Stel hier je persoonlijke vraag

En je kan die partners dan toch juist beter leren kennen? Misschien zijn ze super leuk?
Maar zie dat mn mening aardig afwijkend is haha

Gooien jullie vaak eten weg omdat het te lang blijft liggen? Denk aan halve zakken chips, halve verpakkingen kaas etc.

• Ja regelmatig
  • Ja af en toe
  • Ja heel soms
  • Nee nooit

0 stemmers

Hm ja maar dan kan je ook zeggen dat jullie dan maar moeten gaan samenwonen als je zo graag daar blijft als je vriend weg is? Uiteindelijk kan de huisgenoot die er problemen mee heeft er niet veel tegen doen denk ik, maar ik vind het opzich niet meer dan logisch dat je ervan baalt. In eerste instantie heb je niet gekozen voor een huis waar de partners de hele tijd rondhangen. Wel lastige situatie, maar ik vind het ergens dus niet fair om te zeggen van neem maar een studio als het je niet bevalt.

25 likes

Ik snooze niet, maar kijk altijd eerst 5 min op instagram/forum voor ik uit bed ga.

6 likes

Mijn broer dacht dat alleen water de bacteriën ook wel wegspoelde (??? En die jongen is ook nog eens hoogopgeleid he, hoe kun je dit nu denken :sweat_smile:)

2 likes

Prima als ze meebetalen aan de huur en het huishouden. Ik heb dit meegemaakt en vond het zo asociaal. Die jongen lag in zn boxer op de bank kookprogramma’s te kijken en ik voelde me onprettig in mn eigen huis. Ik vind het juist andersom @Santeria, als je altijd samen wilt zijn moet je maar gaan samenwonen oid

32 likes

Welk dagdeel heeft jouw voorkeur voor een eerste date?

• Begin van de middag
  • Einde van de middag
  • Avond want in avondlicht ben je knapper

0 stemmers

En als je weet dat je op die eerste date gaat borrelen bij Fenix Food Factory (soort groot terras met foodstands), blijft je antwoord dan hetzelfde?

• Ja
  • Nee
  • Maakt niet uit want je kan toch niet eten door de zenuwen
  • Zolang er alcohol is maakt het tijdstip niet uit
  • Ga ergens anders heen

0 stemmers

Xoxo onzekere Truus die geen tijdstip kan kiezen.

1 like

Ik heb dit ook meegemaakt in mijn (studenten)huis. De vriend van mijn huisgenoot was echt altijd daar, ook als ze er niet was en ik vond dat vaak best ongemakkelijk. Ook draaide hij gewoon zijn wassen !!! hier, wat ik echt aso vond. Op een gegeven moment kwam mijn huisbaas erachter dat m’n huisgenoot er een sleutel bij had laten maken en dat ze zo ongeveer samenwoonden daar en heeft hij een waarschuwing gegeven. Ik was ook op het punt dat ik het aan ging geven want ik vind het gewoon niet chill als hij gebruik maakt van de voorzieningen in huis en zelf niks schoonmaakt en betaalt.

17 likes

Ja dat wassen vond ik ook zo erg. Soms wilde ik wassen maar dan zat de machine vol. Nou, ik hang dat dan meestal eventjes op ipv het nat ergens te leggen. Waren het allemaal onderbroeken en shirts van hem?? Wij hadden een lease-wasmachine en ik bepaalde daar per maand voor en hij betaalde daar niet aan mee hoor.

4 likes

Dit is de reden dat ik nooit ga eten op een eerste date. Krijg toch geen hap door mn keel. Of er moeten dan eers minstens 3 alcoholische drankjes door, dan vreet ik wel een schaal nacho’s weg

2 likes

Ja echt he. Dat is gewoon niet oke! Wij krijgen altijd aan het begin van het jaar nog geld terug als we teveel hebben betaald, dat geldt ook voor elektriciteit. En wassen kost sws veel stroom dus :angry:

1 like

Dat ligt eraan hoe wakker ik ben… Als ik nog zo duf ben dat ik weer in slaap zou kunnen vallen dan blijf ik liggen, maar als ik me uitgeslapen voel ga ik eruit.

Haha ja ik ben er ook geen voorstander van. Zit je daar een beetje een uur te doen over één hapje, omdat je het niet doorgeslikt krijgt van de zenuwen. Of ik moet hem meteen stom vinden, dan kan ik wel eten :sweat_smile:.

1 like

Haha wauw, echt belachelijk. Ik snap hun gedachtegang dan ook niet hoor, je kunt toch niet zomaar ergens gaan ’ wonen ’ terwijl je verder niks bijdraagt?
En gadverdamme, al die schijt. Hoe kan het ooit onder de bril komen? Dan is er echt iets mis
Ik had idd ook dat de wc soms echt ineens super goor was. En dan zei m’n huisgenoot ook nog ja je hebt het niet goed schoongemaakt. Terwijl het gewoon van die vent was. Hij plaste ook altijd met de deur open :roll_eyes: vond dat echt naar

Mijn vriend slaapt ook wel eens bij mij hoor, natuurlijk, maar dit is gewoon zo overdreven.
Als je altijd bij elkaar wil zijn, ga dan lekker samen op zoek naar een huis en profiteer niet van anderen.

5 likes

Ik zou dat ook echt heel irritant vinden. Je kan je huisgenoten dit inderdaad niet verbieden toe te laten, maar je kan er wel wat van zeggen. Als je met een koppel zou willen samenwonen, zou je dat wel doen en niet in een huis met huisgenoten zonder extra aanhang gaan wonen.

Ik vond het op een gegeven moment al irritant dat de broer van een huisgenoot eens in de week kwam koken zonder dat zij er nog was. Nam hij de hele keuken in beslag, voelde me best awkward, en was niet eens de huisgenoot er om de sfeer was beter te maken.

2 likes

Neem jij veel risico’s in je leven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je spijt van bepaalde risico’s die je hebt gelopen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dit was redelijk algemeen natuurlijk maar nu ben ik benieuwd: Hoe snel heb je na je studie een baan gevonden in je richting?

• Binnen 3 maanden
  • Binnen 6 maanden
  • Binnen 9 maanden
  • Binnen 12 maanden
  • Langer als een jaar
  • Ik heb nog steeds geen baan

0 stemmers

Als je bij de gate staat van je vlucht en het boarden is nog niet begonnen, ga je dan in de rij staan voor de gate?

• Ja
  • Nee
  • Als er andere mensen in de rij gaan staan, ga ik ook

0 stemmers

Ik ga meestal pas als er geen rij meer staat; je hebt toch vaste plekken? Snap die haast om in het vliegtuig te komen nooit zo goed

17 likes

Al jaren afgestudeerd en direct na afstuderen een baan waar ik blij mee ben, maar niet in mijn richting.

1 like

Haha ik dus ook absoluut niet. Maar wilde even weten of er mensen zijn die het wel doen (want de kans is groot, want iedereen gaat altijd in de rij staan) en eigenlijk ook wel waarom.