Geen van beiden. Chocomel, zonder k.
Chocomel
Als ik één van de twee zou moeten gebruiken dan chocolademelk, maar eigenlijk gewoon chocomel!
Wat zeggen mensen echt Chocomelk? Nog nooit gehoord. Plz expleen
Zo snel mogelijk maar kan ze nog nergens vinden
Hahaha ja dat is waar⊠en âAceetionâ. Maar volgens mij is het FF bovengemiddeld slim/taalbewust dus dit soort dingen verrassen me dan toch weer!
ik ben helaas altijd de initiatiefnemer omdat mijn vriendinnen mij nooit vragen
Ik hoorde laatst ergens dat het juist Priemark is
Ik wist wel dat het gebruikt werd, ik dacht persoonlijk vooral door kleine kinderen. Maar als je naar boven scrollt naar de vraag van @palmboom zie je dat zij het in ieder geval gebruikt en aan de poll te zien ook anderen.
Als ik aan chocomel typ denk ik meteen aan de merknaam, maar wilde het in deze poll algemeen houden. Als ik het uitspreek laat ik volgens mij de k wel weg. OF toch niet nu weet ik het niet meer
Hebben alle brildraagsters dan een redelijk kleine sterkte? Ik zie echt bijna niks als ik mân bril/lenzen niet draag. Lijkt me niks om mn bril af te doen waardoor mijn vriend dan een grote huidskleurige blob is.
Ik dacht eigenlijk dat het typisch Belgisch was. Zowat iedereen die ik ken zegt chocomelk
in belgie is het toch Cécémel?
of liegt de jeugd van tegenwoordig
Nemen jullie een dag vrij/zorgverlof als er een familielid onverwacht in het ziekenhuis wordt opgenomen? (Niet levensbedreigend maar wel operatie/onderzoek o.i.d.)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat is het bekendste merk hier in BelgiĂ« maar ik gebruik dat nooit eigenlijk, ik zeg gewoon chocomelk. Zoals Markske in FC de Kampioenen, daarom is het nogal âbekendâ in BelgiĂ«
Ik heb nu nee gezegd. Maar het ligt er echt aan wie het is in de familie. En wat er is gebeurd.
Familie.
- Heb ik geen contact mee
- Ik heb regelmatig contact met mijn vaders familie
- Ik heb regelmatig contact met mijn moeders familie
- Ik heb regelmatig contact met beide families
- Ik heb af en toe contact met mijn vaders familie
- Ik heb af en toe contact met mijn moeders familie
- Ik heb af en toe contact met beide families
- Ik zie mijn vaders familie ong. 1 of 2 keer per jaar
- Ik zie mijn moeders familie ong. 1 of 2 keer per jaar
- Ik zie beide families ong. 1 of 2 keer per jaar
- Ik loop de deuren plat bij mijn vaders familie
- Ik loop de deuren plat bij mijn moeders familie
- Ik loop de deuren plat bij beide families
0 stemmers
Als je bijv. met 1 nichtje bijv. geen contact hebt en met de rest wel heel goed dat telt dan gewoon als heel goed contact. Ik tel ouders even niet mee en broers/zussen ook niet. Het gaat mij hier puur om opa, oma, tantes, nichtjes enz. Alles buiten het gezinsleven.
En als je dus bijv. alleen vader aanklikt dan betekent dat dat je met je moeders familie (vrijwel) geen contact hebt. Die opties staan erbij omdat veel families uit één vallen als alle omaâs en opaâs dood zijn. Dat gaat ook gebeuren met mijn eigen familie aan mijn vaders kant als oma dood is. Is al zo met mijn andere familie sinds oma dood is. Denk serieus dat ik het van veel uiteindelijk niet eens meteen zal weten als ze komen te overlijden.
Had bij deze vraag graag meerkeuze gehad. Moeders familie wekelijks contact, vaders familie maar paar keer per jaar.