Stel hier je persoonlijke vraag

Omg!! Dus gewoon brood met ham in de oven? Haha ik vind dus ham op een pizza enorm vies.

2 likes

Ja, natuurlijk is vooral de vreemdganger schuldig maar ik vind ook dat je als buitenstaander van een bezet persoon af moet blijven.

5 likes

Maar je weet het natuurlijk denk ik in veel gevallen zelf niet eens dat diegene bezet is. Ooit ging een jongen die bezet was mij bijna overhalen om met hem vreemd te gaan en hij zei “alles kan kapot”. Dat was echt zo idioot haha en het erge is dat die 2 nog steeds bij elkaar zijn.

Nee, dat is ook weer waar

Oh haha, dat is bizar.

Hahaha ja heel idioot en we zaten toen op een terras en hij zeurde zowat om een kus van mij en we zaten nota bena met veel meer mensen? Hij wist waar ik woonde en op mijn verjaardag stuurde hij een kaartje. Oke dan.

2 likes

nou er zit ook tomatensaus op hoor!!11! Nee, ik vind kaas gewoon echt niet lekker, eet ook mijn pasta, croque’s en al de rest zonder

1 like

Je bedoelt bijvoorbeeld op een festival, als je een onbekende ‘doet’ die heeft laten vallen dat ie bezet is?

Ik ben ook best verbaasd over de uitslag (ongeveer 75% vind dat beiden verkeerd bezig zijn). Ik had verwacht dat een groter percentage zou kiezen dat alleen de vreemdganger fout is.

Ja mee eens. Ik denk dat als iemand wil vreemdgaan met je je doorgaans niet eens een flauw benul hebt dat diegene een vriend/vriendin heeft. Dusja dan neem ik de buitenstaander natuurlijk niks kwalijk. Ik denk dat dit in de praktijk vaker voorkomt dan er bewust van zijn en het dan alsnog doen. Dat zou ik mezelf echt kwalijk nemen en wat heb je er zelf aan ook? Heb ook op hetzelfde gestemd btw.

Oh ik dacht juist niet en heel algemeen gesteld. Ik zal straks ff terug kijken. :see_no_evil:

Ah ja je hebt gelijk. Ja ik vind absoluut beide fout.

1 like

Ik heb er ook een half trauma aan over gehouden haha. Ik heb iemand heel erg leuk gevonden, en dat gebeurt bij mij gewoon echt niet makkelijk. Uiteindelijk kwam het aapje uit de mouw, als ik iets van vrouwenkleding zag dat was dan omdat er 2 dagen in de week er een vrouw bij hem was. Echt WTF. Dus ik zei, dat is dus gewoon je vriendin?!!! Nouja nee ja nee, hij kwam er zelf maar niet uit maar natuurlijk was dat dus wel zo. Echt mn maag draait gewoon weer om als ik eraan denk. Nee ik zou never bewust mezelf in zo’n situatie helpen. En daarna ging hij zeggen dat hij DACHT dat hij van me hield. Man flikker op lul.

Ik ben nu op vakantie en ik vraag super streng aan iedereen of ze bezet zijn. Ik heb een hele leuke jongen ontmoet en hij is vet aanhankelijk en als ik één keer hap heb ik beet. Dat kan ik écht zn vriendin niet aandoen. Tuurlijk ligt er ook verantwoordelijkheid bij mij.

6 likes

Lastig hoor.

Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk nog even verder, haha

Ik ben wat dat betreft gewoon heel egoĂŻstisch denk ik. Als ik een jongen/man wil maar hij heeft een vriendin (die ik niet ken!) en hij flirt met me dan ga ik er voor. Ik wil hem. En zielig voor die vriendin maar dat staat echt onder mijn eigenbelang :yum:

Ik hoef dan trouwens niets serieus want ben dan inderdaad wel bang dat hij dan ook vreemd zou gaan.

Ik voel die verantwoordelijkheid naar een onbekend meisje gewoon echt niet. Kom maar op met die haat :no_mouth:

10 likes

Epileren :sunglasses:

2 likes

Oh dat heb ik toen dan gemist! Ja goeie, zo had ik het nog niet bekeken. Dat bepaalt misschien de verdeling van stemmen. Ik ben het ook eens met je laatste zin.

Omdat ik vind dat er bij de vreemdgaans-kwestie vaak vrij zwart-wit geoordeeld wordt; hier mijn plasje over vreemdgaan.

lang verhaal over vreemdgaan

Een oud collega van mij is een notorious vreemdganger (wist ik niet), maar op een gegeven moment werd het van ‘gezellig’ en een beetje flirten wel heel gezellig. Toen waren er opeens van beide kanten wat onzekere gevoelens en werd het een soort spannend spelletje, grotendeels op zijn initiatief. Ik heb altijd tegen hem gezegd dat als hij geen contact meer zou willen of iets dergelijks, dat ik afstand zou nemen en het volkomen zou begrijpen, maar daar moest hij niks van weten. Ik wilde geen relatie met hem omdat hij een aantal problemen en gewoontes had waar ik niet op zat te wachten, en hij wilde geen relatie mij omdat hij zijn gewoontes niet aan kon/wilde passen en hij wist dat ik dat niet zou pikken, zijn huidige vriendin had niets door of het maakte haar niet uit. Er was wel een zieke aantrekkingskracht en veel drank (in zijn geval ook drugs) bij betrokken en toen is het uiteindelijk toch fout gegaan (duurde een aantal maanden), van een keer zoenen naar meer. In die tijd ging hij ook met minstens 1 andere meid vreemd.

Uiteindelijk voelde ik me zo schuldig dat ik het opgebiecht heb aan zijn vriendin. Ik heb nooit meer iets van haar gehoord, ze zijn nog steeds samen en ik kom ze af en toe tegen. Ook weet ik uit betrouwbare bron dat hij nog steeds vreemdgaat. Ik zie mezelf als 20% schuldige in de situatie

Niet quoten aub

2 likes

Welk cijfer had jij voor je sector- of profielwerkstuk op de middelbare school (afgerond)?

• 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Wat was je eindcijfer voor wiskunde (afgerond)?

• 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Wat was je eindcijfer voor Nederlands (afgerond)?

• 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Welk cijfer geef je jouw middelbare schoolperiode?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Mijn beweegreden erachter was vooral dat ik het zielig voor haar vond en dacht dat als iemand zulke informatie had over mijn vriend, ik het ook zou willen weten. Heel veel van haar vrienden waren er van op de hoogte wat hij deed en niemand zei er iets over. Ze stond praktisch gewoon voor schut. Ik vond dat zij het verdiende om zelf de keuze te mogen maken of ze bij hem wilde blijven of niet. En als ze bij hem zou willen blijven, hoopte ik dat hij er dan in ieder geval zo van zou schrikken dat het hij het nooit meer zou doen. Allemaal heel naief zie ik nu ook, en ik heb achteraf ook spijt dat ik het gezegd heb. Is alleen maar verspilde moeite geweest, maar ik had oprecht het beste met haar voor.

3 likes