Ja klopt! Alleen ik ben wel heeeel blij met deze tijd. Ik kan overal slapen dus het grootste gedeelte kan ik gewoon slapen en dan ben je er ook al bijna.
Dankjewel! 
Ja klopt! Alleen ik ben wel heeeel blij met deze tijd. Ik kan overal slapen dus het grootste gedeelte kan ik gewoon slapen en dan ben je er ook al bijna.
Dankjewel! 
Even mn benen strekken toch? En wel bijzonder dat 98% niet gaat staan, waar in het vliegtuig 98% wel gaat staanđ
Ik verbaas me altijd over hoe belangrijk mensen zoiets vinden. Dan leer je tijdens je opleiding dat iets onbeleefd is en dan doe je dat dus niet, maar is wat je in de praktijk leeft wat beleefd of onbeleefd is niet veel belangrijker? Niet per se jij, maar het doet me denken aan meerdere mensen die laatst hun sollicitatiebrief lieten reviewen en dan beginnen met âgeachte mevrouw blablaâ en eindigen met âhoogachtendâ wie praat nog zo?! En dan staat er bij eigenschappen âflexibelâ 
Haha ja ik ben het ook pas onbeleefd gaan vinden nadat ik het zo geleerd had. Vroeger had ik er geen aandacht voor maar als ik nu een mail aankrijg met âBesteâ als aanhef lees ik de inhoud in mijn hoofd meteen op zoân hooghartige zakelijke toon
Wat is daar mis mee dan? Een sollicitatiebrief is toch juist het moment om netjes te schrijven?
Langer dan een jaar gezocht, en vervolgens een baan in een andere richting genomen
wat ik zelf zoân afschuwelijke aanhef vind: Beste,
beste wat of wie? beste is niks, dat hoort ergens bij! maar het gebeurt zoooo vaak.
Brrr ik vind dat heel horkerig
De ergste vind ik de mail waarin alleen de onderwerpsregel gebruikt wordt
Ik mis âik geloof in mezelfâ.
Nee, grapje.
Nu ben ik wel benieuwd naar welke kerk je dan gaat (als je daarheen gaat tenminste/het wil delen)? 
Dat mag! Natuurlijk niet bij hele formele communicatie en liefst ook niet in de eerste mail. Dus dan stuur je eerst van âHallo Frank etcetcâ en als Frank hierop antwoordt, dan is het gewoon okĂ© om in jouw antwoord enkel âFrankâ als aanhef te gebruiken
Ik vind dat niet gek. Een sollicitatiebrief is een formeel gebeuren. Het eventuele gesprek daarna is weer wat anders. Op het moment dat jij je brief schrijft weet je meestal toch niet hoe de sfeer op de werkplek is?
Haha ja dat doet mijn baas vaak, liefst ook alles in CAPS geschreven
Dat ligt heel erg aan waar (en als wat) je solliciteert. Ik kan overigens aan een website al wel zien of ik er wil werken en wat de sfeer is. Ik vind geachte en hoogachtend echt heel erg ouderwets en onnodig, tenzij je in het echte leven ook zo praat.
Juist aan de hand van een brief kun je een beetje persoonlijkheid laten zien, zij zijn tenslotte ook op zoek naar een klik.
Welke kerk als in waar of wat voor? Hahaha
Nee toen ik thuis woonde ging ik wel eens met mn ouders mee en voel me nog steeds welkom in die kerk. Best âmodernâ als in we hebben een vrouwelijke dominee die in haar preek best wel controversiĂ«le onderwerpen durft aan te snijden op zn tijd.
Ik ben momenteel niet actief bezig met het geloof maar vind het wel prettig om te geloven dat er een God is en bestempel mezelf dan ook als gelovig. Ik leef niet aan de hand van (de regels van) de Bijbel en geloof dat de verhalen die erin staan symbolisch zijn en van waarde kunnen zijn voor mensen die het fijn vinden een soort leidraad te hebben. Ik vind het sowieso mega interessant om te kletsen over wat mensen al dan niet geloven 
Edit: dit is weer een lang verhaal geworden waarin ik volgensmij je vraag niet eens beantwoord lol, maar de kerk waar ik naartoe ga heet dus wel âDe gereformeerde kerkâ vandaar dat ik mezelf gereformeerd âvindâ
Hoe hef jij je brieven dan aan?
En ik zie niet in hoe je geen persoonlijkheid zou kunnen laten zien als je een brief formeel aanheft.
Hi/Beste Huismus,
Blabla
Tot snel?
Vriendelijke groet,
Xiomara
Persoonlijkheid gaat natuurlijk over de brief in zân geheel, maar als je al begint met geachte en eindigt met hoogachtend, zegt dat ook wel wat natuurlijk.
Niet naar jou want ik weet je keuze niet, maar:
Waarom neem je een hond als je er vervolgens niet voor kunt betalen (of ja, je spaarrekening gaat er aan, ja dus, het gaat om je huisdier). Sorry, heel egoĂŻstisch vind ik dat en zulke dingen maken mij echt kwaad.
Er staat geen leeftijd bij? Als hij al heel oud is vind ik het wel een ander verhaal ja.
Ja, ik geloof dat ik dan iets heel anders over wil brengen in mijn sollicitatiebrieven.
Maar misschien werken we ook in een ander soort sector, al is mijn sector nou niet superformeel.