Oh wacht. 4 dagen. Die andere is recent. Wat is recent? Dit forum is er nog niet zo lang dus alles is recent toch? :’)
Hij is er ook gewoon tweedehands in deze editie dus nieuw is niet eens nodig.
Ik zie 2 types mens nu buiten. Wie ben jij?
- Het was laatst al herfst dus ik draag vanaf nu een trui, een lange broek, laarsjes en een tussenjas. Eindelijk kan ik dat allemaal weer aan!!
- Het is nog zomer en dus draag ik zo lang mogelijk mijn shirtjes, jurkjes en slippers. Mijn benen zijn nog bruin dus showen zo lang het kan! Mijn dichte schoenen doe ik pas aan als het écht hard gaat regenen.
0 stemmers
Dat zijn twee verschillende broodjes! Duits broodje is ook wel een schnittbroodje, maar geen kaiser, not the same XD
Ik heb het nog steeds bloedheet als ik beweeg (fiets/loop) dus ik begin altijd met jas aan maar die gaat snel uit. Ik snap ook niet hoe sommige mensen nu truien etc. kunnen dragen.
Haha ik ook niet! Vind die verschillen in kleding echt grappig nu. Zomerjurkje naast spijkerbroek, jas en laarzen.
Als je voor een artikel te veel hebt betaald en het is zo’n 12 - 15 minuten reizen per fiets / 5 minuten met de auto. Vanaf welk bedrag (in euro’s) ga je terug naar de winkel om het te veel betaalde geld terug te krijgen?
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
- Ik zal nooit terug gaan want…
- Pas als het 20+ euro is.
0 stemmers
Als je relatie uit gaat, verwijder jij dan de foto’s die je van/samen met je ex hebt op je social media?
- Ja, alles
- Een deel
- Nee
- Ligt er aan, namelijk…
0 stemmers
Of een derde optie: ik kleed me naar de temperatuur.
Aan welke trends heb jij meegedaan?
- Chunky (dad) sneakers
- Een buiktasje dragen
- Zo’n hippe pet (die iets weg heeft van zo’n politiehoofddeksel)
- Van die leggings met wijd uitlopende pijpen
- Een zonnebril met smalle glazen of juist heel rond
- Wielrenbroekje
- Net panty (sokjes) etc
- Zo’n gucci riem (of iets dat daar op lijkt)
- Culotte
- Zo’n gestreepte (wijde) broek (beetje pantalonachtig)
- Een overslag- aka wikkeljurkje (bijv. met bloemenprint)
- Een pak (blazer en broek die matchy matchy zijn)
- Zo’n elastische dikke haarband
- Superga sneakers
- Niksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
0 stemmers
De situatie: ik woon met huisgenoten en 1 iemand werkt fulltime en moet vroeg opstaan. Hij gaat vergeleken met mij best vroeg naar bed (rond half 11 ofzo) Ik studeer en heb een ander ritme, waardoor ik me soms na 23 uur bedenk dat ik nog elektrisch moet tandenpoetsen (maakt herrie) en dat ik nog naar de wc wil voordat ik ga slapen. Helaas kraakt het hele huis en ook de trappen, maar ik doe zo stil mogelijk en laat de lichten uit op de gang zodat niemand daar wakker van wordt.
Nu de vraag: is dit asociaal?
- Uh nee het is ook jouw huis en je doet al zo stil mogelijk, dus geen probleem
- Ja dit is asociaal, je kunt best meer rekening houden met anderen en dus eerder tandenpoetsen etc.
- Waar maak je je in hemelsnaam druk om
0 stemmers
(ik ga dit ook wel in de groep gooien hoor maar ik was nu even benieuwd naar jullie mening haha)
Haha herkenbaar dit, maar nee zou me er niet te druk om maken, helemaal als je al zachtjes probeert te doen. Jij kan er ook niet zoveel aan doen als dat huis kraakt. Zo lang je niet expres keiharde muziek draait als hij in z’n nest ligt? Heeft hij er wat van gezegd?
Ik zit hier tussenin. Broek, shirt met korte mouwen en een zomerjas, dichte schoenen maar geen laarsjes.
en @Indolence Nee haha vandaar de optie ‘waar maak je je in hemelsnaam druk om’. Weet opzich ook wel dat het moet kunnen, maar ik was opeens bang van misschien ben ik asociaal haha.
Jij zou echt mijn droom huisgenoot zijn. Bij ons in huis is zeg maar de stille regel dat je voor 12/1 uur snachts alles mag doen wat je wil daarna moet het beeetje stil zijn
Ja dan vind je mijn huis een dooie boel denk ik, want het is hier echt doodstil en volgens mij ben ik de enige die nog wakker is haha.
Leuk zeg zo’n poll
Nee, jij bent echt supersociaal! Echt heel fijn en nadenkend! Ik ben zelf ook zo maar ik heb een tijdje bij mensen gewoond die 's avonds laat/'s nachts nog van beneden naar boven riepen en herrie maakten in huis terwijl anderen (bijv. ik) allang in bed lagen. Zo asociaal.
haha ja ik heb ook wel een extreem luidruchtig huis, maar daar houd ik stiekem juist van hoor dus mij hoor je niet klagen
Hoe eet jij je kiwi?
- Met schil
- Zonder schil
- Ik eet nooit kiwi
0 stemmers
(dit is mijn eerste poll, ik hoop dat het lukt )
Ik heb dit probleem opgelost door schijt te hebben en wel gewoon half naakt de gang op te gaan. Kijken ze maar de andere kant op
En ik vind het ook wel heel gezellig