In between eigenlijk.
Haha ja ik ook, ik speelde enorm graag met Barbies. Poppen vond ik wel heel saai. Maar ik was ook echt heel veel buiten en altijd hutten bouwen enzo. Ik neig eigenlijk meer naar een tomboy. Volgens mij wilde ik wel girly zijn maar lukte dat niet helemaal.
Haha ja ik ook precies hetzelfde!
Had wel Barbies maar daar speelde ik eigenlijk nauwelijks mee, mijn herinneringen zijn toch vooral aan hutten bouwen en buiten spelen.
Waarschijnlijk ook #influenced doordat ik een broer had waarmee ik graag speelde haha.
nee, rode wijn!
Ik drink dat ook het liefst maar vind dat wel gevaarlijk met uitgaan. Zo vaak vlekken in mn kleren
ik heb dan ook veel ervaring met vlekken in mijn kleding… meestal gaat het er verbazingwekkend goed uit door het gewoon te wassen!
hoeveel vriendjes heb jij gehad?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9 of meer
0 stemmers
Ik was in doen en laten echt een tomboy, alles wat meisjesachtig was was kut en moest ik niks van hebben. Maar mijn kamer was wel felroze en later lichtroze met bloemetjes.
Ben voor mijn gevoel nu nog steeds best mannelijk. En mijn lievelingskleur is naast oranje ook nog steeds roze
Heb je weleens naaktfoto’s gestuurd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je wel eens een kledingstuk uitgetrokken voor een webcam?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij weleens gestolen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind het eigenlijk juist goed. Zou het absoluut wel willen weten. Juist ook als ik nul vermoedens heb. Zou me anders echt voor gek voelen staan.
Wat diegene er dan verder mee doet is een eigen keuze.
Denk je dat je gelukkiger was geweest als social media nooit had bestaan? (Anoniem)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik was een combi van beide.
Heb je vandaag al een leugen verteld? (Haha sorry ik verveel me in de trein)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zie een forum ook als een soort van social media.
Oke oke nog eentje, hoop dat deze duidelijk is want het is lastig formuleren haha. Zou je een strafblad gehad kunnen hebben als je gepakt was voor iets waar je onderuit bent gekomen? (Anoniem)
- Ja
- Nee
- Ik heb al een strafblad
0 stemmers
omg ik wil weten wat mensen gedaan hebben
Hoeveel geld heb je op je spaarrekening staan? Als je ook een gedeelde spaarrekening hebt, neem dan de helft van wat er op de rekening staat. Poll is uiteraard anoniem.
- Ik heb geen spaarrekening
- 0 - 2.000
- 2.000 - 5.000
- 5.000 - 10.000
- 10.000 - 25.000
- 25.000 - 50.000
- Meer dan 50.000
0 stemmers
Verhouding eiwitten/koolhydaten/vetten dacht ik