Stel hier je persoonlijke vraag

Een keer per dag, maar dat komt door mn 5 fosterkittens. Smerige beesten en veel te schattig.

Als je kipnuggets bij de McDonald’s besteld, welke saus neem je er dan bij?
(alvast sorry voor iedereen die nu zin heeft in kipnuggets)

• Fritessaus
  • Ketchup
  • Mayonaise
  • Chili saus
  • Mosterdsaus
  • Barbecuesaus
  • Zoetzure saus
  • Kerriesaus
  • Iets anders, namelijk: (laat het achter in de comments)

0 stemmers

Ik doe altijd precies een kwartier vanaf het moment dat ik bed uitga en deur verlaat. 5 minuut aankleden 5 minuut make up 5 minuten spullen pakken en bye i am gone

4 likes

Usa
Kwini Usa
Jourie (fonetisch uitgesproken)
Kanarie

Hij noemt mij:
Snoetie
Pwibleh de Snoetie
Elk
Elkie B

3 likes

Ik mis echt de optie ‘10 minuten omdat je in bed bent blijven stinken nadat je wekker is afgegaan en om de vijf minuten hebt zitten berekenen hoelang je nog kan blijven liggen voor je er Ă©cht uit moet, om vervolgens in sneltempo heel je ochtendritueel af te raffelen om op tijd te zijn’ :sweat_smile:

29 likes

Dekamarkt

2 likes

Verschilt per leeftijd. Toen mijn ouders nog bij elkaar waren, gemiddeld. Toen mijn ouders gescheiden waren, arm. Toen mijn vader een nieuwe vrouw tegen kwam, rijker dan gemiddeld.
Al heb ik nooit echt verschil gemerkt, behalve dat we in de 3e situatie ineens 1x per jaar op vakantie gingen.

2 likes

Wat voor anticonceptie gebruik jij?

• Geen één
  • Pil
  • Prikpil
  • Hormoonspiraaltje
  • Condoom
  • Anticonceptiering
  • Anticonceptiestaafje
  • Koperspiraaltje
  • Pleister

0 stemmers

Dekamarkt!

1 like

Haha ja ik snap je gevoel wel, ik vind dat ook altijd een beetje viezig en denk dan wel eens. Kon je niet iemand rond je eigen leeftijd krijgen ofzo. Een tijdje terug had een vriend van mij seks gehad met een meisje van bijna 18, ze blijkt in november 18 te worden. Zelf is hij 27. Hij schaamde zich nogal. En wij maken er ook steeds grapjes over. Wel leuk dat jullie nog steeds samen zijn en er is natuurlijk ook niks mis mee plus leeftijd inschatten is nogal lastig.

1 like

Zoetzuur en frietsaus; in alle 2 dippen, beste combi!

1 like

ik ben echt blij dat mijn vrienden en familie niet zo reageerden toen ik nog net 19 was en thuiskwam met een vriend van 30 haha
nu zijn we 4 jaar verder and still going strong :sunglasses:

3 likes

Een vriendin van me kreeg op haar 16e met iemand van 23. Die vriend heeft het echt te verduren gehad van zijn vrienden/familie. Ze zijn zeker 6/7 jaar samen geweest maar hebben beide nu een nieuwe relatie. Ik vind dat sowieso lastig met leeftijdsverschillen en wat je er nou moet van vinden. Zou als ouder niet blij zijn als m’n 16 jarige kind een relatie krijgt met een 23 jarige man.

Warme stoofpeertjes met kaneelijs :two_hearts:

Nou dat klinkt toch alsof hij wel interesse heeft! Gewoon berichtje sturen inderdaad :blush:

1 like

Misschien kun je tijdens het roken een keer iets proberen? Iets van dat je hebt gehoord dat er een leuk nieuw barretje oid is, dat het je leuk lijkt om te gaan. En dan of hij misschien zin heeft om mee te gaan. “Eens keer ergens anders praten dan op het werk” ofzo?

1 like

Ben verbaasd dat prikpil niet is aangeklikt.

Soms

Waarom?

Ik werkte in een snoepwinkel en daar raapten we gedurende de dag de snoep van de grond om dit aan het einde van de dag terug te gooien in de bakken :upside_down_face:

14 likes