Stel hier je persoonlijke vraag

Ook deze hoort niet hier maar in het je moet kiezen topic :stuck_out_tongue:
Ik kies voor pizza, pannenkoeken en poffertjes :grin:

Oke heb gestemd op pizza :see_no_evil:

3 likes

Hahahahahahhaha ik vind dit zo leuk, echt precies gewoon hahaha

5 likes

Ik typ vaak met twee duimen, maar ook regelmatig met mijn rechterduim en linkerwijsvinger. Geen idee waarom trouwens, ziet er ook echt onlogisch uit.

6 likes

Ligt eraan, is er dan een alternatief wat wel zo gezond is? Of is het dan allemaal gelijk?

Oh je bedoelt zo van: drink je het nu puur om de smaak, of omdat men zegt dat het gezond is?

HAahahahh die Laatste vraag

2 likes

Nee hoor, een zeer persoonlijke levensvraag, gesteld door een zevenjarige. Die heeft een andere belevingswereld natuurlijk, maar laten we dit niet degraderen tot ‘gewoon even kiezen’.

:joy:

4 likes

Jij bent zo grappig :joy::ok_hand:t3:

2 likes

Maar deze levensvraag is toch veel te moeilijk om te kiezen :astonished:
Behalve als je alles op een dag mag eten dan hahahaha

Wat was haar keuze? :grin:

1 like

Friet.

4 likes

Ik zou nog wel water drinken, bijvoorbeeld ‘s ochtends en bij het sporten en als ik het heel heet heb maar ik zou ook veel vaker ice tea en cola enz nemen als alles gelijk aan elkaar was qua gezondheid want dat vind ik veeeel lekkerder

2 likes

iPhone :nerd_face:

2 likes

Ligt dat aan android dan? :sweat_smile: Enige oorzaken die ik kan bedenken zijn dat androidtoestellen (de dure versies) onwijs goede foto’s maken. Dus elk rimpeltje en putje zie je meer. Mijn vriend gebruikt ook mijn telefoon voor foto’s als het kan (android) en niet de zijne (iphone), ‘want die van jou (mij dus) maakt betere foto’s’. En bij veel android telefoons (Samsung in ieder geval) is er een vervorming in de bovenste helft van het scherm bij foto’s maken, volgens mij om een groothoek te creëeren? Maar dat betekent wel dat je bij een selfie soms een waterhoofd krijgt. Dus dat is een kwestie van leren hoe je uit die hoek blijft :sweat_smile: .

En sowieso geldt: als je (= men) minder knap lijkt op een foto ligt het altijd aan de foto.

4 likes

Patat oftewel friet oftewel SORRY FRIET ETERS ik pas patat wel even aan. Maar voor kinderen zijn dit De Grote Vier. De Vier P’s en die zijn heilig.
@anon39978576 en nog iemandddd.

4 likes

Slimme moeder had jij :grin:

Nee maar zou kunnen hoor. Ik vind deze 4 iets voor af en toe. Pasta kan wat vaker.

1 like

Haha precies dit doe ik ook bijna altijd. Mensen vragen me vaak ‘hoe typ jij!?:eek:

Luister jij je eigen voicenotes terug (op whatsapp)?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Gymlessen :scream: krijg er spontaan war flashbacks van

1 like

@Juuldie
Ik ben verheugd te mogen constateren dat we allebei nog altijd ons standpunt inzake winky face niet hebben verloochend. Wat een onding zeg.

1 like

Was echt een drama bij mij. Janken. Ik heb trouwens een keer echt mijn pols gebroken door een dom ongeluk en toen hoefde ik een paar weken niet mee te doen. Was geweldig, behalve de pijn van m’n pols dan. Maar was blij dat ik op de bank kon zitten.

2 likes