Stel hier je persoonlijke vraag

Het is oprecht zo dat bepaalde sauzen beter bij bepaalde pasta passen, omdat bepaalde sauzen beter/slechter aan bepaalde pasta ‘hangen’. Heb hier in huis ook een pastaboek en heb er een programma over gekeken, maar de precieze ‘regels’ weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar hier is wel veel te vinden:

Einde snobmode.

4 likes

Omdat pasta = life

12 likes

Anoniem:
Draag je een geheim met je mee dat je nooit aan iemand hebt verteld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hoe lang bewaar je dit geheim al?

• Al vanaf kinds af aan
  • Minder dan een jaar
  • Langer dan 1 jaar
  • Langer dan 3 jaar
  • Langer dan 5 jaar

0 stemmers

Waarom heb je het altijd voor jezelf gehouden?

• Ik schaam me er voor.
  • Als ik het vertel, gebeuren/veranderen er dingen waarvan ik niet wil dat ze veranderen of gebeuren.
  • Ik heb niemand om het aan te vertellen.
  • Ik voel de behoefte niet om het met iemand te delen.
  • Het geheim is niet zo groot dat ik er zelf last van heb.

0 stemmers

Beïnvloedt het geheim je dagelijks leven?

• Nee
  • Ja
  • Soms

0 stemmers

Wilde net zeggen. Ken niks belangrijkers dan pasta.

1 like

Ja dit is ook gewoon waarom ik spaghetti echt haat. Het werkt gewoon niet. Maar iedereen koopt het altijd. :mad:

1 like

Slik je dagelijks medicatie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, is dit voor iets lichamelijks of geestelijks?

• Lichamelijks
  • Geestelijks
  • Beide

0 stemmers

1 like

Ik ging een rekening openen voor m’n hypotheek en was bijzonder teleurgesteld dat ik bij m’n nieuwe bank ineens van ‘mejuffrouw’ naar ‘mevrouw’ was gegaan, ik ben echt nog geen mevrouw…

3 likes

Dit is toch altijd een combinatie? Als je pijn hebt aan je voet voel je dat ook geestelijk in je hoofd. Anders komt het niet over. Snap wel wat je bedoelt hoor!

1 like

Hoe schrijf jij?

• Los
  • Aan elkaar
  • Afwisselend

0 stemmers

wow die vraag over geheimen, heel interessant!!

2 likes

Naar welke populaire Nederlandse festivals uit het onderstaande rijtje ben je minstens 1 keer geweest? (Ik noem er 15 - zowel actieve als nonactieve - anders wordt het lijstje te lang)

• Lowlands
  • Pinkpop
  • Thunderdome
  • Best Kept Secret
  • Down The Rabbit Hole
  • Paaspop
  • Sensation (white/black)
  • Solar Weekend
  • Mysteryland
  • Awakenings
  • Extrema Outdoor
  • Defqon.1
  • WOO HAH!
  • Masters of Hardcore
  • Milkshake

0 stemmers

Hoe oud was je toen je de eerste keer naar 1 van bovenstaande festivals ging?

• 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

0 stemmers

Heb je ooit je tent/slaapzak/matje op het festivalterrein achtergelaten en dus niet meer terug naar huis genomen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je ooit s’ ochtends wakker geworden in andermans tent?

• ja
  • nee

0 stemmers

Vind jij dat BMI dusdanig niet alles zegt dat iemand met BMI 20 alsnog er ‘dik’ uit kan zien? Dat zei een groepsgenoot van mij en nu ben ik in de war :disappointed:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Disclaimer: Ik bedoel het geenszins kwetsend of wat dan ook. Het komt voort uit mijn eigen onzekerheid die ik wil checken omdat mijn lichaamsbeeld al jaren verstoord is.

Zelfde als een bodybuilders die een hoog BMI hebben door gewicht in spieren, denk dat het andersom ook best vertekenend kan zijn.

1 like

Ja, daar ben ik ook bang voor. Ik snap het gewoon niet, mensen zeggen dat ik slank/dun ben maar ik zie het zelf niet (wel dat ik afgevallen ben) maar ik wil weten ‘waar ik sta’. Maar ik ging altijd op BMI af. Maar je leest steeds vaker dat dat niet altijd/‘altijd niet’ klopt. En nu weet ik niet meer waar ik op af moet gaan.

Sorry dit is niet een onderwerp voor dit topic. Ik houd erover op.

Ik denk wel zeker dat je gewoon slank kan zijn hoor, ongeacht wat het BMI zegt! Super goed dat je afgevallen bent, Volgensmij kan het ook wel even duren voor je aan dat beeld gewend bent en jezelf ook Zo ziet.

Same. Hoeft ook helemaal geen verband te hebben denk ik.

2 likes

Hahaha als je ouder dan 20 was mag je niet voor het eerst naar een festival?
Ik was 28.

5 likes

Huh maar ik heb een bmi van 19, js dat dan ongezond?? Ik ben wel slank maar niet té ofzo

Nee, als je goed leest nemen ze dat gewoon als streven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij een bmi van 19 wel echt een heel zorgelijk dun uiterlijk en laag gewicht heb, maar mss is dat bij jou weer anders. Bmi is slechts een soort algemene graadmeter. Is voor iedereen weer anders.

2 likes

Denk meer dat mensen vooral bedoelen dat bmi niet alles zegt en 2 mensen met hetzelfde bmi er totaal anders uit kunnen zien. Denk niet dat ze specifiek denken dat iemand met bmi 20 er dik uit kan zien?

12 likes