Stel hier je persoonlijke vraag

Als vervolg op de friet/patat met/zonder sauskwestie:

Welke saus eet je bij je friet/patat? Meerdere antwoorden mogelijk.

• Fritessaus
  • Mayonaise
  • Ketchup
  • Curry
  • Pindasaus/satĆ©saus
  • McDonaldssaus/American fritessaus
  • Joppiesaus
  • Anders

0 stemmers

deze is al geweest dacht ik, heb toen bij ā€œandersā€ ook stoofvleessaus geantwoord haha

3 likes

Ik poets ze dus alleen sochtends soms niet
Avond alllltijd

1 like

Dus je wilt geen kwartet hebben? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ah shit echt? Slecht geheugen :disappointed_relieved: Gelukkig stemt iedereen gewoon vrolijk door :grimacing:

1 like

Sowieso als ik uit bed kom want ik kan niet tegen die vieze smaak en geur

Maar s Avonds vergeet ik het best vaak

1 like

Ik ben hier wel benieuwd naar aangezien ik toch wat later in de puberteit leek te komen afgezien van borstontwikkeling. Ik was net geen 15 bij m’n eerste menstruatie en het begon mij wel een beetje dwars te zitten. Achteraf denk ik natuurlijk, kind was je nog maar jarenlang nog niet ongesteld geweest.
Anoniem,
Mijn eerste menstruatie was op de leeftijd van:

• 9 jaar
  • 10 jaar
  • 11 jaar
  • 12 jaar
  • 13 jaar
  • 14 jaar
  • 15 jaar
  • 16 jaar
  • 17 jaar
  • 18 jaar

0 stemmers

Ik werd voor het eerst ongesteld tijdens een sportdag van school. Was ook echt ideaal…

1 like

Ah nee wat naar voor je. Negen is ook zo jong.

2 likes

Ja klopt, ik snapte er ook helemaal niets van. Ik ben naar huis gebracht omdat mijn lerares dacht dat ik buikpijn van de heimwee had, dat was dan wel weer fijn haha.

Heb ook geen idee of er iets in ons drinkwater zit, maar nog twee meisjes uit mijn klas waren op dat moment al ongesteld

3 likes

Kut verkeerd gestemd… 3 kinderen, dacht dat 't over alle gezinsleden ging😭

Eerst water, dan tandpasta en dan nog een keer water :thinking::thinking:

52 likes

Ik stemde eerst 1 maar toen zag ik enigskind… Je kiest dus het aantal broers/zussen en niet uit hoeveel kinderen het gezin bestaat? Of lees ik het verkeerd?

2 likes

Alleen tandpasta

5 likes

Weet niet of het al gevraagd is maar kon het niet vinden

anoniem
Hoe oud was je toen je werd ontmaagd?

• Ik was jonger dan 13
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • ouder dan 26
  • ik ben nog maagd

0 stemmers

Ik had mijn stem ondertussen weer veranderd naar enigskind :yum:

2 likes

Ik denk dat dit echt per situatie anders is. Mijn ouders zijn gescheiden (vechtscheiding) en toen had ik graag een broer(tje) of zus(je) gehad waar ik dan mee samen zou zijn. Ook hadden mijn ouders voor mij een kindje gekregen die na 2 dagen overleed , dus daar werd veel over gepraat waardoor ik het ook ging missen.

Ik ben enigskind, en ik denk dat zowel als enigskinds als met broers/zussen je wel verschillende kwaliteiten ontwikkeld. Ik ben bijvoorbeeld heel onafhankelijk en ben heel erg gesteld op mijn ā€œme-timeā€ omdat ik als kind heb geleerd mijzelf te vermaken. Maar ik denk dat dit ook heel erg aan de opvoeding ligt. Ik heb bijvoorbeeld vroeger als we op vakantie waren wel altijd best snel vrienden gemaakt om mee te spelen enzo. Ik denk eigenlijk dat het een niet beter is als het ander.

Mijn man is ook enigskind, en wij willen waarschijnlijk/hopelijk wel meerdere kinderen.

Jongens fyi het is wel ā€˜enigst kind’ (informeel/beetje fout) of ā€˜enig kind’ (netjes).

8 likes

Enigst doet pijn aan m’n oren. Houd het maar op enig. :biggrin:

1 like