Okselhaar bij mannen
- Boeit me niet, mag hij lekker laten groeien
- Ik wil graag dat hij het wegscheert
0 stemmers
Okselhaar bij mannen
0 stemmers
Meer dan twee keer per jaar maar ik loop ook de deuren niet plat
Grappig, als dit op een mannenforum werd gevraagd waren de resultaten omgekeerd waarschijnlijk.
Ik mis de optie ânetjes getrimdâ. Hoeft voor mij niet weg, maar hoeft ook geen wildgroei te onstaan.
Ja ik wilde eigenlijk bewust dat je alleen maar hier uit kon kiezen maar toen besefte ik me dat dit niet eens het âje moet kiezenâ topic is. Misschien kan deze optie er nog tussen? Kan het zelf niet veranderen.
Mij boeit het overigens geen fuck. Maar dat komt misschien ook omdat het bij mân huidige vriend eigenlijk niet echt opvalt.
Haha ja ik vind dat super leuk om te doen. Maar ik ben ook zoân vies mens dat houdt van puisten uitknijpen bij anderen, dus dat valt misschien in hetzelfde rijtje.
Oh haha shit, dan ben ik extra vies Ja ik zou niet echt de nagels gaan knippen van vreemde mensen, maar van mân vriend vind ik het echt geen probleem. Ik wil juist altijd een manicure/pedicure bij hem doen haha (helaas mag dat nooit)
Ik vind dat een vriendin van mij het woord âsowiesoâ heel gek uitspreekt. Met een hele harde âsâ en ze legt volgens mij de klemtoon ook anders, terwijl ik het veel zachter met een z-klank uitspreek. Maar ze doet het al zo lang structureel op deze manier, dat ik aan mezelf ga twijfelen. Dus:
Hoe spreek jij âsowiesoâ uit?
0 stemmers
Haha, dat doen wij altijd met winkeliers die zelfde achternaam als wij hebben. Bijvoorbeeld, wij heten Jansen en we komen langs een bakkerij die âBakkerij Piet Jansenâ heet, dan komt er altijd wel iemand met een opmerking als âHee kijk, ome Piet doet goeie zakenâ of âAllemaal even zwaaien naar ome Pietâ. Zo suf eigenlijk haha, maar toen ik jong was vond ik het altijd heel grappig als mn vader dat deed Gelukkig hebben we niet zoân veel voorkomende achternaam dat dat vaak gebeurt.
0 stemmers
Musketkransjes!!!
Wat is kerstsnoepgoed? Ik kan niets bedenken, haha.
Chocolade kransjes, koekjes etc.
Die sneeuwpopkoekjes met dat witte erop
Ik zie het, net eens gegoogeld. Grappig, ik associeer kerst met veel eten, maar helemaal niet met snoep, chocolade of koeken. Tegen het dessert zit ik al helemaal vol met heel veel hapjes en de andere gangen, haha.
Ik associeer in principe heel december met veel eten. Dus heb al 2x mn stem veranderd :P.
En als ik dan toch bezig ben, de eerste chocoladepepernoten zijn al op.
Snij jij je spaghetti?
0 stemmers
Soms
Oh die was ik vergeten! Heb m aangepast