Stel hier je persoonlijke vraag

eet jij over het algemeen ijs in de winter

• ja
  • nee

0 stemmers

1 keer is ook ja

ik wel, oreo ijsjes

hoezo niet @Trenchcoat :open_mouth:

:stuck_out_tongue:

Haha ik eet eigenlijk bijna nooit ijs? Heel toevallig afgelopen zomer toen het zo warm was een paar waterijsjes. Maar voor de rest nooit :neutral_face: Ben meer van de zoutjes/chips!

3 likes

Oh ja zeker

Meerdere keren per jaar

1 like

Dit vraag ik me al zo lang af… ik drink altijd ‘s avonds nog koffie namelijk

Wanneer drink je koffie?

• ‘s morgens
  • ‘s middags
  • ‘s avonds
  • nooit

0 stemmers

Bij welke optie haal jij je dagelijkse boodschappen / laat je bezorgen? (1 antwoord dus kies degene waar je het meest gebruik van maakt)

• Albert Heijn
  • Plus
  • Coop
  • Lidl
  • Aldi
  • C1000
  • Hoogvliet
  • Jumbo
  • Picnic
  • AH bezorgservice
  • Dirk
  • Ecoplaza
  • MarQt
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Hahha gezien ik het zelf heb aangelegd met een boy van 18 heb ik nu maar ‘18 en 35-40’ gestemd.

6 likes

Ik heb net red bull tropical ontdekt en die vind ik super lekker! Drink het echt nooit maar zou die nog wel een willen kopen.

1 like

Ik stemde 18-25/26 maar lekker hypocriet want toen ik 17/18 was deed ik graag jongens van 27/28 :joy:

5 likes

Ik vind 18 en 27-29 eigenlijk wel echt een te groot leeftijdverschil. Dat vond ik natuurlijk niet toen ik 18 (bijna 19) was en ging daten met een gast van 29. Gek genoeg waren mijn ouders daar oké mee.
We zijn overigens nog steeds samen maar nu ik wat ouder ben vind ik het echt een beetje vies van mijn vriend :joy: Hij vindt het ook niet leuk als ik er grapjes over maak, wordt 'ie heel ongemakkelijk van haha.

12 likes

Ik kan me niet voorstellen dat ik met iemand ga daten die nu 18 is. Lijkt me echt niks.

10 likes

Wat doe je dan??

Wat doe je liever (vind je minder kut)?

• Opruimen
  • Schoonmaken

0 stemmers

• Stofzuigen
  • Afstoffen

0 stemmers

• Badkamer schoonmaken
  • Keuken schoonmaken

0 stemmers

Outfit uitzoeken, douchen, haar wassen & föhnen, uitgebreid ontbijt klaarmaken en lunch om mee te nemen en dan kijk ik tijdens het ontbijt naar het ontbijtnieuws. En dan nog een beetje Make up en tandenpoetsen. Wn het is alweer anderhalf uur later :grimacing: maar ik vind haasten in de ochtend heel stom dus ik beem overal lekker de tijd voor. En ik heb geen moeite met vroeg opstaan.

Ik vraag me juist af hoe iedereen het zo snel kan doen s ochtends. Binnen een half uur?! Douche je dan wel? Ontbijt je dan wel? Heb je dan niet 2 verschillende schoenen aan en vergeten je tanden te poetsen?

4 likes

Hoe vaak stofzuigen jullie je huis?

• 1 keer per dag
  • om de dag
  • 1 keer per week
  • 1 keer per 2 weken
  • 1 keer per maand
  • ik kan me de laatste keer niet meer herinneren
  • 3 keer per dag

0 stemmers

Drie keer per dag? Ben jij wilvantien?

5 likes

Kun (kan?) jij pokeren?

• Ja
  • Nee
  • Beetje
  • Nee, maar lijkt me leuk om te leren

0 stemmers

mijn vriend heeft vandaag een poker tafel binnen gekregen… dus ik zit al 4 uur lang te pokeren.

1 like

als je huisdieren met haren hebt kan ik daar helemaal inkomen

2 likes

Haha, ik hou gewoon van zuigen :thumbsup:
(wel alleen als ik thuis ben hoor, anders hou ik het bij 1x per dag :sunglasses:)

11 likes

kun je hem niet toevoegen op fb/instagram oud en daar gesprekje openen in de chat na werktijd ofzo?