Stel hier je persoonlijke vraag

Dit is een vraag voor het je moet kiezen topic hoor!

Alledrie dus :smile:

1 like

Wat goed dat je er op gaat letten. Ik denk dat je daar op termijn heel blij mee gaat zijn! Je mag trots zijn op deze beslissing (echt waar, ik weet waar ik het over heb).

2 likes

Brood smeren, wegrennen omdat ik altijd te laat ben, alle teringbende laten liggen voor later

8 likes

Welke smiley is kutter?

• :slight_smile:
  • :wink:

0 stemmers

1 like

De knipoog is inderdaad echt kut, maar dat duimpje wint wat mij betreft de hoofdprijs. Zo sarcastisch als iemand die stuurt haha

3 likes

Oh ja shit, die moest er eigenlijk ook in :+1:

2 likes

Ik vind :slightly_smiling_face: schattig, maar :smile: een sarcastisch rotding

15 likes

Ik ben een persoon die ā€œgenezenā€ is van een eetstoornis maar waarvan die weleens opkomt op het moment dat ik getriggerd raak, bijv door de gesprekken hier, helaas…

Als antwoord op jouw vraag: mijn suggestie is dat daar veelal over gesproken kan worden in het psychische topic of afvallen <weet niet eens of die bestaat want die vermijd ik.

14 likes

:heart: knuffel!

1 like

Ja dat heb ik ook en topics over gewicht/afvallen etc. vermijd ik dan ook

Niet-storen is stil!
Dat maantje

1 like

Maar ik wil wel gewoon gestoord kunnen worden. Bij mn vorige telefoon had ik alles op stil en bellen op geluid, dat vond ik perfect

Volgens mij heeft mijn iphone nog nooit 1x getrild. Je kunt dat ergens uitzetten en dat heb ik toen op mijn allereerste iphone gedaan, en door reservekopie steeds (die neemt ook je instellingen over) doet die van nu dat nog steeds niet. Mijne staat of op geluid, of op stil. Maar als ie op stil staat licht het scherm dus nog wel gewoon op. Tenzij ik hem op ā€˜niet storen’ oftewel maantje zet idd

1 like

Dat kan ook, instellingen > niet storen > oproepen toestaan van iedereen.
Dan licht je telefoon dus niet op bij berichtjes enzo, maar wel geluid als je gebeld wordt!

1 like

Top, thanks!!

1 like

Heb je bij instellingen > geluiden > tillen bij belsignaal en trillen bij geluid aanstaan?

ik zou het niet weten maar ik wil ook niet dat ie trilt hĆØ

Ooohh haha oke dat had ik even niet door :see_no_evil:

Ok :slight_smile:

Het ligt er ook een beetje aan wat je als fetisj ziet denk ik als je stemt…

1 like