Stel hier je persoonlijke vraag

Zilver en rosegoud!

Maken jullie je snel zorgen als je iets medisch hebt? Zorgen als in bang dat je ernstig ziek bent ofzo.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vinden jullie Linda de Mol een leuke tv-persoonlijkheid?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En Irene Moors?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

ik heb irene moors een keer ontmoet en ze was ZO AARDIG. carlo was echt stom

8 likes

Heb je kinderen?

• Ja, 1
  • Ja, meerdere
  • Nee

0 stemmers

Zo nee: Op welke leeftijd zou je bij voorkeur kinderen willen?

• 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35

0 stemmers

Zo ja: op welke leeftijd heb je je(eerste) kind gekregen?

• 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35

0 stemmers

Sorry voor degene die bij de vorige niet konden stemmen:

• Ik wil geen kinderen
  • Ik ben een man
  • Ik heb geen voorkeur voor leeftijd

0 stemmers

1 like

Ik wilde altijd op mn 27e kinderen. Maar ben nu 30 en nog geen kinders, dus heb nu maar 31 gestemd. GEEF ME NU BABIES

13 likes

Ja same! Haha ik wil eigenlijk 28/29 maar dan zou ik nuuuu zwanger moeten zijn maar dat zit er voorlopig niet in. Dus ik heb ook maar 30 gestemd :upside_down_face:

1 like

Ik heb perongeluk gestemd maar wil wel kinderen en heb ook voorkeur voor leeftijd dus dan ben ik maar even man

9 likes

Waarom heb je (nog) geen kinderen?

• Ik vind mezelf te jong
  • Ik vind mezelf te oud
  • Ik heb geen relatie
  • Ik ben te skeer voor een kind
  • Ik heb geen kinderwens
  • Ik ben er geestelijk nog niet klaar voor
  • Mijn partner is er nog niet klaar voor
  • Ik heb te kort een relatie
  • Ik hou niet van kinderen
  • Mijn huis is te klein
  • Carrièretechnisch niet handig
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Geen goed moment in de carrière momenteel.

1 like

Ik ken mijn vriend van Relatieplanet en ik vertel dat altijd een beetje beschaamd, maar mensen reageren altijd héél lief en geïnteresseerd. Ze zijn vaak verrast, ook! :slight_smile:

3 likes

Er zit ook nog wat tussen 1 keer per week en nooit.

8 likes

Flauw is dat! Tinder heeft, vind ik, onterecht een slecht imago. Men denkt dat daar alleen maar one night stands vandaan komen, maar dat is echt niet zo. Je moet ff door de meuk heen, maar er zitten genoeg serieuze mensen op.

3 likes

Hoevaak ga jij gemiddeld naar de kapper?

• Één keer per maand of vaker
  • Om de 6-12 weken
  • Één keer in het half jaar
  • Één keer per jaar
  • Minder dan één keer per jaar

0 stemmers

Wat heb je wel eens laten doen?

• Knippen
  • Verven (ook spoeling ed.)
  • Highlights en/of lowlights
  • Keratine behandeling
  • Permanent behandeling
  • Opsteken (voor een feestje oid.)
  • Alleen laten wassen en föhnen (of stijlen etc)
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Heb je wel eens een of meerdere producten gekocht bij de kapper?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, wat dan?

• Shampoo en/of conditioner
  • Versteviging zoals zoals zout spray, mousse etc.
  • Afwerking zoals wax, haarlak, glas spray etc.
  • Verzorging zoals olie, serum etc.
  • Verzorgend haarmasker
  • Olaplex voor thuis (of een andere ‘plex’ variant)
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Hoe tevreden was je over je laatste kappers bezoek?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Sorry voor de vele vragen! Ben erg benieuwd naar kappers ervaringen.

1 like

Ik denk dat ik gemiddeld 1 x in de 5 jaar een gekke bui heb dat ik zin heb om naar de kapper te gaan. Maar het eindigt altijd in 1 groot drama. Het begint al vaak bij de vragen die de kapster maakt. Pareltjes zoals “Je studeert Nederlands, maar die taal spreek je toch al?” of na twee keer gezegd te hebben dat ik geen Russische achtergrond heb volhouden “Weet je zeker dat je niet een Russische achtergrond hebt want je hebt zo dik haar.”

Ik heb vrij makkelijk haar dik en golvend en knip het zelf altijd gewoon op 1 lengte en verven doe ik eigenlijk ook eigenhandig. Ik vind het dan wel weer grappig dat ik nog nooit op mijn donder heb gehad omdat ik het zelf doe en ze juist mij complimenteerde met mijn lange gezond ogende haar etc :stuck_out_tongue:

Vorig jaar ging ik van real life rapunzel naar Beatrix met een loper in haar nek. Dus voorlopig blijf ik ver van een kapsalon vandaan. :stuck_out_tongue:

9 likes

Pff ik snap dat je er klaar mee bent als ik dit zo lees. Die opmerkingen ook echt😂. Hoe komen ze er toch bij.

Ik verbaas me er altijd weer over hoe collega kappers zulke rare vragen kunnen stellen of een kapsel zó kunnen verknippen of fout kleuren dat ze klanten weg jagen :slightly_frowning_face:.

1 like

Het waren beiden wel de kappers in het wat duurdere segment. Ik had dit vroeger eerder verwacht bij de lokale kapsalon waar een geelblonde Jolanda de kappersschaar zwaait :stuck_out_tongue:

Het is natuurlijk wel een vak en verder dan puntjes en iemands pony knippen durf ik zelf niet niet aan. Maar is verbaas mij er soms wel over hoe weinig kappers bijvoorbeeld goed krullen kunnen knippen maar soms vind ik het wel knap hoe ze iemands gerommel thuis nog kunnen veranderen in iets moois zonder de tondeuze erbij te hoeven halen. :stuck_out_tongue: En dan nog vriendelijk blijven en niet van DOMME TRUT DIT MOET JE NIET THIS DOEN NU MOET IK HET VUILE WERK OPKNAPPEN.

5 likes

Off topic
Ik merk dat ik even moet wennen omdat de antwoorden niet in volgorde van frequentie staan. Dus van nooit naar elke dag of andersom.

Helaas gaat het niet zo snel…