Gebruik je het woord ‘kanker’ weleens als scheldwoord of juist als positieve krachtterm?
- Ja
- Nee
- Nee, maar ik heb wel vrienden die dat doen
0 stemmers
Gebruik je het woord ‘kanker’ weleens als scheldwoord of juist als positieve krachtterm?
0 stemmers
Kankergaaf of kankerlekker ofzo denk ik?
Ik heb niet echt een ongezonde relatie met eten maar ik eet wel eens ongezonde dingen.
Ook ben ik niet ontevreden over mijn lichaam in het algemeen. Omdat ik veel dingen wel mooi vind, maar ik wil wel slanker worden.
Ik weet niet waarom ik dit helemaal vertel wou het even kwijt.
Sorry wat zei ik?
Ik scheld (schold) mijn kanker wel eens uit. Kutkanker ofzo maar ik zou nooit tegen iemand schelden ermee.
Ik hoop dat ik dat een hoor ooit. Voeg ik eraan toe: “nou zo chill is kanker niet hoor”.
Of mag ik dat niet doen? (of ik durf t niet)
Vriendin van mij deed dat wel, als ze iemand er mee hoorde schelden zei ze “als je kanker zo leuk vindt, mag je het zo van me overnemen hoor”
Waren ze gelijk stil…
Oh respect. Ik hoop dat ik dat ok kan als ik het ooit hoor
Gewoon doen!
Wauw, heb je daar wel gewoon een inkomen gehad? Wat deed je precies in Tsjechië?
Ik mis de optie: wel gedaan maar nu niet meer.
Schaam me dood als ik er aan terug denk.
Ik vertel mijn gewicht gewoon niet. Gaat niemand wat aan.
Ik draag make-up
0 stemmers
Jep, bijna een jaar geleden kreeg ik de diagnose (wat een kutwoord). Maar nu is het weg gelukkig, na chemo, operatie en bestraling. En in september zijn echt alle behandelingen klaar
En verder gaat t nu gelukkig weer veeel beter met me. Dankjewel
Ik ook minimaal. Een keer per maand mascara hahah
Ik voel me al snel een dragqueen. Dus met makeup ben ik de iets betere versie van mezelf maar niet perse mooier.
Na 1 uur wanneer alles eraf is gesmolten ben ik juist ook lelijker hahaha.
Wat zonde. Gelukkig had je wel een spaarrekening dan, anders was je nog een stuk verder van huis geweest
Same.