Stel hier je persoonlijke vraag

Nou ja is leer een fetisj? Ik weet zelf niet hoe ik daarover denk eigenlijk. 17% van de mensen hebben op ja gestemd zag ik net maar als zij een ander beeld van een fetisj hebben dan is de poll alsnog wat vaag. Iemand kan ook nee zeggen maar wel weer iets seksueels doen of fijn vinden wat ik een fetisj vind. Goed verhaal dit weer

Ja tuurlijk maar omdat @anon69702710 zich afvraagt wat voor fetisj de ja stemmers hebben zei ik het. Waarschijnlijk zijn er zelfs dingen waarvan wij niet eens weten dat het bestaat of vind iemand iets een fetisj wat ik heel normaal vind. Ik vind voeten gewoon belangrijk en zou ze nooit uitsluiten bij de seks, andere mensen kijken er liever niet eens naar maar ik zou mezelf geen voetenliefhebber noemen
Ik kan niet goed omschrijven wat ik bedoel haha

1 like

Lievelingsseizoen?

• zomer
  • lente
  • herfst
  • winter

0 stemmers

Deze vind ik echt lastig. Ik ben zo iemand die in de winter zin heeft in de zomer en als t dan zomer is wil ik winter.

7 likes

Hahaha ik aai ze gewoon hahah
Ik vind dit ongemakkelijk om te zeggen ergens? Maar ik knijp er ook gewoon wel zachtjes in
Ik heb nog nooit een footjob gedaan of er aan gelikt

4 likes

Ahhw ik vind het zo schattig hoe je dat zegt.

3 likes

Hahaha ik lach
Waarom?

Ja ik weet niet. Ik zie jou gewoon zo voor me beetje in voeten knijpen enzo.

7 likes

Dat is het ook precies haha
Maar ik vraag ook altijd aan iedereen om een voetmassage

1 like

Ik had iemand die wilde dat ik hem aftrok met mijn voeten. Overigens nooit gedaan want ik zag dat niet zitten.

1 like

Ik heb dat nu nog weleens haha… m’n been breken en dan even niks. Geen huishouden, geen werk enzovoort.

5 likes

Oja en een oud huisgenoot smeerde soms wel een halfuur mn voeten in met bodylotion. Nooit seks mee gehad. Was nogal random en eh ja best apart.

5 likes

Niet persee om thuis te blijven maar voor het roze gips. Dat vond ik mooi.

5 likes

Meer voorspel inderdaad! Ik heb nog maar met een partner penetratie gehad dus met de andere jongens deed ik altijd maar wat

Ja, zodat ik de gymlessen kon overslaan :sob:. Ik had een intense haat daarvoor

4 likes

Ik ook nog steeds wel eens, zodat ik collega’s eens voor mij kan laten lopen i.p.v. ik voor hen omdat zij iets gebroken/gekneusd hebben.

2 likes

Ja ik zag het ook niet zo voor me😅. En aftrekken is al zo stom vind ik. Maarja je kunt niet met je voeten pijpen.

1 like

bij :wink: moet ik altijd denken aan "jij vuile bitch :wink: "

3 likes

Je koopt een pak mini magnums. Welke eet je als eerste op?

• Melk
  • Puur
  • Almond
  • Wit

0 stemmers

1 like

Gelukkig zijn er pakken met alleen almond.