Stel hier je persoonlijke vraag

Ja 800-1200 voor 2 a 3 dagen per week

1 like

Ik vind het veel, maar dat zegt niet dat ik oordeel over het aantal hoor. Dat ik vind dat iemand dan met veel partners in bed heeft gelegen zegt in mijn geval niets over wat ik vind van die persoon of van de situatie. Voor mij is het veel, maar wat een ander doet moet ie lekker zelf weten. Al heb je er 1000 gehad, veel plezier ermee haha

Badjassen zijn echt mijn leven. Ik vind het gewoon knap als iemand zonder kan leven :stuck_out_tongue:. Daarom vraag ik me af hoeveel badjassen jullie hebben? (en ook gebruiken).

• Ik heb geen badjas
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meer dan 5

0 stemmers

Als ik mijn fiets in een bewaakte fietsenstalling zet (24/7 bewaakt, inchecken met ovchip, camera’s bij uitgang etc) dan…

• zet ik mijn fiets alsnog op het grote slot (dus 2 sloten)
  • zet ik mijn fiets enkel op slot
  • zet ik mijn fiets helemaal niet op slot

0 stemmers

• Alle mannen gaan een keer vreemd in hun leven
  • De meerderheid van de mannen gaat een keer vreemd
  • Sommige mannen gaan vreemd
  • Geen enkele man gaat vreemd

0 stemmers

• Vrouwen gaan vaker vreemd dan mannen
  • Vrouwen gaan net zoveel vreemd als mannen
  • Vrouwen gaan minder vreemd dan mannen

0 stemmers

Ik vind dit een interresante poll, vooral omdat ik het lastige vraag vindt om daar antwoord op te geven. Ik heb veel Joodse vrienden, die veel over dit onderwerp praten, dus ik weet dat ik daar ook wel beĆÆnvloedt door wordt. Persoonlijk scheid ik de acties van de Isrealische overheid en die van het Isrealische volk, omdat ik tegen de acties ben van de Isrealische overheid, maar opzich niet tegen het idee van dat grondgebied als Joodse staat. Maar ik snap ook heel goed de Palestijnse belangen hierin, dus ik vind het lastig om zo te kiezen. Ideaalistisch zou ik voor een twee staten oplossing zijn, maar goed dat is wel wat utopisch.

2 likes

Meridol

1 like

Ligt er toch aan welk gebied je bedoelt? Ik zeg zeker geen Israƫl als ik Palestina bedoel.

2 likes

Ik heb er zelf drie maar gebruik de twee die mijn man heeft ook af en toe.

Heb jij een huistelefoon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Bij m’n ouders wel. Ikzelf niet

• Ik zou wel graag wat langer willen zijn
  • Ik zou wel graag wat kleiner willen zijn
  • Ik vind mijn lengte perfect

0 stemmers

Die met granaatappel van Dr. Organic :smiley:

1 like

Sta jij altijd op voor ouderen in het openbaar vervoer?

• Als ik een oudje spot, sta ik meteen op
  • Nee, ik blijf zitten
  • Alleen als echt niemand anders opstaat

0 stemmers

En sta je op voor zwangeren in het openbaar vervoer?

• Ja, als ik zie dat ze zwanger is sta ik meteen op
  • Ja, maar ik wacht wel lang af of niemand anders opstaat
  • Nee, ze heeft er zelf voor gekozen om zwanger te worden

0 stemmers

Ik heb er ook wel vrede mee, maar als ik het voor het kiezen had zou ik iets van 172 willen zijn. Op mijn paspoort staat 165 cm maar dat klopt niet haha. Volgens mij is het 162 met Allstars aan. Sowieso heb ik het gevoel dat vaak de lengte echt niet klopt op je paspoort?

1 like

Ik ben 1.83, wil je best die 8 cm nog geven ;p

1 like

Ik heb hier nog nooit van gehoord :alien:.

Ik heb al te vaak gehad dat ik (of anderen) ouderen een plek aanboden en dat ze dan halsstarrig bleven staan, dus tegenwoordig doe ik het niet direct meer.

Heb ook een keer gehad dat we wel plek aanboden, dat ze weigerden, en bij het uitstappen luidruchtig gingen praten over de jeugd van tegenwoordig die nooit meer opstaat voor ouderen.

3 likes

Haha ja dat deden ze bij mij ook en ik was ook al lang uitgegroeid.

Haha vieze poll maar kwam ineens in mij op. :see_no_evil: Eet je wel eens:

• Nagels
  • Korstjes
  • Snot

0 stemmers

Is anoniem.

1 like