Eigenlijk beide. Ben nog niet klaar om zomer los te laten, maar ik ben tegelijk wel klaar voor dikke truien, chille sjaals, herfststormen (liefst terwijl ik binnen zit als 't even kan).
Alleen als ik vlieg met alleen handbagage en zo’n goedkope maatschappij waarvan je weet dat ze na de eerste 15 koffers zeggen: helaas, het is vol, we gaan je koffer inchecken. Daar ben ik niet van gediend.
Staat er bij!
Oh crap zijn stemmen wel weg. Oepsie.
is het misschien een idee om voor persoonlijke kwesties/uitgebreide casussen een apart topic te openen? ik vind dat niet echt persoonlijke vragen maar meer ‘wat is jullie mening?’ oid
maar misschien ben ik de enige die dit onderscheid maakt haha
Een ‘Wat is jullie mening-topic’ zou natuurlijk goed kunnen. Het stoort me overigens niet hoor, dat het hiertussen staat. Allemaal aparte topics van elk dilemma apart lijkt me ook niet wenselijk.
neee uiteraard niet voor elk dilemma apart haha, maar merk dat nu steeds meer mensen hier een soort probleem voorleggen waarover ze advies willen, dat vind ik wel duidelijk iets anders dan waar dit topic oorspronkelijk mee begon
soms heb ik gewoon zin om hersenloos vragen te beantwoorden zonder een hele lap tekst te moeten lezen of diep te moeten nadenken maybe it’s just me
(even proberen hoe een poll maken werkt)
Als je moet kiezen, kies je dan:
- naturel chips
- paprika chips
0 stemmers
Stem jij op de ‘lollige’ niet serieuze antwoorden in een poll? (Bijv: hoe ga je naar de supermarkt > te paard)
- Ja, love slechte humor
- Nee, de waarheid is het belangrijkst!!
- Soms, als ik in een leuke bui ben
0 stemmers
Ik ben leuk.
Altijd.
Puntuit.
Wilde lollig doen en stemmen op ‘nee, de waarheid is het belangrijkst!!’ omdat ik dat het grappigste antwoord vind (door de uitroeptekens natuurlijk) maar als de waarheid het belangrijkst is moet ik eerlijk stemmen dus heb maar gestemd op ‘soms, als ik in een leuke bui ben’.
Eigenlijk klopt dat antwoord ook niet helemaal voor mij. Wat een lastige poll!!
Misschien moet je hier even een poll voor aanmaken?
Haha grapje. Ben het wel met je eens, is wel wat overzichtelijker
Wat voor type ben je?
- crazy plant lady
- crazy cat lade
0 stemmers
Wat kies je?
- star wars
- star trek
0 stemmers
Betalen voor Netflix of meesneaken met iemand anders?
- zelf betalen als een echte rijke stinkerd
- meeliften met iemand anders, like the leech I am
0 stemmers
typefout maar volgens mij wis ik mijn stemmen als ik het aanpas
Hahaha ja stiekem komen de échte lolbroeken nu naar boven, die op de waarheid!!! stemmen
Hahaha crazy cat lade
Deze poll was overigens een inkoppertje voor mij uiteraard
Ik zou gewoon ‘Beste’ gebruiken. Dat doe ik altijd als ik iets wil gebruiken tussen formeel en informeel in.
Mee eens. Hier staan verder weinig lollige polls en het is wel allemaal serieus. Misschien kunnen we de naam een beetje veranderen bij deel twee? Persoonlijke vragen en adviezen topic ofzo.
Ik zeg eigenlijk heel vaak ‘nee joh!’ Zo vaak dat ik me aan mezelf begin te ergeren.
Haha dit is eigenlijk best slim.