- Oke
- OkƩ
- Okay
- Ok
- Anders
0 stemmers
0 stemmers
Ken jij of ben jij een Manon die niet blond is?
0 stemmers
Die styliste die nu met Guus Meeuwis is! Overigens zijn alle Manonnen die ik persoonlijk ken wel blond.
Damnit, het ziet er niet goed uit voor mijn hypothese
Ik bedoelde niet dat ik taal niet belangrijk vind hoor, ik ben daar juist veel mee bezig (zeker als oud-student van een taal) en vind het heel interessant.
Is het niet Manonās? Hahaha
Ik kan mijn cadeaubonnen altijd kwijt bij mān moeder als ik ze zelf niet hoef. Zij gebruikt dat toch wel en dan heb ik cash.
Manons dan toch?
Geen idee eigenlijk
0 stemmers
Ik ben benieuwd, als jij naar je werk of school gaat, trek je dan 2 dagen achter elkaar hetzelfde shirt aan?
0 stemmers
Ik had namelijk vandaag naar mān (nog vrije nieuwe) werk een best uitgesproken blouse aan, waar ik ook een paar complimenten over kreeg. En twijfel dus nu of ik die morgen nog een keer aan moet doen (ruikt nog fris en geen vlekken, dus dat is het probleem niet)
Jouw advies aan mij:
0 stemmers
ƩƩn ballon, twee ballonnen
ƩƩn Manon, twee Manonnen
Ja, net als kanon. Bedacht me dat 0.01 seconde nadat ik Manons gestemd had, maar dat was omdat ik in de war was met Manonās en Manons ;p
Ik zou hem dan bijvoorbeeld vrijdag weer aan doen. Dus niet echt 2 dagen achter elkaar.
Oh die is eigenlijk nog beter ja
Ik trek meestal een dag iets aan, kleed me na school om in āhuiskledingā en hang mān kleren voor het raam zodat het kan luchten. Dus ik laat er meestal 1 of 2 dagen tussen.
Patella luxatie?
Is het voor het dier wel haalbaar om 2 poten tegelijk niet te kunnen gebruiken? Op 3 poten leven lijkt me een stuk makkelijker dan op 2
Wat betaal je gemiddeld voor een kapperbezoek? Ik bedoel dat in principe alleen knippen (en evt. wassen, als ze dat altijd doen), maar niet verven oid.
0 stemmers
Ik moet naar de kapper en ben skeer, want ik ging altijd naar een thuiskapper maar die zit bij mān ouders en wil gewoon even snel in de stad, maar vind het best prijzig allemaal. heb dus ook geen idee of het een reeele poll is, of dat ik hem veel duurder moet laten lopen
Nou ik heb een keer wat gekocht van een cadeaubon en daarna geruild voor iets anders, die weer teruggebracht omdat ik het toch niet leuk vond, dus uiteindelijk geld gekregen. Dus niet echt met opzet.
stel je hebt een aantal vrienden met kinderen, en 1 van hen viert op zondagmiddag de 1e verjaardag van zijn of haar kind. Helaas sta jij, als kinderloze vriend, niet op de gastenlijst, alleen mensen met kinderen zijn welkom.
Jijā¦
0 stemmers
Ik zou heel beledigd zijn, maar als ik wel uitgenodigd zou zijn zou ik alsnog niet gaan denk ik. Maar vind het onaardig als je niet zelf de keuze krijgt haha