Ah ja, het ligt er inderdaad aan hoe je het bekijkt. Ik had het inderdaad over de kwaliteit van de foto’s en niet over de bewerking ervan. Dat kan zeker ook schelen. Goeie!
Wow hij staat op 50/50! Dumbphone hier trouwens
Ik wil even weten of iedereen hier weet wat een skelter is.
Weet jij wat het is.
- Ja duh
- Huh nein
0 stemmers
In mijn studentenstad niet maar als ik bij m’n ouders ben wel. Stad waar m’n ouders wonen is niet zo groot.
In steden is dat niet echt gebruikelijk om te doen (in het centrum/grote wijken). In dorpen is dat veel gebruikelijker. Dus ik denk dat de poll iets specifieker zou moeten zijn om het antwoord te krijgen waar je naar zoekt
Soms. Vooral oudere mensen in het dorp hier. Maar dan alleen op straat waar t rustig is,niet in de winkel ofzo of als er heel veel mensen lopen op straat
Begroeten zij jou ook als jij niet eerst groet? Waar ik woon zijn mensen echt verbaasd als ik groet en ik woon in een grote stad (eerst centrum, toen bijna-centrum en nu iets uit het centrum maar nog steeds in een grote wijk).
http://static.upcoming.nl/static/images/70b23b3662_1429779557_Nibbit-rondjes-idem-dito__list-noup.jpg
Als je nibbits eet, doe je er dan een aan elke vinger?
- ja natuurlijk
- nee
- ik vind nibbits ranzig dus ik eet ze nooit
0 stemmers
Als je wokkels eet schroef je ze dan naarbinnen?
- Ja natuurlijk
- Nee
- Gadver ik haat wokkels
0 stemmers
Als ik langwerpige nibbits eet knaag ik ze naar binnen als een eekhoorn
- ja duh
- ???
- langwerpige nibbits zijn voor kleuters
0 stemmers
Stop je die dan in je neusgaten?
- Ja
- Nee
- Vroeger wel
0 stemmers
Vanaf nu wel! Nooit in me opgekomen dit
Ah dit doet mijn zusje,met de hele zak recht naast mn oor. Zo irritant. Dus ik doe dat ook dan he hahahaha kan ze niet tegen altijd lachen
Nu heb ik vet veel zin in nibbits.
Niet per se een super persoonlijke vraag, maar ik gebruikte gister het woord smulpaap als grapje tegen een vriendin. Ze kende dit woord niet en toen ik m’n vriend dit zei, zei hij dat hij het ook niet kende. Dus, ken jij het woord smulpaap?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ken het als smulaap eigenlijk? Of is dit nu iets wat in het ‘dingen waar je later achter kwam’ topic thuis hoort
Haha volgens mij is het toch echt smulpaap! Vreselijk woord wel
Ken het omdat een snackbar in m’n oude dorp zo heette
Heb dat woord echt nog nooit gehoord, zo’n iemand noem ik gewoon een vreetzak.
Ik heb wel eens een dieet gevolgd of volg nu een dieet
- Nee
- Ja, calorieën tellen
- Ja, met repen of shakes
- Ja, keto
- Ja, koolhydraatarm
- Ja, met een dieetgoeroe zoals Atkins of Sonja Bakker
- Ja, paleo of de voedselzandloper
- Ja, een ander dieet (vertel als je wilt)
0 stemmers