Stel hier je persoonlijke vraag

@coffeebreaks @grace Ow, ik vind mezelf nu heel stom dat ik die optie vergeten ben. :frowning:

1 like

Ik vond dat echt heel leuk! Waar woon je? Ik raad het in R’dam aan bij de Kuip

2 likes

wat is daar gek aan dan?

1 like

Ik vond het daar ook juist niets aan

Misschien omdat minigolf sowieso mijn ding niet is

Oke das jammer

Hoe laat eten jullie (meestal) je avondeten op een doordeweekse dag?

• 16:30
  • 17:00
  • 17:30
  • 18:00
  • 18:30
  • 19:00
  • 19:30
  • 20:00
  • 20:30
  • 21:00
  • Later dan 21:00

0 stemmers

Waren er ook echt binnen 5 minuten helema doorheen. Maar kind vond het wel heel leuk

1 like

Anders namelijk een chemische stijlbehandeling.

1 like

Ik vond bij mn ouders elke avond om zes uur eten zo fijn, je avond is ook echt nog lang daardoor. Nu werkend en op mezelf is dat helaas nooit meer te halen :sob:

1 like

Haha ik baal nu juist dat ik bij m’n ouders eet, stipt half 6 :stuck_out_tongue:

3 likes

Om 8 uur koffie of thee met een koekje, voor bij het journaal

4 likes

Jaaaaa

Vooral als ik iets geks, ziekigs voel ergens. Maar goed logisch waar t vandaan komt :see_no_evil:

Ah de laatste keer bij de kapper was mijn kapster zo lief. Ik liet mn lange vlecht afknippen (voor de chemo) en ik had t hele verhaal verteld en ze was zo lief en ik hoefde ook niet te betalen. :heart:

21 likes

Ah wat fijn dat ze zo lief was! En terecht natuurlijk. Is ook niet niks :heart:ļø. Hoe is je haar nu als ik mag vragen?

1 like

Een deel is uitgevallen, zijkanten, boven heel veel en onder. Als ik t vast heb, is het wel okƩ nu, maar los kan ik het niet. Dus ff geduld tot t weer meer is aangegroeid en dan maar model erin laten knippen :sweat_smile:

De laatste maanden toen t heeel dun was (met kale plekken) droeg ik meestal een sjaaltje en mini knotje.

Dus al met al is dat redelijk ā€œmeegevallenā€

4 likes

Seks met je ex. Vooral als het vrij recent uit is.

• Ja chill
  • Nee niks voor mij
  • Geen ervaring mee

0 stemmers

Ik mis de optie: ja op dat moment heel chill daarna alleen nog maar moeilijker

24 likes

Oh fijn dat het is meegevallen! Nog even doorzetten en dan kun je weer een mooi modelletje. Al is je haar misschien niet het allerbelangrijkste, voor een vrouw is het toch fijn als je je goed voelt over je haar he. Maar ik zie je wel eens voorbij komen op intstagram en dan ziet het er goed uit hoor!

1 like

Ik heb op nee gestemd, maar dit is inderdaad wat ik bedoelde. Alleen maar extra drama

1 like