Oprecht geen van drieen (die optie staat er niet ;p)
Dan stem je niet.
Dat laatste is helemaal bizar zeg. Ik zie ook wel eens dat ze inderdaad toch blijven staan. Maar meestal dan wel met een bedankje voor de moeite.
Ja, wij zaten ook echt van huh, wtf. Maar voordat we er iets over konden zeggen, waren ze al uitgestapt.
Heb ook wel eens gehad dat zoân fragiel oud mannetje een plek weigerde en bleef staan, vervolgens bij elke bocht ontzettend wiebelde en door mensen moet worden vastgehouden, en toen door de chauffeur alsnog gedwongen werd te gaan zitten.
hoeveel liter?
Oh shit ik ook ik heb verkeerd gestemd
Even een frustratie dingetje van mij testen:
- vĂĄgina
- vagĂna
0 stemmers
Samenvatting
Ik zeg altijd vĂĄgina, net als je pagina zegt, maar toen ik geneeskunde deed zeiden al die artsen constant vagĂna en ik vond dat zo KUT (pun intended). Ben naast die gynaecologen nog nooit iemand tegen gekomen die de klemtoon zo debiel deed
Ja maar ik zeg dus geen van beiden haha ik doe ook normaaalitèr
Ik zeg die laatste e wel echt als als een e uit bed, maar ik snap wel hoe je hem als een Ăš zou uitspreken.
Was ik inderdaad! Wat lief dat je er nog aan denkt!
Ik durf het haast niet te vertellen maar ben dus niet geweest⌠schaam me er beetje voor.
Ik was het wel echt van plan, maar de enige jongen die ik ken kwam me zeggen dat hij zelf niet meer kon, en ik had âs middags nog een sessie bij de psycholoog waar ik had zitten janken dus het lukte me gewoon even niet
18
Joh maakt toch niks uit! Ik vind het heel begrijpelijk dat je niet gegaan bent en ik hoop dat je een beetje bent bijgekomen van je sessie.
Woooow haha hoe dan? Ik vind zes al teveel eigenlijk. 2 zijn van mân huis en de andere 4 zijn huissleutels van vrienden/ouders. Ik heb nog wel weer andere sleutels maar die heb ik niet aan de sleutelbos want ik raak nog wel eens wat kwijt. en zovaak heb ik die niet nodig. Ik vraag me ook weer af als mensen 1 sleutel aan de âbosâ hebben. Dus dan heb je waarschijnlijk gewoon 1 voordeur en geen achterdeur, hoofdingang, schuurtje oid?
Ik weet van een paar ook niet eens meer waar ze van zijn? (heb 8 ingevuld)
Maar iig mijn eigen huis heeft er al 3, dan nog mân ouders = 2 en nog een fietssleutel. En die andere 2? Geen ideeeee
Ik moest eraan denken dat ik nog een sleutel heb van een vrij luxe zomerhuis wat op zoân landgoed zit, daar worden ook vaak bruiloften gegeven en fotoâs gemaakt. Die mensen hebben volgens mij niet eens een idee dat ik gewoon nog die sleutel heb. dat kan toch ook echtniet eigenlijk. Ik vind sowieso dat mensen best snel hun huissleutel weggeven.
Heb jij je fietssleutel apart of aan je sleutelbos?
- Apart
- Aan mân sleutelbos
0 stemmers
Apart want ik vind het zo irritant als je fietst, de hele tijd dat gerinkel van die sleutels
Fiets jij met je fiets op slot dan?
Edit: Oh haha laat maar ik snap het. Ik heb zelf een hangslot dus heb daar geen last van
Haha huh nee? Ik heb gewoon mân fiets sleutel los zonder iets eraan dus dan maakt het geen geluid
Oh hehe ik lees net je aanpassing
In principe zit alles aan elkaar, maar ik heb zoân clipdingetje waardoor ik huis en fietssleutel makkelijk eraf kan halen. Vooral voor de sportschool. Ik gebruik daar geen kluisje en dan hoef ik niet bang te zijn dat mijn autosleutel gejat wordt + twee sleutels zijn makkelijker weg te werken dan een hele bos.