Stel hier je persoonlijke vraag

Dit is de reden dat ik nooit ga eten op een eerste date. Krijg toch geen hap door mn keel. Of er moeten dan eers minstens 3 alcoholische drankjes door, dan vreet ik wel een schaal nacho’s weg

2 likes

Ja echt he. Dat is gewoon niet oke! Wij krijgen altijd aan het begin van het jaar nog geld terug als we teveel hebben betaald, dat geldt ook voor elektriciteit. En wassen kost sws veel stroom dus :angry:

1 like

Dat ligt eraan hoe wakker ik ben… Als ik nog zo duf ben dat ik weer in slaap zou kunnen vallen dan blijf ik liggen, maar als ik me uitgeslapen voel ga ik eruit.

Haha ja ik ben er ook geen voorstander van. Zit je daar een beetje een uur te doen over één hapje, omdat je het niet doorgeslikt krijgt van de zenuwen. Of ik moet hem meteen stom vinden, dan kan ik wel eten :sweat_smile:.

1 like

Haha wauw, echt belachelijk. Ik snap hun gedachtegang dan ook niet hoor, je kunt toch niet zomaar ergens gaan ’ wonen ’ terwijl je verder niks bijdraagt?
En gadverdamme, al die schijt. Hoe kan het ooit onder de bril komen? Dan is er echt iets mis
Ik had idd ook dat de wc soms echt ineens super goor was. En dan zei m’n huisgenoot ook nog ja je hebt het niet goed schoongemaakt. Terwijl het gewoon van die vent was. Hij plaste ook altijd met de deur open :roll_eyes: vond dat echt naar

Mijn vriend slaapt ook wel eens bij mij hoor, natuurlijk, maar dit is gewoon zo overdreven.
Als je altijd bij elkaar wil zijn, ga dan lekker samen op zoek naar een huis en profiteer niet van anderen.

5 likes

Ik zou dat ook echt heel irritant vinden. Je kan je huisgenoten dit inderdaad niet verbieden toe te laten, maar je kan er wel wat van zeggen. Als je met een koppel zou willen samenwonen, zou je dat wel doen en niet in een huis met huisgenoten zonder extra aanhang gaan wonen.

Ik vond het op een gegeven moment al irritant dat de broer van een huisgenoot eens in de week kwam koken zonder dat zij er nog was. Nam hij de hele keuken in beslag, voelde me best awkward, en was niet eens de huisgenoot er om de sfeer was beter te maken.

2 likes

Neem jij veel risico’s in je leven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je spijt van bepaalde risico’s die je hebt gelopen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dit was redelijk algemeen natuurlijk maar nu ben ik benieuwd: Hoe snel heb je na je studie een baan gevonden in je richting?

• Binnen 3 maanden
  • Binnen 6 maanden
  • Binnen 9 maanden
  • Binnen 12 maanden
  • Langer als een jaar
  • Ik heb nog steeds geen baan

0 stemmers

Als je bij de gate staat van je vlucht en het boarden is nog niet begonnen, ga je dan in de rij staan voor de gate?

• Ja
  • Nee
  • Als er andere mensen in de rij gaan staan, ga ik ook

0 stemmers

Ik ga meestal pas als er geen rij meer staat; je hebt toch vaste plekken? Snap die haast om in het vliegtuig te komen nooit zo goed

17 likes

Al jaren afgestudeerd en direct na afstuderen een baan waar ik blij mee ben, maar niet in mijn richting.

1 like

Haha ik dus ook absoluut niet. Maar wilde even weten of er mensen zijn die het wel doen (want de kans is groot, want iedereen gaat altijd in de rij staan) en eigenlijk ook wel waarom.

Heb je ooit wel eens, op wat voor manier dan ook, betaald voor seks?

• Ja
  • Nee
  • Soort van

0 stemmers

Ze heeft zich opgegeven om te wonen met 3 man, niet met 5. Voor mij zou dat ook nogal een verschil zijn en ik zou er niet voor kiezen om te gaan wonen waar 5 mensen wonen, terwijl ik wel zou kiezen voor een woning met 3 anderen. Als de keuze dan daarna voor jou gemaakt wordt is dat gewoon niet oké.

12 likes

Ja dat begrijp ik wel, heel irritant als je het dan alsnog moet inchecken. Heb zelf geen trolley dus heb dit gelukkig niet.

Eigenlijk snap ik het dan nog niet? Wat is er zo erg aan je trolley inchecken? Dat je even moet wachten bij de bagageband of is er nog iets anders? @anon69899736

Ik vind het wachten bij de bagageband kut. En ik heb altijd angst dat mijn koffer dan niet in het vliegtuig belandt of kwijtraakt oid, en als je het als handbagage mee kan nemen, weet je precies waar hij is.

1 like

Ik vind het juist wat overdreven. Je pakt papier en veegt je kut af, met het papier. Er komt niet eens wat op je hand. Thuis was ik nooit m’n handen na het plassen, er zit ook geen wastafeltje op het toilet. Maar in van die kleine kutwastafeltjes was ik ook nooit m’n handen. Na het poepen, ja misschien omdat het idee viezer is.

3 likes

Toetsenborden zijn vaak nog vele malen viezer en mobiele telefoons. Vooral op kantoren waar je met flexplekken werkt is dat eigenlijk vele malen goorder. Ik snap je wel, maar het boeit mij thuis echt niet.

4 likes

Wanneer heb je precies vliegangst?
Als je het spannend/eng vindt maar wel gewoon doet, of als je het zo spannend/eng vindt dat je niet vliegt?

Jouw langste rechtstreekse vlucht duurde (overstap dus niet meegerekend he) :

• Minder dan 2 uur
  • Tussen 2 en 4 uur
  • Tussen de 4 en 6 uur
  • Tussen de 6 en 8 uur
  • Tussen de 8 en 10 uur
  • Meer dan 10 uur

0 stemmers