geld toch wel goed gebruiken’

17 likes

Haha ok ok :heart: Wacht nog even uurtje ofzo de antwoorden van de poll af (hou zo van jullie he :heart:) en dan app ik hem wrs wel even. Ik ben ook niet fucking verdrietig, scheelt ook wel
 Ik hang niet als een soort psycho wijf in zijn app dan.

1 like

Linda de Mol of Chantal Jansen

• Linda
  • Chantal
  • Allebei kut
  • Allebei leuk

0 stemmers

Precies dit, gewoon zakelijk en to-the-point op een nette manier.

2 likes

Ananas op je pizza

• ja
  • nee

0 stemmers

Nee, maar niet omdat ik het niet vind kunnen oid maar gewoon omdat er veel lekkerdere pizza’s zijn dan hawaii :wink:

7 likes

Haha ok ik app hem vanavond wel even. Hij gaat dat nu op het werk toch niet overmaken.

Soms, daarom like ik ook veel dingen en antwoord ik altijd op mensen die aangeven dat jet slecht gaat, want ik toon er interesse mee. En vice versa vind ik het fijn als mijn berichtje ook interesse krijgt. De hoeveelheid maakt me dan weer niet uit. Maar ik vind het wel leuk dat ik bepaalde mensen herken die vaak liken, dan voel ik toch een soort verbondenheid en ook like ik die mensen vaak omdat je dan toch veel gemeen met iemand blijkt te hebben en een beetje een vriendschap groeit.

Ik vind het forum ook gewoon een hele bijzondere en belangrijke plek Haha. En likes helpen in die ervaring door meer interactie.

36 likes

Eet je bepaalde dingen wel of niet omdat het er seizoen niet/wel naar is?

Bijvoorbeeld: in de winter meer curry, soep, thee.
In de zomer meer pizza, wijn, maaltijdsalades.

• Ja, dit doe ik bewust omdat ik in dat seizoen er meer trek in heb.
  • Ja, maar onbewust.
  • Nee, ik eet altijd alles.
  • Ik eet nooit, maar ik wil wel stemmen.

0 stemmers

Gaan jullie wel eens alleen naar de bioscoop?

• Ja
  • Nee

0 stemmers